Skrzynie Biegow, szpery, przelozenia
Autor
Wiadomość
siwy
speed demon
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 10:23 Skrzynie Biegow, szpery, przelozenia
czyli
montaz modyfikacje i naprawa
kto gdzie jak kiedy
adresy ulice telefony zakres dzialania.
dzieki i pozdro
_________________
MACIOR
speed demon aaaapsik!!!
Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3969
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 11:51
W tym kraju nikt poza Mielcarkiem. Chyba że chcesz tanio na krótko to jest paru magików. Ja tam osobiście udał bym się do wujka Quaife.
_________________
siwy
speed demon
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 14:27
masz racje, wysle skrzynie do wujka quaife do anglii zeby mi zamontowal szpere
czytaj czytaj czytaj.
chodzi mi o naprawe i o zmiane przelozen 2 rozne rzeczy
trzecia to kto bylby wstanie zamontowac szpere - pewnie ktos kto robi, regeneruje, naprawia skrzynie nie?
_________________
daniel
technical monster hondatech.pl
Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy Dołączył: 16 Cze 2004 Posty: 1493
MACIOR
speed demon aaaapsik!!!
Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3969
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 23:49
Może wejdź na WWW quaife i zobacz najpierw co robią, a nie pieprzysz coś o szperze, a montaż szpery poleciłybm tylko osobie która już kilka takich wynalazków założyła i jeżdża bezproblemowo jakiś czas.
_________________
siwy
speed demon
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Sob Lip 16, 2005 09:10
daniel napisał/a: Spytaj w techmaxie
Chlopaki nie chca reperowac mojej skrzyni (wymiana syncro i lozysk)
nie maja innych ewentualnych przelozen.
MACIOR napisał/a: a montaż szpery poleciłybm tylko osobie która już kilka takich wynalazków założyła i jeżdża bezproblemowo jakiś czas
BOZE PYTAM KTO ?
sam doskonale wiem co mam zrobic, grzecznie pytam o ADRES / TELEFON / NAZWISKO, kogos kogo mozna polecic do:
1) napraw skrzyn biegow
2) montaz szper
3) zabawa przelozeniami
cos jeszcze nie rozumiesz? aha ma byc w POLSCE i w LUBELSZCZYZNIE
MACIOR napisał/a: Może wejdź na WWW quaife i zobacz najpierw co robią, a nie pieprzysz coś o szperze
jakbys przeczytal ten temat, to bys zrozumial ze;
DO KUZWY NEDZY chodzi mi o MONTAZ ! skrzynie mam wyslac do UK zeby mi szpere zamontowali? SRAM na takie rozwiazanie, ktore wyszlo by mnie 245784365983465 USD
sam tez sobie moge zamontowac, tylko wole to oddac specjaliscie.
kapiszi
_________________
daniel
technical monster hondatech.pl
Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy Dołączył: 16 Cze 2004 Posty: 1493
siwy
speed demon
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Sob Lip 16, 2005 11:18
tak, zmieniali na takiej zasadzie ze Krystian przywiozl gotowy bieg i zarzyczyl sobie zeby go wlozyc... to wlozyli...
doskonale mowili ze nie maja pojecia o tym.
_________________
krystianITR
prawdziwy tuner
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Sob Lip 16, 2005 21:47
kfak napisał/a: tak, zmieniali na takiej zasadzie ze Krystian przywiozl gotowy bieg i zarzyczyl sobie zeby go wlozyc... to wlozyli...
doskonale mowili ze nie maja pojecia o tym.
ATS
SRS
I wsadzic w ASO i po temacie
Szczególy powiem ci za miesiac bo rozbieram skrzynie
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
siwy
speed demon
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Sob Lip 16, 2005 22:20
wiem ze skrzynie D series sa bardzo kompatybilne i roznia sie tylko przelozeniami....
Civic & CRX
DX
Civic & CRX
Si
JDM Teg ZXI
JDM DOHC
Si (ZC )
Civic
Si/EX
Civic
DX
Civic
CX/VX
EG ZC From D16A8 in AU
Integra LS (does not bolt to 88-91 D series
blocks)
88-91
88-91
90-93
??-??
92-95
92-95
92-95
88-89
1st
3.250
3.250
3.250
3.250
3.250
3.250
3.250
3.250
3.181
2nd
1.894
1.894
1.894
1.944
1.900
1.761
1.894
1.900
1.944
3rd
1.259
1.259
1.346
1.250
1.250
1.172
1.066
1.250
1.347
4th
.937
.937
1.033
.909
.909
.937
.853
.909
1.033
5th
.771
.771
.771
.878
.702 .750(ca?)
.702
.771
.750
.823
Final
3.88
4.25
4.437
3.88
4.25
4.058
3.25
4.25
4.216
Here are the flywheel/clutch disk/spline count of common Honda engines
and transmissions.
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>Transmission Model
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>Engine
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>Years
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>Fly Wheel & Clutch disk Size in
MM
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>Fly Wheel & Clutch disk Size in
inches
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37># of splines on Tranny
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>Tranny Shaft Size in
inches
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Integra (all)
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
ZC
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
86 - 89
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
200
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
7-7/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>21
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Integra (all)
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
B18A/B/C, B17A
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
90 - current
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
220
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-5/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>24
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
1
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Civic/CRX (all)
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
84 - 87
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
190
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
7-1/2
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>19
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
13/16
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Civic/CRX (all)
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
88 only
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
190
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
7-1/2
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>21
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Civic/CRX (all)
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
89 only
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
200
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
7-7/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
CRX (all)
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
90 - 91
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
212
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-3/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
Civic (all)
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
All
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
90-95
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
212
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-3/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
del Sol S, Si
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
D15B7, D16Z6
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
92 - current
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
212
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-3/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>20
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
7/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=140>
del Sol VTEC
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=127>
B16A
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=86>
94 - current
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=83>
220
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=96>
8-5/8
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=37>24
style="PADDING-RIGHT: 0.75pt; PADDING-LEFT: 0.75pt; PADDING-BOTTOM: 0.75pt; PADDING-TOP: 0.75pt"
width=71>
1
szczerze powiedziawszy te skroty ktore mi podales zbyt wiele mi nie mowia, bo nie wiem co autor mial na mysli.
dobra, niby montaz szpery to prosta rzecz, ale wiesz, lepiej zrobic to u kogos kto juz to robil i wie w ogole co trzyma w rekach.
PS. Ty masz umowe z ASO, ja nie, wiec za maly remoncik skrzyni pobeceluje ze HOHO
_________________
daniel
technical monster hondatech.pl
Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy Dołączył: 16 Cze 2004 Posty: 1493
MACIOR
speed demon aaaapsik!!!
Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3969
Wysłany: Nie Lip 17, 2005 10:22
Mówiłem na początku dać sobie spokój z tym 1.4 i wsadzić gej-teca przy którym każda droga jest już przetarta, a zestaw bolt on turbo na T3 do 300whp kosztuje niecałe 2000.
_________________
krystianITR
prawdziwy tuner
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Nie Lip 17, 2005 12:20
szpera jest droga ,wolałbym wsadzic na twoim miejscu przelozenia razem z final drive od Integra LS
(does not bolt to 88-91 D series blocks)
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
daniel
technical monster hondatech.pl
Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy Dołączył: 16 Cze 2004 Posty: 1493