Ludzie przecież to był sarkazm: równie bezsensownym pomysłem jest zakaz 4x4 i 200 koni. Zamiast wag łazienkowych trzeba nosić kieszonkowe hamownie....haha, chociaż w sumie zakaz startu Hond wyrownałby szanse :):)
Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 19
Wysłany: Pon Lis 26, 2012 13:49
EEEEEEEE to po kiego "grzyba" w ogóle produkują 4x4 i z tak dużą mocą??? No nie wiem kto mnie namówił żebym sobie takiego PROFI woza zakupił co to go dyskryminują. WSZYSCY DO PIKECZENTO!!!
Może to głupi pomysł ale w klasie profi zrobic punktacje i pod koniec sezonu wyłonic najlepszego z tej klasy cos ala mini generalka dla klasy profi
Powstały by wtedy 2 klasyfikacje generalne, normalna i Profi, a do tego zwykłe klasy od 1 do 5.
Pomysł jak pomysł, dla jednego będzie głupi, dla drugiego OK
Mi tam takie rozwiązanie by odpowiadało.
MrcK moża stworzyć i 5 generalek, tylko jaki to ma wtedy sens?
Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.
Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.
Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.
Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.
Ostatnio zmieniony przez konradsadlik Czw Lis 29, 2012 22:03, w całości zmieniany 1 raz
Już poprawiłem - drugą też miałem na myśli :).
Jedyne co trzeba by zakazać to zakaz startu na profi slicku, bo to daje już masakryczną przewagę nawet wewnątrz klas, a mocno winduje koszty.
Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.
Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.
Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.
Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.
Tak po zastanowieniu się, stwierdzam że mądrze gadasz
Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 13:59
konradsadlik napisał/a:
MrcK moża stworzyć i 5 generalek, tylko jaki to ma wtedy sens?
Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.
Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.
Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.
Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.
Dobrze prawi ten pan, dobry driver na technicznej trasie to i z 1 klasy do 3ki wskoczy generalki
konradsadlik napisał/a:
Jedyne co trzeba by zakazać to zakaz startu na profi slicku, bo to daje już masakryczną przewagę nawet wewnątrz klas, a mocno winduje koszty.
A tu sie nie zgodze bo opony typu UHP czy Semi Slick z homo E sa duzo drozsze niz slicki bez homologacji
Wystarczy przejzec allegro i opona typu R888 itp jest bajonsko droga i te opony własnie winduja koszta i promuja tych z gruubym portfelem a czasy na nich robi sie bardzo dobre w porównaniu ze zwykła opona drogowa E a nawet Margumem czy profilem.
Slicki czy to torowe czy rajdowe da sie kupic min połowe taniej - patrz allegro i napewno dostepnosc jest wieksza niz drogich UHP czy Semi slickczy to uzywane czy nowe
Ostatnio zmieniony przez robertMK Pią Lis 30, 2012 14:01, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach