Planuje założenie płyty pod silnik i zastanawiam się jaką grubość dać. Tylko tak rozsądnie, to że 8mm PA6 wystarczy to ja wiem :] najlepiej pochwalcie się jakie wy macie płyty tzn grubość i materiał, bo nie wiem czy dawać PA6 czy wystarczy PA11.
POZDRAWIAM
Ok, klatkę mam już (kupiłem całego Kadetta z klatką na graty), teraz - kto mi ją przełoży? Oczywiście tutaj gdzieś blisko, bo do speców z daleka mam namiary, ale chciałbym, żeby to była ostateczność
mój sąsiad pracował kiedyś u Steca i spawał klatki do lacnerów
mi proponował zrobienie klatki także zapytam go może by ci przełożył.
tylko puki co nie ma warsztatu ani nawet garażu, bo dopiero buduje.
Przymierzam się do wymiany foteli przednich w swoim aucie na bardziej "sportowe". Te które mam mają poduszki powietrzne, jak je odepnę to będzie mi wyskakiwał błąd. Czy będę musiał jechać z tym na serwis, czy ktoś z forum będzie mi mógł pomóc?? <prosi>
_________________ Przekupki w Neapolu krzyczą - Synu, to nie Fiat, to Abarth na Boga!
W Vagu jest tak, że błąd wyskakuje, by to skasować trzeba VAG'a podłączyć. U Ciebie może być podobnie. Wiem, że da się to obejść za pomocą opornika. Ale ja tam się w to nie bawiłem. Żółta lampka mi już nie przeszkadza- jeżdżę z nią od ponad roku
_________________ Alfa 156 - dupowóz
Audi 90q- do zabawy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach