Witam...
Otóż kupilem dzis nowy akumulator, 5l waszki...przyjechalem do domu wszytkjo zalałem podłączylem, ale pupcia wciaz nie pali....po przekreceniu zapłonu i wyłączeniu immo, nie włącza sie pompa paliwa, wczesniej mialem juz z tym problemy ale podpiołem kawalek kable od przekaznika do bezpiecznika i banglało kilka ładnych msc. jedna noc na mrozie wystarczyła i pompa sie nie wlacza , wiec zrobilem jeszcze inaczej...na przycisk wlączam pompe i działa...ale jak porzekreze kluczyk to samochod kreci ale jest wrazenie jakby wlasnie nie dochodzilo paliwo...HELP ME !!!
PS samochod stoi 7dzien w garazu, i silnik ogrzewalem z 3dni farelką, jakby cos mialo zamarznąc to chyba juz by odeszlo nie?
Moze mi ktos zaznaczyc na fotce gdzie znajduje sie przewod paliwa...? Aha i gdzie tu jest cewka
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Rysiek, widac masz cos nietak z pompa moze juz sie dojechałą i trzeba by ja wymienic zobacz filtr paliwa tez moze jest gdzie zapchany i niepuszcza
Moje volvo tez zdycha a raczej akumulatro ktory mam ledwo ponad miesiac a juz lezy jutro jade do makro go wymienic
kup sobie moze silnik nowy napewno cie to taniej wyjdzie niz te wszytkie remonty ktore robisz w samochodzi i bedzie ci normalnie chodzil a nie warczal jak traktor
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 17:37
Rysiu a moze poprostu zajezdziles pompe z braku paliwka? w fordzie o to nie trudno a najlepiej wejdz pod samochód i sciagnij przewód z filtra paliwa(jest nad maglownicą) włacz zaplon i zobacz cy jakies paliwo leci
wykręc swiece załóż na pzrewód i zakrec rozrusznikiem i zobaczysz czy jest iskra a przewód paliwoy jest z prawej strony listwy z wtryskami o ile dobrze pamietam
a czy po kilkukrotnym przekreceniu swiece są mokre czy suche?
[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 5:51 pm ]
poza tym w listwie paliwowej powinien być "wentylek" i to przez niego sprawdza sie czy jest cisnienie na listwie i jakie jest , czasami wystarczy odkrecic "czapeczkę" i nacisnac ten wentylek.
kup sobie moze silnik nowy napewno cie to taniej wyjdzie niz te wszytkie remonty ktore robisz w samochodzi i bedzie ci normalnie chodzil a nie warczal jak traktor
to pisalem ja WILKU
samochodu nie robilem juz ho ho....a poza tym ten 14letni strucel łoi Cie jak chce
swiece chyba sa suche, dzis sprawdze czy jets iskra, i ten przewod paliwa obczaje...
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Jeśli masz iskre i rozrusznik kręci to sprawdz układ paliwowy. Nie sprawdzaj z filtra tylko tak jak napisał TTomek na listwie wtryskowej. Może być tak, ze pompa ci sie odłancza przy próbie zapłonu, nie ma ciśnienia, nie ma paliwa... nie ma jazdy. Jesli nie masz wentylka na listwie to pokręc pare razy silnikiem, wykreć świece i zobacz czy jest na nich paliwo...
no i sprawdz aparat zapłonowy... iskre. Albo to paliwo albo prąd.
jeżeli nie słychać ze startuje pompa to może być denat lub nie robi elektryka , czyli nie ma zasilania na niczym (iskry w tym przypadku też może nie być) .
Podstawa to sprawdzić bezpieczniki
ale bardziej stawiam na pompę , gdyż trafiło mi sie tej zimy już kilka rozsadzonych przez zamarzającą wodę w paliwie
nawet jeśli przez wentylek w pierwszej chwili coś pryśnie to należy spuścić to cisnienie co jest i po chwili krecenia sprawdzić czy ponownie wystepuje cisnienie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach