Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Pią Gru 07, 2012 14:47
i semi i pełne slicki dają sporo przewagi sprzętowej.
albo zrobić zakaz semi (zrobić listę) oraz pełne slicki (lub oddzielna klasyfikacja na semi wraz z full)
albo dopuścić wszystkie żeby był jakiś wybór w używanych.
Wczoraj (11 grudnia) odbyło się posiedzenie OKSS i postanowiono, że:
- klasa profi zostanie zlikwidowana;
- podział na klasy będzie taki jaki był (oczywiście bez profi).
RallySprinty na Torze Lublin będą się odbywały do 7 kwietnia. Pierwsza runda nowego cyklu 6 stycznia, a później co dwa tygodnie.
Jest też jedna decyzja znaaaaacznie gorsza, ale na razie nie psujmy sobie humorów.
A co z oponami bez homologacji? Skoro nie ma klasy profi to w ogóle nie są dopuszczone, czy będzie można ich normalnie używać wewnątrz swojej klasy pojemnościowej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach