Auto: VW Amarok
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 560
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 16:40
zeby dało sie jezdzic i bylo przyjemnie proponuje poszukac tlumika srodkowego przelotowego i dobrej srednicy i koncowy tez załozys przelotowy ale nie zadnej firmy tuningowej..
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 16:40
No ja wiem że to niebagatelna cena Jak szaleć to szaleć Rysio wiem że nie może sobie pozwolić na wodze fantazji no ale taka końcówka z napisem ford to już bybyło coś:D
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 17:05
Dobra dobra wiem że tutaj z 1000KM Suprą wyjechałem może a Escorcik ma ok 105 może mnie wodza fantazji poniosła wybaczcie chłopaki no ale kurna jakiś przyrsot mocy by miał
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Ja u siebie wywalilem ostatni=jest przelotowo, zalozona koncowka dla wygladu, kata przewiercilem wiertlem najgrubszym bodajze 12stka, czesc kata zostala, niechcialem puszki samej pustej zostawiac by nie wargotal zbyt glosno,w drodze do U.K. k****** troche ale kolo Radomia przyzwyczailem sie.Bagaznik wyciszylem 2 kocykami, w razie to i mozna na trawce na czym poleniuchowac.Efeky koncowy??Do 3tys/obr rewelka , powyzej fajnie sie zaczyna, po 5tys/obr siuper wargocze
Takze kazdy jakiegos pomysla ma, najlepiej to chyba metoda prob i bledow stworzyc cos, tylko pytanko, czy jezdzisz po miescie i warczysz?? Czy jedziesz w traske i wtedy klniesz
Wybor nalezy do Ciebie.
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 19:09
Wydech w n/a to bardzo wazna rzecz,rozwiazanie jest bardzo proste od kolektora do konca o tej samej zwiekszaonej srednicy!!!zero strumienic itd.............
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Jeśli jakaś firma robi dedykowane wydechy do twojego silnika to zobacz jakiej jest średnicy i takiej zrób. Przynajmniej ja bym tak zrobił, bo niestety taka zależność że im większa średnica tym większa moc niestety nie działa.
Wydech w n/a to bardzo wazna rzecz,rozwiazanie jest bardzo proste od kolektora do konca o tej samej zwiekszaonej srednicy!!!zero strumienic itd.............
z koncowym?
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Auto: nie istotne
Skąd: Polska
Dołączył: 22 Paź 2005 Posty: 98
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 22:25
Uważaj żeby nie przedobrzyć z tym powiększaniem. Jak zrobisz za szerokie, to zawirowania spalin będą się tworzyć. A to z pewnością pogorszy sprawę. Końcowy zostaw, niech sobie BUUUUUUCCCCCCZZZZZZZYYYYYYYYYY!!!
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 23:07
Rysiek napisał/a:
krystianITR napisał/a:
Wydech w n/a to bardzo wazna rzecz,rozwiazanie jest bardzo proste od kolektora do konca o tej samej zwiekszaonej srednicy!!!zero strumienic itd.............
z koncowym?
No chyba tak bo bez końcowego tożto nie dałoby sie wysiedzieć przez 5 min w samochodzie
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Czw Paź 27, 2005 20:08
Rysiek napisał/a:
krystianITR napisał/a:
Wydech w n/a to bardzo wazna rzecz,rozwiazanie jest bardzo proste od kolektora do konca o tej samej zwiekszaonej srednicy!!!zero strumienic itd.............
z koncowym?
Tak
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach