1. INFORMACJE WSTĘPNE
1.1. Organizatorem imprezy, która odbędzie się 9 kwietnia 2012 r na Torze Lublin
(ul. Zemborzycka) jest Automobilklub Lubelski Sport oraz Automobilklub Lubelski z siedzibą przy ul. Północnej 22a w Lublinie. Telefon do organizatora: 501 386 250 e-mail: automobilklublubelski@interia.pl
1.2. Impreza organizowana jest w oparciu o Regulamin Pucharu Zarządu Okręgowego PZM Lublin w samochodowych imprezach popularnych „RallySprint” na rok 2012 wraz z niniejszym regulaminem uzupełniającym.
1.3. Do udziału w imprezie wymagane jest ważne prawo jazdy i samochód z dokumentami upoważniającymi do poruszania się po drogach publicznych (ważne OC i NW).
1.4. Zgłoszenia w formie pisemnej w biurze imprezy na Torze Lublin w dniu 9 kwietnia 2012 r
od godz. 12:00.
1.5. Organizator przeprowadza BK przed imprezą zgodnie z regulaminem KJS na rok 2012.
1.6. Podział na klasy:
•klasa 1 – do 1300 ccm
• klasa 2 – od 1301 ccm do 1600 ccm
• klasa 3 – od 1601 ccm do 2000 ccm
• klasa 4 – powyżej 2000 ccm
• klasa 5 – PROFI - do klasy tej będą zaliczani:
1) Kierowcy z licencją sportu samochodowego
2) Samochody przygotowane profesjonalnie do sportu (wg zał. J)
3) Samochody z napędem 4x4 i mocy fabrycznej powyżej 200 KM
4) Samochody wyposażone w opony typu slick
5) Wyniki będą liczone tylko w tej klasie ( nie będzie ich w Klasyfikacji Generalnej)
Klasę stanowi każda ilość uczestników.
2. WŁADZE IMPREZY
Dyrektor – Beata Stachurska
Zespół Sędziów Sportowych – Michał Bojar (przewodniczący), Łukasz Szymanek, Katarzyna Stachurska
3. PROGRAM IMPREZY
12:00 – 13:15 – zgłoszenia uczestników w biurze imprezy oraz BK na Torze Lublin – 9 kwietnia 2012 r.
13:30 – ogłoszenie listy startowej, odprawa.
13:50 – start pierwszego uczestnika
17:30 – wyniki nieoficjalne rundy
18:00 – podanie wyników oficjalnych oraz wręczenie nagród.
4. WPISOWE
W imprezie obowiązuje wpisowe w wysokości 50 zł, członkowie Automobilklubu Lubelskiego 30 zł, członkowie innych klubów sfederowanych w PZM 40 zł.
5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian i uzupełnień niniejszego Regulaminu Uzupełniającego w postaci wywieszonych komunikatów lub w formie ustnej. Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do uczestników i ich sprzętu, jak również za spowodowane przez uczestników pośrednio i bezpośrednio szkody i straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
Dyrektor imprezy
Beata Stachurska
WARUNKIEM KLASYFIKACJI ROCZNEJ W CAŁYM CYKLU JEST PRZYNALEŻNOŚĆ DO KLUBU SFEDEROWANEGO W PZM!!!
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 07:54
graboss napisał/a:
Jako prawdziwy Polak o tej porze to będę trzeźwiał, ewentualnie wchodził w nieznane mi dotychczas stany świadomości
x4
zdaje się to samo zrobię,
tym bardziej, że system pomiarowy jest dokładniejszy jak w F1.
każdy przejazd jest konsultowany i porównywany z wynikami od kilku sędziów,
a błąd pomiarowy jest najmniejszy w historii motoryzacji chyba
i wynosi jedyne 10sek. !!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach