Auto: Made in Japan
Skąd: Polska
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 278
Wysłany: Sro Sty 18, 2006 13:08
wątpie żeby ta kobra sie w ogole umywała do buggatti, balbym sie tym nawet jezdzic wiecej niz 250:) przeciez ta kobre zmajstrowal sobie jakis tuner przy pomocy paru asystentow
sadze ze kupie bugatti i bede sobie smigal nim codziennie mimo kosztow paliwa, a jak wiemy kto kupuje bugatti ten ma wlasna rafinerie wiec no problem.
Z kolei by kupic taka kobre to nie potrzeba wlasnej rafineri ale raczej wlasna siec naprawczo serwisowa, co by naprawiac to co chwilke. Watpie by ktos tym jezdzil wiecej jak 400 metrow na zawodach od swiat do swiat, czy tez pokazy zawody i na laweciena zdjecia do szmatlawca
Poza tym Kobre musialbym sobie sam zrobic, i zrobilbym pewnie nawet dwie za cene bugatti u jakiegos druciarza, bo kazdy mechanior by mi taka kobre zrobil gdybym mu sypnal kasy ile trzeba I potem laduje ze statkiem ktory ma fajne cyferki na papierze i hamowni, a w rzeczywistosci rzuca nim po calej drodze, a Bugatti moge kupic w salonie :D i mam gwarancje i przynajmniej stabilne auto z dopracowana aerodynamika
ale oczywiscie spuszczam sie z Wami razem, na widok tych 4 sekund do 200km/h
Limited to 15 cars worldwide, the "Weineck Cobra 780 cui Limited Edition" is a completely legal roadcar. The project was born at the German company "Weineck Engineering", and is immediatley recognisable by the enormous airscoop on the bonnet. It's necessary to pump enough air into the huge 12.9 litre (!), or 780 cubic inch engine. Press the gaspedal to prepare for launch, and more than half a litre of gasoline flows through the carburator.
The engine reaches 1100 bhp @ 7000rpm, and a torque of 1760 Nm @ 5600rpm. The figures are amazing: a specific power of 0.9 kg/ bhp, 0-200 km/h (124 mph) in only 4.9 seconds, and onto 300 km/h (186 mph) in exactly 10 seconds.
All this power is transferred to the rear axle using a manual 4-speed transmission.
The car stands on 18" 255mm/40mm tires in the front, and 18" 315mm/35mm tires in the back.
Weineck 850
0-200 km/h in 4.9 sec
0-300 km/h in 10 seconds
1200Hp, 1760Nm, 1080kg.
kurka Cobre ciężko wam naprawić, przecież zbudował ja farmer w stodole i wygyrywał przez 3 lata pod rząd w Le Mans, toporna acz wiekowa konstrukcja którą naprawisz przy pomocy młotka i przecinaka.
Auto: Made in Japan
Skąd: Polska
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 278
Wysłany: Czw Sty 19, 2006 13:58
nie po to mi auto zeby je naprawiac
po to mi auto zeby jezdzic
wole jezdzic bugatti i miec spokoj niz kobra, ktora wyglada jak z pupy (*przypomina mi kabrio syrenke :D)
tzn ta kobra wygrywali 3 lata LE Mans? nawet jesli to prawda, w co nie wierze...to tym bardziej potwierdza moaj teorie ze nie umywa sie do Bugatti, ktore jest autem cywilnym dopracowanym w najmniejszym szczegole i jezdzi 401km/h i wiem ze nie odlece, albo podmuch wiatru nie urwie mi glowy jak w tej kobrze :D:D:D:D
P.S sadze ze kazdy z nas spusci sie dostanie wzwodu wsiadajac do B. a jak dadza kluczyki i pozwola sie przejechac to orgazm murowany :D:D
P.S2 Macior mlotek przecinak siekiera mowisz.... otworz wlasny zaklad i naprawiaj kobry w USA przeciez koszta naprawy sa tanie(*ile w koncu moze kosztowac mlotek ) dorobisz sie miliardow....
ale silnik moc i moment w tej cobrze jest zajebisty jak na takie cos, mi tez sie ona nie podoba z wygladu i pewnie ze wolal bym bugatti a najlepiej to Koenigsegg'a CCR jest polowe tanszy
ona sie nie rozpadnie ? to już przesada ale bałbym sie tym jechać
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach