Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 21:08
Ja wlasnie wrociłem 2 puchary za 2 miejsce i najbardziej hardcorowy tuning
Nawierzchnia tragiczna!!! Organizacjia ok
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Auto: Audi A4
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 691
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 21:10
Przerwy między startami za duże.Z komentatora taki komentator jak z koziej pupy organki.Nie dość że nie zna sie na samochodach , moce podawał jakieś wzięte z kosmosu , to jeszcze co chwile wtrącał jakieś idiotyczne teksty.Ludzie tylko stali i się z niego śmiali Asfalt do pupy , śliski jak cholera.Dwa plusy tej imprezy to to , że spędziłem niedziele w dobrym towarzystwie i to , że się opaliłem jak cholera Krystian gratulacje
Auto: Audi A3 1.9TDi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Lip 2004 Posty: 287
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 21:50
Hugo dodaj jeszcze ze mylil pojazdy np seata leona z ibiza
co do towarzystwa to sie zgadzam - fajnie bylo
jednak organizacja byla niezbyt - tzn wszystko niby bylo ok ale tak to sie przeciagalo ze juz przed startami chcialo sie wracac
ps Krystian kto wygral konkurs na najmniejsze RT i jaki to byl czas???
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 21:53
Nie wiem jaki czas, ale calibra jakas zwineła te głosniki.
Przeciagało sie strasnzie nawet na rozdanie pucharow trzeba było czekac 45 minut
Ale i tak chłopaki robia kawał dobrej roboty wazne ze cos jest w naszym okregu.
I gratuluje ajaxowi ,leon 1.8T za 1 miejsce
PS dzieki chłopaki za przechowanie gratow:):)
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Teraz jako organizator.
Godzina 10,30 koneic zapisów mamy 30 zawodnikow.
dostajemy smsy ze kraków , Lublin i Rzeszów oraz kielce beda zaraz.....
11,15 mamy 50 zgłoszeń 11,30 wszyscy dojechali.
Pojawił sie problem ze zgłoszeniami - te drukowane sa ok te pisane nie do odczytania...
Latalismy szukalismy zgłoszen itp itd ....
12,15 wszystko jest , juz prawie i zonk znowu Tag mówi ze cos tam nei pasuje.
o 12,30 mamy listy...Co do konca to musiał zakonczyc starosta bez tego nie bedzie kolejnej imprezy - wiec musielismy czekac.
Kazdy dostawał kartke żeby podał przeróbki swojego auta.
Na 72 startujacych 14 osób je dało to co spiker miał mówic...
Bedzie lepiej - a co do nawierzchni to wiekszosc osób chwaliła pamietajcie ze ona bedzie ok jak tamta stara tylko musi minac troche czasu asfalt ma kilka tygodni...
Auto: Audi A3 1.9TDi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Lip 2004 Posty: 287
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 23:12
krystianITR napisał/a:
PS dzieki chłopaki za przechowanie gratow:):)
jeszcze przez kilka kilometrow czulem zapach benzyny
polecam sie na przyszlosc
[ Dodano: Nie Sie 28, 2005 11:29 pm ]
CZUCZU napisał/a:
Kazdy dostawał kartke żeby podał przeróbki swojego auta.
Na 72 startujacych 14 osób je dało to co spiker miał mówic...
z tego co slyszalem to spiker znal DvR'a i Dawida a mimo to mowil ze wszystkie auta w klasie diesel maja chipsy - a wiadomo ze oni nic nie robili przy samochodach po prostu czasami pieprzyl glupoty az sie nie chcialo go sluchac
po 2 jak mozna mylic leona z ibiza i to nie raz
po 3 po co mowi o czyms na czym sie wcale nie zna - jeden z przykladow takze dotyczacy klasy diesel (bo ta najlepiej obserwowalem i wsluchiwalem sie) - wszystkie samochody jezdza na takim samym silniku jak w tym audi... chodzilo oczywiscie o coupe z 2B - dla niego roznica w silniku na pompie a na pompowtryskach to zadna roznica... przeciez to 1.9 TDi
podsumowujac - lepiej mowic mniej a z sensem i dobrze
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Pon Sie 29, 2005 10:28
DTM napisał/a:
chodzilo oczywiscie o coupe z 2B - dla niego roznica w silniku na pompie a na pompowtryskach to zadna roznica... przeciez to 1.9 TDi
generalnie jesli chodzi o modyfikacje , to nie ma juz wielkiego znaczenia czy silnik jest pd czy vp , w pd wiadomo , wiecej zyskujemy na poczatku po chipsie , jednak jesli w gre wchodza juz modyfikacje mechaniczne , to zeby z pd zrobic ponad 200km na ulice trzeba wydac tyle samo co na vp.W gruncie rzeczy te silniki roznia sie jedynie systemem zasilania.Takze moze o to chodziło komentatorowi , ja za bardzo nie słuchałem bo czekałem w kolejce , moze jednak przeceniam komentatora
A to ze pompy sa niedocenione w naszym kraju to fakt , ale Wojtek z 2B juz pokazał na co stac tdi vp
Auto: Audi A3 1.9TDi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Lip 2004 Posty: 287
Wysłany: Pon Sie 29, 2005 10:49
slg napisał/a:
DTM napisał/a:
chodzilo oczywiscie o coupe z 2B - dla niego roznica w silniku na pompie a na pompowtryskach to zadna roznica... przeciez to 1.9 TDi
generalnie jesli chodzi o modyfikacje , to nie ma juz wielkiego znaczenia czy silnik jest pd czy vp , w pd wiadomo , wiecej zyskujemy na poczatku po chipsie , jednak jesli w gre wchodza juz modyfikacje mechaniczne , to zeby z pd zrobic ponad 200km na ulice trzeba wydac tyle samo co na vp.W gruncie rzeczy te silniki roznia sie jedynie systemem zasilania.Takze moze o to chodziło komentatorowi , ja za bardzo nie słuchałem bo czekałem w kolejce , moze jednak przeceniam komentatora
A to ze pompy sa niedocenione w naszym kraju to fakt , ale Wojtek z 2B juz pokazał na co stac tdi vp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach