daj Pan spokoj Panie kolego;] nie wiem co to za jakies chore przepisy i regulaminy... lepiej kupic opony za 4 tys bo maja znaczek homologacji niz 4 komplety wyscigowych slikow.... Ja rozumiem że Prezes jak na Prezesa przystało ma woreczek pieniążków ale gdzie sens i logika żeby tylko na oponach z homologacją dopuszczać zawodników... ciekawe czy jak sie zdarzy że na kryterium asów w marcu bedzie słoneczko i ładna pogoda to tez zawodnikom przyjezdnym powie ze mozna jechac tylko na normalnych gumach z homologacja...
Przeciez napisal na FB "Prezes napisał na facebooku, że kierowcy z oponami slick bez homologacji nie będa brani pod uwagę w klasyfikacji... " (źródło:msjk:)
Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Pią Sty 04, 2013 10:58
Piotrek_lbn napisał/a:
ciekawe czy jak sie zdarzy że na kryterium asów w marcu bedzie słoneczko i ładna pogoda to tez zawodnikom przyjezdnym powie ze mozna jechac tylko na normalnych gumach z homologacja...
o i tu bardzo mądrze piszesz
Bo oczywiscie kazdy kto w sporcie siedzi to wie ze opona slick nie doscy ze jest tansza od semi slicków nowych to i jeszcze daje wiecej frajdy zjazdy. Do tego nikt kto ma jakies EVO czy STI nie wspomne o SKODZIE LANCER;) i bedzie zaproszony na kryterium nie załozy opony z homologacja bo jej poporstu nie maja.
Najwazniejsza sprawa jest to , ze impreza jest organizowana na zamknietym obiekcie jakim jest Tor i własnie gdzie jak nie na torze maja jedzic auta sportowe z oponami PROFI??
Jak by to była jakas próba typu parkin przed supermarketem czy co kolwiek w stylu KJS to tak opony Homo E bo trzeba sie poruszac po drogach pulicznych .. ale to jest Tor i własnie pod takie imprezy sa te opony stworzone.
Mysle ze główny czynnik ze nie ma slicków to poprostu marudzenie jedzacych dupowozami ze nie maja szans, bo ktos tam ma auto zrobione , przyszykowane do sportu i do tego ma slicka i nas leje. i to jest nie FAiR...
to ja sie pytam ? co sie liczy Jakosc czy Ilosc?
Ja osobiscie wole by zawsze wygrywali najszybsi w najlepszych autach bo chociaz widze ile mi do nich brakuje i jak mozna sie sprzetowo i nie tylko poprawic. A nie wyznacznikiem jest sedan 2.0i na debicy ktory jadacy na jaka kolwiek inna impreze w Kraju dostaje na 5 próbach ponad minute do lidera klasy
Tylko sie odrazu nie obrażac jak dzieci jezeli kogos to dotkneło.
PEACE
p.s sory za błedy pisze na kolanie w samochodzie
Cytat:
ja prezesa na FB nie mam to nic nie wiem na ten temat
CYTAT Z PW :
Od: prezes
Do: robertMK
Wysłany: Sro Sty 02, 2013 16:42
Temat: Re: ost 6 imprez
Cze!!
Z oponkami tak jak w KJSach.
_________________ tel.501 080 767
Ostatnio zmieniony przez robertMK Pią Sty 04, 2013 11:01, w całości zmieniany 2 razy
Zaraz zaraz, panowie - 2 rzeczy:
Po pierwsze to rallysprinty w tym roku będą organizowane nie tylko na torach, ale pewnie też na obiektach otwartych, razem z dojazdówkami, więc opony bez homologacji odpadają.
Po drugie, pisanie że slick sportowy jest tańszy od semislicka z homologacją to jakiś absurd.... no właśnie chyba że porównujemy jak robertMK używanyne slicki do nowych semi.....
Nowy slick 15'' to wydatek rzędu 1000-1100 zł/szt. Podczas gdzy r888, ad048 czy federala można kupić za około 400-500 zł/szt.
Uważam że zakaz to dobry pomysł, bo nie każdego stać na wywalenie 1000 pln na opone, która na pewno da przewagę bogatemu kierowcy.
Tylko nie piszcie że można kupić używanego slicka za 300 pln, bo tak naprawdę to kupowanie kota w worku, raz kupisz dobrą oponę, a 3 razy nie nadającego się do niczego śmiecia. Zresztą używanego semi slicka też można kupić i to nawet jeszcze taniej.
Zaraz zaraz, panowie - 2 rzeczy:
Po pierwsze to rallysprinty w tym roku będą organizowane nie tylko na torach, ale pewnie też na obiektach otwartych, razem z dojazdówkami, więc opony bez homologacji odpadają.
Po drugie, pisanie że slick sportowy jest tańszy od semislicka z homologacją to jakiś absurd.... no właśnie chyba że porównujemy jak robertMK używanyne slicki do nowych semi.....
Nowy slick 15'' to wydatek rzędu 1000-1100 zł/szt. Podczas gdzy r888, ad048 czy federala można kupić za około 400-500 zł/szt.
Uważam że zakaz to dobry pomysł, bo nie każdego stać na wywalenie 1000 pln na opone, która na pewno da przewagę bogatemu kierowcy.
Tylko nie piszcie że można kupić używanego slicka za 300 pln, bo tak naprawdę to kupowanie kota w worku, raz kupisz dobrą oponę, a 3 razy nie nadającego się do niczego śmiecia. Zresztą używanego semi slicka też można kupić i to nawet jeszcze taniej.
nie wiem na jakim Ty świecie zyjesz ze takie herezje głosisz ;]
Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 19
Wysłany: Pią Sty 04, 2013 20:25
Piotrek_lbn napisał/a:
nie wiem na jakim Ty świecie zyjesz ze takie herezje głosisz ;]
Piotrek daj se siana.
po co się napinać, każdy ma swoje teorie, a najlepsze mają ci którzy nigdy nie użyli slicka tylko obserwują innych.
Przecież masz najlepsze opony, najszybszy samochód to robisz wyniki, kierowca i jego doświadczenie zdobywane na treningach to jest nie ważne - tak chłopy myślą
A tak na marginesie jesteś w niedziele???
Przecież masz najlepsze opony, najszybszy samochód to robisz wyniki, kierowca i jego doświadczenie zdobywane na treningach to jest nie ważne - tak chłopy myślą
To przesiądź się na rower. Skoro sprzęt i pieniądze nie mają żadnego znaczenia to wszystko jedno czym wystartujesz w RSie. Może być nawet hulajnoga.
Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 19
Wysłany: Pią Sty 04, 2013 21:14
ukanio napisał/a:
Arti napisał/a:
Przecież masz najlepsze opony, najszybszy samochód to robisz wyniki, kierowca i jego doświadczenie zdobywane na treningach to jest nie ważne - tak chłopy myślą
To przesiądź się na rower. Skoro sprzęt i pieniądze nie mają żadnego znaczenia to wszystko jedno czym wystartujesz w RSie. Może być nawet hulajnoga.
A żebyś wiedział, na naszym torze to może i rowerem było by szybciej
A tak na poważnie: lepsze czasy na to torze kręciłem kiedyś ośką niż teraz STi. I wcale się tego nie wstydzę ani nie ukrywam!!!!
Może się postarzałem, może się boje a może po prostu ośką jeździłem dużo, trenowałem itp, itd.
Jak ktoś potrafi, chce i trenuje to mnie "zrobi" na torze jak chce zwykłym 1.6
I jak się ma talent i ciężka praca na treningach do kasy???
Ostatnio zmieniony przez Arti Pią Sty 04, 2013 21:15, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach