W niedzielę 25 marca na Torze Lublin odbędzie się RallySprint o Puchary Ośrodka Szkolenia Kierowców RALLY. Impreza jest otwarta dla wszystkich chętnych, którzy chcą w bezpiecznych warunkach "wyszaleć się" oraz poprawić technikę kierowania samochodem. Zapisy do udziału w imprezie od godz. 10.00 do 12.00 i w tym czasie wszyscy chętni będą mogli po dopełnieniu formalności pojeździć po torze. Odprawa uczestników rozpocznie się o godz. 12.15, następnie wszyscy uczestnicy przejadą jedno okrążenie zapoznawcze zgodnie z próbą Sz1 i po tym rozpocznie się właściwa rywalizacja podczas pięciu prób sportowych. Tym razem na torze nie będzie żadnych "przeszkadzajek" w postaci szykan czy beczek. Impreza będzie 8. rundą Pucharu Okręgu Lubelskiego w RallySprintach.
Suma uzyskanych czasów zdecyduje o kolejności w klasyfikacji generalnej i w klasach. Dwóch najszybszych kierowców po pięciu próbach będzie mogło dodatkowo, dla funu zmierzyć się w bezpośredniej walce podczas wyścigu równoległego. Na najlepszych jak zwykle czekają puchary i medale, a wśród wszystkich kierowców obecnych na uroczystości zakończenia imprezy zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody i przydatne upominki.
1. WM próby tym razem są dla tych kierowców, którzy na ostatniej imprezie mówili, że tor jest nie po to żeby jeździć wokół szykan czy beczek tylko żeby było szybko. Ponieważ na ostatnich imprezach ciągle były jakieś "przeszkadzajki" (beczki, nawroty, szykany, slalomy) więc tym razem tor jest czyściutki jak abarth Mańka!!
2. Wszyscy uczestnicy kursów (absolwenci) Szkoły RALLY opłacają wpisowe w wysokości jak członkowie Automobilklubu Chełmskiego.
3. Wśród wszystkich uczestników obecnych na uroczystości zakończenia imprezy zostanie rozlosowany bezpłatny kurs na prawo jazdy kategorii A!!
4. Nawiązując do punktu 1. uważamy, że próby są dla uczestników, a nie dla organizatorów, więc zwracam się żebyście pokazywali swoje propozycje prób, jednak przy ich opracowywaniu należy pamiętać o kilku warunkach:
- zachowaniu bezpieczeństwa;
- fotokomórki na starcie i mecie są połączone z chronoprinterem kablem;
- dla sprawności przeprowadzenia zawodów warto by było, żeby trasa była bezkolizyjna i kierowcy mogli jechać "jeden za drugim".
[ Dodano: 2012-03-20, 10:21 ]
Na najbliższą imprezę te próby już zostawimy, jednak na 15 kwietnia wybierzemy którąś z Waszych propozycji.
Właśnie dzięki tym udziwnieniom i zmianom toru dajemy większe szanse nowym uczestnikom kolidując w ten sposób z "pamięciową" jazdą starych wyjadaczy i jest to jednocześnie urozmaicenie - takie moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać <oops>
Na następny RS spróbuję skonstruować jakąś porządnie pokręconą próbę uwzględniając założenia podane przez Prezesa <spoko>
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
A ja myślę, że wszystko można pogodzić.
Zrobic dwa "szybkie" przejazdy i trzy "techniczne". Każdy będzie zadowolony.
Ja osobiście wolę szybkie przejazdy (z racji mojej słabej techniki).
Może kiedyś udałoby się zrobić przejazd ze startem lotnym? (okrążenie dojazdowe, okrążenie mierzone i zjazd z toru.)
Tak jak pisałem. Dwa przejazdy dla przyjemności (na wyższych prędkościach) i trzy dla nauki (z beczkami i nawrotami).
graboss napisał/a:
no fajnie fajnie taki trzy dniowy RS
Ak Lubelski dał radę w trzy godziny takiego RS'a ogarnąć. Pięć przejazdów. Było mniej aut niż zazwyczaj na imprezach Ak Chełm, ale nikt nie mówi, że musi być pięć takich przejazdów. Może być jeden taki, a pozostałe cztery mniej czasochłonne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach