Auto: Ford Fiesta
Skąd: Lublin
Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 148
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 09:42
widzę, że będzie można robić dłuższe i szybsze próby, jeśli organizatorzy się dostosują to będzie fajnie. Gorszy temat z tym pomiarem głośności
No i z tego co ja zrozumiałem, to karta identyfikacyjna jest obowiązkowa.
[ Dodano: 2012-01-30, 13:36 ]
Witam, poniżej link do erraty regulaminów na 2012 r.
Szczególnie powinna ucieszyć tych, który mają samochody na gaz, a chcieliby brać udział w imprezach typu KJS
(to jak Graboss jedziesz do Birczy w marcu? )
Auto: Ford Fiesta
Skąd: Lublin
Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 148
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 13:40
Ja jeszcze sie nie spotkałem, żeby sprawdzali katalizator. Bywa różnie, w ubiegłym sezonie raz się spotkałem z sędzią, który kazał mi w jakiś sposób (taśmą izolacyjną) zakleić klemę "+"
Ogólnie nie ma problemu z przejściem BK, chyba że masz coś rzeźbione lub coś nie działa.
bk to jest bajka nawet jak robi je ekscelencja Kropuś <spoko> pierwszym razem sie bałem a bo to sie przyczepia za maske na spinki a to za tamto.
najlepiej jest zadzwonić do władz które organizują kajtka i dopytac o szczegóły
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach