FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:36
Propozycja zmian regulaminu RallySprintów
Autor Wiadomość
antch 
Widać, że się stara

Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 30
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 11:19   

Oczywiście, że to ma znaczenie - po to właśnie wyrzucamy całe wnętrza. Ale idea jest taka, żeby całkowicie zlikwidować coś takiego jak "profi" albo max ograniczyć liczbę aut, które się tam łapią a wrzucając do profi auta odchudzone w normalnych klasach zostanie mniej niż połowa..
 
 
ukanio 
drifter


Auto: Megane Coupe F7R
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 246
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 15:24   

Może zastanówmy się jaka jest idea Rally Sprintów i co chcemy osiągnąć zmianami w regulaminie.
1. Czy dążymy do wyrównania szans?
2. Czy dążymy do tego by wszelkie modyfikacje nie miały wpływu na klasyfikowanie?

Jeśli dążymy do wyrównania szans tu musimy mieć na uwadze fakt, że nie każdego stać na to by wydać co roku kilkaset złotych na profi opony.
Jeśli chcemy iść w modyfikacje i rozwój auta to musimy pamiętać, że Rally Sprinty to zawody amatorskie, a ich idea jest taka, by każdy kto posiada auto mógł przyjechać i się pościgać.

Zastanówmy się, czy ktoś kto posiada seryjne auto i nie bardzo ma kasę by coś modyfikować będzie chciał przyjechać na RS'a jeśli nie będzie miał szansy powalczyć o zwycięstwo?

Zaraz pewnie kilka osób na mnie naskoczy, że przecież to zabawa i nie ma się co spinać, a jednak... Co to za zabawa, co to za przyjemność zapłacić 50zł i zrobić 5 kółek po torze?
Przecież w Drivearcie za 60zł mam 3 godziny jazdy non-stop. ;)

Może się okazać, że za jakiś czas na RS'y będzie przyjeżdżać stała grupa kilkunastu/kilkudziesięciu fanatyków, bo cała reszta się zniechęci.

Co do Profi.
To ja bym zostawił to klasę i nie wliczał jej do klasyfikacji generalnej.
W zamian za to nadałbym jej prestiżu i prowadził kalsyfikację roczną, żeby Ci ludzie walczyli przez cały sezon, a nie tylko o pamiątkowe puchary z poszczególnych zawodów.
 
 
aaltonen 
Uczy sie pisac
aaltonen

Auto: JapanBieda
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 11
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 18:10   

Profi i nie wliczanie trzeba zostawić. Tylko trzeba tez wykreślić punkt o autach 4x4 200 koni, i doprezyzować co to znaczy auto profesjonalnie przygotowane do sportu.
 
 
Arti 
Widać, że się stara

Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 19
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 19:05   

msjk napisał/a:
Dla mnie ta klasa profi to porażka.
W Lublinie spokojnie można z nimi konkurować autami z klas niższych. Po co ich wyrzucać z generalki ?

200KM i 4x4 ? co to za pomysl. Seryjny GT jest w profi ;)


Opony też dla mnie są bez różnicy, bo i tak czołówka jeździ na drogich semi-slickach.


PODPISUJE SIĘ POD TYM CZTEREMA ŁAPKAMI :D
 
 
prezes 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 465
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 22:10   

Wielkie brawa dla Spidera za rozpoczęcie tej dyskusji i brawa dla dyskutantów - wreszcie robione jest to w porę, a nie jak do tej pory po uchwaleniu regulaminów. Taką końcową dyskusję w obecności członków OKSSu proponuję przeprowadzić na uroczystości zakończenia sezonu 8 grudnia. Będzie to tym bardziej sensowne, że już będziemy wiedzieli co dalej z torem.
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 09:14   

prezes napisał/a:
tym bardziej sensowne, że już będziemy wiedzieli co dalej z torem.


o tuż to ... jeśli toru już nie będzie i RSy będą organizowane na parkingach, placach buraczanych itp. ja jestem za rozluźnieniem klas bo na takie imprezy gdzie można konkretnie auto uszkodzić na krawężniku będzie przyjeżdżało mniej załóg.

Jeśli będzie nowy tor ... klasy można zrobić bardziej rygorystyczne ale pytanie czy będzie nas stać na wjazd na taki tor? :mad:
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
 
 
msjk 
prawdziwy tuner

Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 636
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 19:30   

Zobaczcie ile jest samochodow na rally sprintach w klasie profi, np. A4 quattro 2.0TFSI, seryjne GT-ki, WRX, STI itd ...
Duzo osob nie przyjezdza na rally sprinty bo nie są liczone do generalki, a w wiekszosci przypadkow można z nimi rywalizowac autami z 2,3 i 4 klasy ;)
_________________

 
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 08:42   

Dokładnie tak jak mówi kolega wyżej - ja jestem za zlikwidowaniem klasy profi ( chyba że zostaną w niej kierowcy z licencją [Piotrk Kasjaniuk, Paweł Żelazo, Wiktor, Spajder .... Tomek Krynica i wszyscy co są w klasyfikacji przede mną])
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
 
 
robertMK 
Specjalista


Auto: RWD
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 164
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 14:20   

Ja wtrace swoje 2 grosze :)

1 klasa – do 1300 ccm
2 klasa – ponad 1300 do 1600 ccm
3 klasa – ponad 1600 do 2000 ccm
4 klasa – ponad 2000 ccm (z napędem na jedną oś czyli FWD i RWD)
5 klasa (AWD) – ponad 2000 ccm (z napędem na obie osie)

bardzo sprawiedliwy podział , po co wam klasa profi przeciez to smiech na sali , nikt w polsce nie ma takiego regulaminu.

Warto przeanalizowac ten podział bo działa na najlepszych imprezach w PL ( poznan i kielce) i kazdy jest w klasie z podobnymi autami i jest tylko 5 klas, czyli mało zamiesznia , tanio dla organizatora itp

Do tego panowie, po t0 sie buduje tory (u was zamyka wiem wiem a u nas otwiera nowy tor w Radomiu) by na nich jezdzic na slickach, uzywany slick jest tanszy 3 razy od nowego semi slicka z homologacja E typu toyo r888 i a048 , KJSy sa od opon z homologacja a imprezy torowe powinny miec dozowlone wszystko i maja wszedzie w PL , wszedzie na swiecie tylko nie w LBL :spoko: nie obrazac sie tylko wyciagac wnioski i brac przykład ;)
_________________
tel.501 080 767
Ostatnio zmieniony przez robertMK Pon Lis 12, 2012 14:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
msjk 
prawdziwy tuner

Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 636
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 15:20   

Klasy same w sobie mogą zostać. Wszystkim się nie dogodzi.

Ale wliczanie do generalki klasy 5-tej powinno zostać dopuszczone.

Dobrze robertMK pisze, że R888 i inne semi slicki są droższe w zakupie od pełnych slicków.
Dlatego dobrze by było jakby ich nie zaliczać do "PROFI"
_________________

 
 
 
ukanio 
drifter


Auto: Megane Coupe F7R
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 246
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 17:02   

robertMK napisał/a:
Ja wtrace swoje 2 grosze :)

1 klasa – do 1300 ccm

bardzo sprawiedliwy podział ,


Pogadaj z chłopakami startującymi w klasie 1 maluchami i centami. ;)

Przyjedzie Mazda RX8 z silnikiem 1.3 (190KM) i pozamiatane.
Przyjeżdża zielone Suzuki Swift z silnikiem 1.3 (ponad 100KM) i nie dość, że leje całą klasę 1 to jeszcze połowę klasy 2 i 3. :)
 
 
msjk 
prawdziwy tuner

Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 636
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 17:44   

Ile razy widziałeś RX8 na rally sprincie ? :) to jest ewenement ;)
_________________

 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 17:51   

msjk napisał/a:
Ile razy widziałeś RX8 na rally sprincie ? :) to jest ewenement ;)




a wiesz ile to pali :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 18:51   

RX-8 raz było i miałem przyjemność się przejechac tym resorakiem.

Klasy nigdy nie będą sprawiedliwe dla wszystkich.

Ukasz - nikt nikomu nie broni kupić swifta GTI i zamiatać w klasie. Jak kierowca ogarnięty to zawsze może się zapisać do klasy wyżej

Myślę że jedynym sensownym podziałem będzie aktualny podział na klasy z tym że likwidujemy klasę profi. Każdy jeździ na czym chce (opony) jest podział na pojemności i tyle.

Jest to sport kosztowny i trzeba liczyć się z wydatkami. Mam kasę jeżdżę mocno zdłubanym subaru na sliku, nie mam kasy jeżdżę rodzinnym hatchbackiem na dębicy pasjo ale nie mam pretensji do innych że mają lepiej.
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
 
 
robertMK 
Specjalista


Auto: RWD
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 164
Wysłany: Pon Lis 12, 2012 19:16   

ukanio napisał/a:
Pogadaj z chłopakami startującymi w klasie 1 maluchami i centami.



Przyjedzie Mazda RX8 z silnikiem 1.3 (190KM) i pozamiatane.

Przyjeżdża zielone Suzuki Swift z silnikiem 1.3 (ponad 100KM) i nie dość, że leje całą klasę 1 to jeszcze połowę klasy 2 i 3.
Pogadaj z Darkiem Saleckim lub Bednarowskim czy Ratajczakiem oni jezdza maluchami niech przyjazda i tego zielonego swifta czy RX8 ustawia do pionu ;) heheh


https://www.youtube.com/watch?v=LHcB2q2rNsY

https://www.youtube.com/watch?v=L3WMgFbNYHM

a tak wogole to jest przelicznik Turbo i Wankla wiec 1300 nie łapie sie w 1 klasie tylko 3 i nie ma dobrych czy złych aut , sa zajebisci lub tylko kierowcy wiec nie ma co panikowac ze przyjedzie zielony swit i robi poł 1,2 ,3 klasy bo sam swit nie jezdzi i tyle ! :spoko:
_________________
tel.501 080 767
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam