Wysłany: Nie Sie 21, 2005 18:14 Instalacja gazowa ... wiecej mocy
Witam
mam takie pytanie posiadam samochodzik toyota celika 2,0 GT z fabrycznymi 156 konikami...
i do tego jest zalorzona instalacja zavoli parownik i mikser i komputerek bingo...
teraz sie zastanawiam czy mozna jakos podniesc moc takiej instalacji...
bo tak sobie mysle ze instalacja turbo daje wiecej powietrza i benzyny... a czy jak bym dal wiecej gazu i powietrza to udalo by sie chodz ciut poprawic osiagi samochodu ???
jesli tak to gdzie to trzeba zrobic w komputerze czy na parowniku ???
prosze o opinie i porady pozdrawiam
_________________ -------------------------------------------------------
POLI^tyk
www.celica-team.com The rules of Attraction
hehe, chyba rozmawialismy już na ten temat i bez obrazy dla kogokolwiek ale wydaje mi się ze nic mądrzejszego nie usłyszysz... przede wszystkim mikser...jeżeli zoptymalizujesz mikser zbliżysz się do parametrów na benzynie...jeżeli zoptymalizujesz elektronikę( w Twoim przypadku tylko świnka) poprawisz lekko na benzynie i ciut lepiej na gazie) i...tyle wszystkiego.
Możesz próbować ładować sie w STAGE 3 głowicy kilku warszawskich firm , ale stawiam w zakład swoje auto ze oprócz wydania ok 3000PLN nie zyskasz nic oprócz kilku Nm i ze 2 KM (jeżeli bedziesz miał farta to stracisz bardzo mało-sprawdzone przez kilku klientów klnących na czym świat stoi:)))) )a w najgorszym przypadku bedziesz uboższy o ponad 3 tys PLN i dodatk0owo głowice do wymiany .
Wiec piana jest bez sensu bita...nie uważam się za MEGA ZNACHORA ale ... posłuchaj się chociaż w tym przypadku...bedzie mniej bolało...uwierz mi
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Pon Sie 22, 2005 09:31
POLI^tyk, Prosze abyś nie otwierał nowych tematów do nowych pytań!Bo ciągle pytasz o to samo! Następne nowe tematy będe kasował jeżeli będą nawiązywała do 2-óch poprzednich!!
NIe ma żadnych szans abyć wydał 100zł i auto zaczeło ci jeżdzić!
Katalogowo twoje auto osiąga setke w granicach 9sec ok 220km/h max!
zapewne na gazie sprint do setki wygląda inaczej i gorzej!
PO raz drugi powtórze się że TTomi ma rację! Poza miksera i tak zbyt wiele nie zadziałasz! Więc pojedz do dobrego gazownika! Podkreślam dobrego! i niech dorobi ci większy mikser! Powymieniaj filtry! i coś tam będzie! bliżej osiągów na benzynie!
Oczywiście bierz pod uwage że gdy auto ma mikser nie jezdzi lepiej gdy przełączysz go na benzyne! tak sam jest stłamszony na gazie jak i na benzynie przez mikser! (pisze to dlatego bo wczoraj usłyszałem że na benzynie człowiekowi auto jedzie 2 razy lepiej pomimo miksera )
Cokolwiek chcesz zrobić wydasz kaskę!
Chcesz szybsze... wywal całkiem gaz.. ew zmien mikser
Nie dasz za dużo powietrza bo obecny mikser(zwężka) na zawiele ci nie pozwoli!
Auto: VW Amarok
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 560
Wysłany: Pon Sie 22, 2005 22:17
hm... nie mozna do konca przekreślać tego... oczywiście można zyskać coś majać nawet LPG ale na pewno nie za 100 czy 200zl.. stozki po 100zl firmy SSAM ILE SIE DA nic nie daja.. tak jak to kiedys jakis madry człowiek powiedzial układ dolotowy zaczyna sie (zalezy z ktorej strony patrzec) na filtrze a konczy na zaworach.. wydechowy zaczyna na zaworach a konczy wraz z koncowym tlumikiem.. tak wiec modyfikacje przeprowadzane PROFI powinny polegac na modyfikacji całych układów.. jeżeli chce ktos wydac 200zl na "tuning" to moim skromnym zdaniem lepiej za te 200zl zalac raz benzynki do baku.. na przeciw temu ze przy lpg nie ma nic sensu moge pokazac swoje stare wykresy... jest lpg i przyrost mocy tez jest.. sorrki tzn był.. teraz nic nie ma:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach