w Mitsubishi jest system ACD, czyli aktywny centralny mechanizm różnicowy, który poprawia przeniesienie napędu na różnych rodzajach nawierzchni: asfaltowej, szutrowej i pokrytej śniegiem. Wybrany program sygnalizowany jest na specjalnym wyświetlaczu obok obrotomierza. Zaś tylny most w tym aucie wyposażony został w system AYC, który ma zwalczać pod, bądź nadsterowność...
Siema Daniel. Gratuluję autka... fajny Misiaczek. Jakbyś czegoś potrzebował (informacji, części, tuningu) to moze mógłbym ci pomóc. Moj kumpel jest mechanikiem w teamach rajdowych i zajmuje się Miśkami - obsługa, przygotowywanie, jazda testowa itd. N grupa, H grupa... i wszystkie modele EVO, łącznie z najnowszym IX. Twojego rozkręciłby i skręcił z powrotem z zamkniętymi oczami w 20 minut. Jakbyś czegoś potrzebował to daj znać... chłopaczek ma kontakty i zna się na rzeczy.
co do kosztow to sa niestety koszmarne ubezpieczenie autocasco i oc
ok 7 tys, koszt samochodu w rocznikach 2001-2004 od rozbitego 50 tys do nawet 100 tys
ale naprawde warto maszynka prowadzi sie niesamowicie
mozna powiedziec ze jest tak nafaszerowany elektronikac mowie tu juz o modelu 8-9
ze poprsotu w jezdzie ostrej typu jezdzenie bokiem przejmuje pelna kontrole nad kierowca
wrazenia z jazdy sa niesamowite ale koszt tez jest nie maly
Auto: astraII
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 1478
Wysłany: Czw Sty 26, 2006 01:16
a mi sie tam podoba elegancka furka zewnatrz bo wewnatrz jakos tak pusto fajne rozwiazanie jest z tylu. zamiast kanapy 2 sportowe fotele zapewne malo kto bedzie mogl sobie na ta furke pozwolic orientuje sie ktos moze jaka bedzie cena?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach