FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:38
Regulamin KJS 2012
Autor Wiadomość
junior001 
Specjalista
junior001

Auto: opel corsa gsi
Skąd: Kraśnik
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 137
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 23:25   Regulamin KJS 2012

http://www.pzm.pl/samochody_regulaminy/rajdy
 
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 08:29   

Jeszcze załącznik J nie zaktualizowany, trzeba czekać :)
 
 
 
longin201 
Specjalista


Auto: Ford Fiesta
Skąd: Lublin
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 148
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 09:42   

widzę, że będzie można robić dłuższe i szybsze próby, jeśli organizatorzy się dostosują to będzie fajnie. Gorszy temat z tym pomiarem głośności :/
No i z tego co ja zrozumiałem, to karta identyfikacyjna jest obowiązkowa.

[ Dodano: 2012-01-30, 13:36 ]
Witam, poniżej link do erraty regulaminów na 2012 r.
Szczególnie powinna ucieszyć tych, który mają samochody na gaz, a chcieliby brać udział w imprezach typu KJS :)
(to jak Graboss jedziesz do Birczy w marcu? :D )

http://www.pzm.pl/userfil...rata_1_2012.pdf
_________________
www.drukarnia-baccarat.pl
 
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Czw Lut 09, 2012 10:09   

LPG :] Wreszcie coś mądrego wprowadzają.
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
Ostatnio zmieniony przez spider666 Pią Lut 10, 2012 17:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 12:48   

Pany coś tu dużo piszą o tym katalizatorze - sprawdza ktoś to na BK czy to tak sobie tylko napisane a życie i pokazuje inaczej.

W ogóle jak ktoś mógłby mi pokrótce opisać jak to wszystko wygląda na tym KJSie
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
 
 
longin201 
Specjalista


Auto: Ford Fiesta
Skąd: Lublin
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 148
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 13:40   

Ja jeszcze sie nie spotkałem, żeby sprawdzali katalizator. Bywa różnie, w ubiegłym sezonie raz się spotkałem z sędzią, który kazał mi w jakiś sposób (taśmą izolacyjną) zakleić klemę "+"
Ogólnie nie ma problemu z przejściem BK, chyba że masz coś rzeźbione lub coś nie działa.
_________________
www.drukarnia-baccarat.pl
 
 
 
GrzywA 
Specjalista


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 177
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 16:14   

bk to jest bajka nawet jak robi je ekscelencja Kropuś <spoko> pierwszym razem sie bałem a bo to sie przyczepia za maske na spinki a to za tamto.
najlepiej jest zadzwonić do władz które organizują kajtka i dopytac o szczegóły :)
_________________
http://www.ehost.pl/

http://www.hit-chelm.otomoto.pl/

http://www.msw.net.pl/
Ostatnio zmieniony przez GrzywA Pią Lut 10, 2012 16:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 23:43   

GrzywA napisał/a:

najlepiej jest zadzwonić do władz które organizują kajtka i dopytac o szczegóły :)


dokładnie

ja tak robiłem przed Kazanowem, bo chciałem się dowiedzieć czy muszę butle wymontować, ale nie musiałem.


A teraz można na gaziutku upalać.
Będzie w EVO el pi dżi <cfaniak>
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam