Ost zawody pokazały, że pałowanie do przodu opanowali wszyscy a nawrót robił problemy i klasyfikacja trochę się przemieszała
Ostatnie zawody pokazały jedynie kto ma słaby ręczny hamulec bo co to za szuka zrobic nawrot z dobrym recznym. Po to jest tor zeby była torowa jazda, predkosc, a nie nastawiac pachołkow i nawrotow. Jakos na żanym innym torze nie widziałem żeby były nawroty, superciasne szykany i slalomy takie jak u nas
Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 636
Wysłany: Wto Lis 13, 2012 22:48
gforce napisał/a:
antch napisał/a:
Ost zawody pokazały, że pałowanie do przodu opanowali wszyscy a nawrót robił problemy i klasyfikacja trochę się przemieszała
Ostatnie zawody pokazały jedynie kto ma słaby ręczny hamulec bo co to za szuka zrobic nawrot z dobrym recznym. Po to jest tor zeby była torowa jazda, predkosc, a nie nastawiac pachołkow i nawrotow. Jakos na żanym innym torze nie widziałem żeby były nawroty, superciasne szykany i slalomy takie jak u nas
+1
Tor lublin jest sam w sobie ciasnym i wolnym torem dla samochodow, po co go spowalniac
Obstawiam, ze wiecej bedzie małych aut w czołowce typu civic 150KM, niż subaru po 250-300km
Na ostatnim rally sprincie fajny był nawrót bo przynajmniej się wpadało ok 70km/h w bramki, ale slalom w którym jedziemy 10-30km/h ? Dla mnie to słaby pomysł.
Nie rozumiecie o co mi chodzi. To jest RALLY Sprint a nie Track Day. Jak ktoś chce jeździć w kółko to po co wydawać 50 zł na start czyli ok 10 kółek (zapoznanie, próby, upalanie) jak z driveartem można za 60 zł latać przez godzinę non stop? Nie chcę, żeby każda próba miała nawrót itp bo to też bez sensu tylko, żeby były one max długie i ciekawe, a konfiguracja toru na to pozwala. Są łączniki, można próby trochę pozapętlać. Zróbmy 2 techniczne i 3 szybkie ale dłuższe niż to 1 okrążenie, które będzie w niedzielę. Ja właśnie chcę, żeby było szybko i DŁUGO bo zaraz będzie po torze i kręcenie się na 1ce wokół wózków pod supermarketem!
antch - wszystko ładnie pięknie ale w takim przypadku jedna auto na torze będzie mogło być. Potrzeba więcej sędziów, i jest to możliwe tylko przy małej liczbie uczestników.
gforce - na torze w Kielcach są slalomy (szykany)
_________________ I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Ostatnie zawody pokazały jedynie kto ma słaby ręczny hamulec bo co to za szuka zrobic nawrot z dobrym recznym.
Słaby argument.
Jak ktoś ma słaby ręczny to niech go naprawi.
Skoro kogoś stać wydać kilkaset zł na slicki to 100zł, czy 200zł na naprawę ręcznego nie powinno być problemem.
Auto: sej, gej
Skąd: Wrotków Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Cze 2004 Posty: 2627
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 13:54
Dokładnie mnie tez nudza juz normalne przejazdy po torze... bez zadnego slalomu czy nawrotki
smiesznie to wyglada jak od wielkiego dzwona organizator robi nawrotke i cala generalka wywaraca sie do gory nogami kazde subaru nawraca na trawie o hondach to juz nie wspomne
a to tylko dlatego bo kazdy juz tor ma obcykany od 10 lat w jednym palcu a nawroki, slalom czy szykane to ze swieca takiego szukac
dlatego moim zdaniem szykana czy nawrotka powinna byc w co drugim rallysprincie dla urozamicenia i nauki by wiochy nie dac na kryterium
Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 19
Wysłany: Sro Lis 14, 2012 15:08
antch napisał/a:
Nie marudzę tylko nie rozumiem tego minimalizmu. Wiem, że to są sprinty ale bez przesady!! Skoro można zrobić ciekawe i urozmaicone próby, które sprawdzą i poprawią umiejętności kierowców a przynajmniej pozwolą jechać więcej niż minutę to czemu nie? Dla kibiców największą atrakcją też jest to jak kto pokona nawrót/ szykanę/ciasną partię a nie czyje subaru będzie najszybsze na końcu prostej. Bez sensu..
Ale nikt nie napisał że chce prostą, tylko śnieg i długi łuk, a na łuku się skręca.
A tak na marginesie jeśli chodzi Ci o Subaru to gdzieś słyszałem że "Impreza" nie skręca
Po za tym większość "amatorów" założyła już "zimówki"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach