no wreszcie konkretne warsztaty w lublinie wiem iel jest rzezby przy zakladaniu 1.8 od gti i niewiele wiecej bedzie pryz zakladaniu tego boksera szczegolnie ze posiadam wszytko co jest potrzebne jak w lublinie bedzie to problemem wywioze go na poludnie polski dzieki
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Czw Wrz 08, 2005 16:35
a wziołes pod uwage dłubanine przy napędzie tego auta? zastanów sie czy taki MEGA DRUT ma wogóle racje bytu bo finansowo zapewne nie za dobrze to wszystko bedzie wyglądało.Ja osobiscie poszukał bym cos ze stajni VW i nie komplikował tak bardzo....no ale klient nasz pan.
Ogólnie uwazam ze to głupota i kalecznie MK 1 zakladając do niego jakies włoskie gówno
kalecznie MK 1 zakladając do niego jakies włoskie gówno
temu panu juz dziekujemy za wiedze, co do sensownosci to juz to dyskutowalem i nawet byly liczone obciazenia z ludzmi co robia zmoty i to takie ze nawet niewiadomo jak sie nazywaja pomijajac jeden szczegol jak do skrzyni z silnikiem 1.8 gti dodac naped na tyl . a tak na koneic czy ja wogle sie pytalem czy jest sens? cyz bym sens robienie z syrenki porsche?
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Czw Wrz 08, 2005 17:53
czleniu jak dla mnie to mozesz sobie wsadzic do twojego golfiny silnik od BIZONA a ja usiłuje Ci powiedziec tylko ze PORYWASZ SIE Z MOTYKĄ NA KSIĘZYC i nie bedziesz z takie swapa zadowolony bo to nigdy nie bedzie dobrze jezdziło ze juz nie wspomne ile kasiorki taka operacja pochlonie.
aha.... i jeszcze jedno - wyluzuj troche bo widze ze sie strasznie spiołeś
Auto: Galant
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 13 Cze 2004 Posty: 933
Wysłany: Czw Wrz 08, 2005 17:59
Cytat:
szczegolnie ze posiadam wszytko co jest potrzebne
Pisząc to mam nadzieje, że posiadasz wszystko, czyli kompletny silnik ( z wiązką i innymi pierdołami) oraz kompletną skrzynie z półosiami i temu podobnymi.
Licz się z tym, że wsadzenie takiego silnika wiąże się z kompletną przebudową komory silnika.
Wątpie żeby ktoś rozsądny wziął się za to.
Ja (tzn TECHMAX) dobrowolnie wyłaczam sie z tej impry,mamy chwilowo dość zamot.
Poważnie zazdroszcze zaciecia osobie która sie tego podejmnie i osobiście uważam że gość może być bardziej "zryty" ode mnie.
Stanowczo mogę również stwierdzić , że kwestia przeróbek mocowania silnika, skrzyni , napędu , półosiek, piast , zawieszenia i instalacji napewno przekroczy koszt skucia starego silnika 1,3 i zrobienia z niego biturbo , a napewno taniej wyjdzie kupić , wstawić i jeszcze wzmocnić 1,8T.
Tak na marginesie :wstępnie podliczając zabawę to chyba w podobnych pieniążkach można by sobie nabyć całe Subaru Impreze WRX z 2000r z USA.
Najprościej to będzie zrobić klatke na budzie golfa z mocowaniami do silnika, skrzyni, zawieszenia, napędu. Tak prawde powiedziawszy to w tym kraju porządnie zorbi to tylko Trax lub GT Service. Reszta będzie się tylko uczyć na twoim aucie.
brawo panowie w lublinie neimozliwe gdzie indziej mozliwe ale koniec tematu a tak na marginesie nie bojcie sie ze bedize ktos eksperymentowal bo juz widzialem jego zmoty i to duzo abrdziej przebudowane a co do ramy to dobry trop tylko ze nikt z szanownego grona nie ma zielonego pojecia jak ten silnik jest zamontowany orginalnie bo pewnie nawet nie widzialo tego silnika na zywo oj cos przy dlugo ale nic jak bedzie mial wolny termin bede go przerabial a w lublinie jak zwykle pustynia .panowie troche fantazji a mniej myslenia o kasie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach