Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Czw Lis 08, 2012 15:48 Propozycja zmian regulaminu RallySprintów
W przyszłym roku nie wiadomo ile pojeździmy czy do połowy czy cały rok...
Proponuję, więc żeby było ciekawiej i żeby każdy mógł się wyszaleć na czym chce
- zniesienie ograniczenie opon do homologowanych jedynie na RallySprintach torowych
(teren zamknięty więc nie ma potrzeby (E)).
Żeby wszystkie się liczyły w normalnej klasyfikacje, a klasa profi odróżniała się tylko
mocą auta lub może trzeba by pomyśleć o zniesieniu tej klasy czy też innym podziale klas,
póki na to czas (czyli przed następnym sezonem).
Co do opon jestem za - sam chętnie sprawdziłbym jakieś torowe slicki. Profi tylko licencje i 200KM + 4napęd. Jakiś regulamin ramowy od początku bo w tym roku inaczej punktowano rundy w klasyfikacji sezonu (od 15 a nie 10 pkt w dół) a info o tym nie było (jak było a nie znalazłem to sorry ) .
Może nowy podział klas? 1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość
1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość
Dobry pomysł.
Unikniemy sytuacji gdy na RS'a przyjeżdża Mazda RX8 z silnikiem 1.3 (190KM) i startuje razem z maluchami.
A z drugiej klasy wypchniemy Civiki 1.6 (one poradzą sobie w każdej klasie) i damy szanse autom słabszym (z silnikami 1.4 i 1.5).
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 08:29
antch napisał/a:
Co do opon jestem za - sam chętnie sprawdziłbym jakieś torowe slicki. Profi tylko licencje i 200KM + 4napęd. Jakiś regulamin ramowy od początku bo w tym roku inaczej punktowano rundy w klasyfikacji sezonu (od 15 a nie 10 pkt w dół) a info o tym nie było (jak było a nie znalazłem to sorry ) .
Może nowy podział klas? 1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość
Ciekawy podział.
Pierwszą klasę tylko wyżej bym pociągnął 1150 albo 1200,
bo jest sporo silników małej mocy które minimalnie przekraczają 1100cm3,
a frekwencja w tej klasie niska.
Patrząc po wynikach to spokojnie profi może być liczona do generalki, na naszym krętym torze ośki dają radę. Co do 200KM + 4x4 to teraz też obowiązuje takie ograniczenie a chodzi mi o to, żeby nie wrzucać ciężkich osiek powyżej 2000cm do jednej klasy razem z subarakami. Ale to tylko propozycja bo ja w tej klasie nie jeżdżę więc tak tylko piszę- jeżeli chłopakom z 4tej to by nie przeszkadzało to bez sensu dodatkowe ograniczenia robić. Tak samo proponowany podział klas: sam sobie szkodzę ale uważam, że np. mój lekki sejo 1.2 powinien raczej rywalizować w klasie z corsami 1.4 itp. niż z maluchami czy seryjnymi cinque/sejami. Podobnie civicki 1.6 - spokojnie dadzą radę z autami 2.0.
1wsza do 1150 albo 1200 - no problem.
Propozycje propozycjami, ale czy ktoś wie gdzie beda rozgrywane zawody jak nie bedzie toru lublin ?
Jak to gdzie... jak zlilwidują tor będą trzy wspaniałe miejsca, ma zmianę: osiedle Fulmana, siedziba PZMotu i Urząd Miasta :D:D, no i może jeszcze market który ma powstać na torze.
Tyle w Lublinie, bo poza to jest tor w Biłgoraju, lotnisko w Ułężu i lotnisko w Białej.
Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 19
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 23:07
Ucywilizować obecne PROFI !!!!!!!
Dlaczego silne 4x4 są nieklasyfikowane do generalki?????
Profi powinno być dla aut profesjonalnie przygotowanych np. slicki, brak foteli i tapicerki(tzw. odchudzanie)
Problem liczenia klasy profi do generalki można bardzo łatwo rozwiązać układem prób. Wystarczy, że na każdych! zawodach będą 2 próby techniczne (ciasno i trudno) i szanse wyrównane - liczą się umiejętności kierowcy. Myślę, że można ustawić takie próby, że generalkę wygrają chłopaki maluchem...
A w wywaleniu wnętrza nie ma nic profesjonalnego - połowa aut byłaby w profi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach