Wysłany: Sob Kwi 19, 2014 00:22 Zderzenie czołowe Lexusem?
Testy zderzeniowe towarzyszą przemysłowi samochodowemu już od dziesięcioleci. W bardzo realistyczny i konkretny sposób pozwalały i wciąż pozwalają określić możliwości konstrukcyjne i skuteczność niektórych systemów bezpieczeństwa. Jednak współczesna technologia zmierza już nie tylko do tworzenia mechanizmów zmniejszających skutki zderzenia, ale również takich, które pomagałby ich uniknąć. Asystent prowadzącego musi być odpowiednio wyskalowany – nie może przeszkadzać w codziennej jeździe, ani też straszyć kierowcy niepotrzebnymi interwencjami i alarmami. Dlatego tak ważne jest stworzenie odpowiednich algorytmów w oparciu o badania żywych osób i ich naturalnych odruchów.
Lexus w tym celu stworzył specjalny symulator. Półkolista kopuła ma nieomalże siedem metrów średnicy, a jej ściany pokrywają białe ekrany.
Fajne to laboratorium, widać, że zrobione na profesjonalnym poziomie. No ale Lexus to Lexus - na lipę przysłowiową nie mogą sobie pozwolić .
[ Dodano: Wto Maj 27, 2014 01:01 ]
Umieszczam w tym samym temacie, bo wątek bardzo podobny .
ToCA World Touring Cars, Forza Motorsport, czy Gran Tursimo to tytuły doskonale znane wszystkim graczom rozmiłowanym w wirtualnej prędkości. Od kilkunastu lat pojawiają się w nich modele marki Lexus w rożnych odmianach i konfiguracjach. Technika idzie jednak do przodu i lokowanie samochodów w grach komputerowych trudno już nazwać odkrywczym. Lexus we włoskiej kampanii modelu IS 300h postanowił więc odwrócić proporcje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach