FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Ess umarł :/
Autor Wiadomość
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 14:45   Ess umarł :/

Witam...
Otóż kupilem dzis nowy akumulator, 5l waszki...przyjechalem do domu wszytkjo zalałem podłączylem, ale pupcia wciaz nie pali....po przekreceniu zapłonu i wyłączeniu immo, nie włącza sie pompa paliwa, wczesniej mialem juz z tym problemy ale podpiołem kawalek kable od przekaznika do bezpiecznika i banglało kilka ładnych msc. jedna noc na mrozie wystarczyła i pompa sie nie wlacza , wiec zrobilem jeszcze inaczej...na przycisk wlączam pompe i działa...ale jak porzekreze kluczyk to samochod kreci ale jest wrazenie jakby wlasnie nie dochodzilo paliwo...HELP ME !!!

PS samochod stoi 7dzien w garazu, i silnik ogrzewalem z 3dni farelką, jakby cos mialo zamarznąc to chyba juz by odeszlo nie?

Moze mi ktos zaznaczyc na fotce gdzie znajduje sie przewod paliwa...? Aha i gdzie tu jest cewka :roll:






_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 14:52   

Rysiek, widac masz cos nietak z pompa moze juz sie dojechałą i trzeba by ja wymienic zobacz filtr paliwa tez moze jest gdzie zapchany i niepuszcza
Moje volvo tez zdycha a raczej akumulatro ktory mam ledwo ponad miesiac a juz lezy jutro jade do makro go wymienic :/
 
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 15:08   

mattey, ale pompa slychać jak pompuje jak ją podłączyklem na krótko...a filtr paliwa by sie zapchał w jedną noc? :|

wszytkie filtry mają nie wiecej jak 4msc....
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 16:31   

ja to bym poszukal raczej przekaznika
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 16:54   

sprawdz czy jest iskra na swiecy i czy dochodzi paliwo a cewka to to z prawej strony głowicy gdzie pzrewody dochodza ;)
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 17:13   

Na poczatek to Ty sobie uderzeniówke sprawdz 8) Masz ją na wewnetrzynym progu z przodu od strony kierowcy :mrgreen:

bart#155 napisał/a:
sprawdz czy jest iskra na swiecy i czy dochodzi paliwo a cewka to to z prawej strony głowicy gdzie przewody dochodza ;)

To nie jest cewka ;) to moduł zapłonowy
_________________

 
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 17:23   

qsy spawdzalem...

swiece wym,inialem 2msc temu....a jak je sprawdzic? wysuszylem swiece i kable...

a gdzie jest przewod paliwa, przy wtryskach?
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
garul 
drifter

Auto: LU 1818S
Skąd: LSM
Dołączył: 14 Cze 2004
Posty: 285
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 17:35   

kup sobie moze silnik nowy napewno cie to taniej wyjdzie niz te wszytkie remonty ktore robisz w samochodzi :P i bedzie ci normalnie chodzil a nie warczal jak traktor :P



to pisalem ja WILKU :P
_________________

 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 17:37   

Rysiu a moze poprostu zajezdziles pompe z braku paliwka? :v w fordzie o to nie trudno :/ a najlepiej wejdz pod samochód i sciagnij przewód z filtra paliwa(jest nad maglownicą) włacz zaplon i zobacz cy jakies paliwo leci :roll:
_________________

 
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 17:37   

wykręc swiece załóż na pzrewód i zakrec rozrusznikiem i zobaczysz czy jest iskra a przewód paliwoy jest z prawej strony listwy z wtryskami o ile dobrze pamietam
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 17:47   

a czy po kilkukrotnym przekreceniu swiece są mokre czy suche?

[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 5:51 pm ]
poza tym w listwie paliwowej powinien być "wentylek" i to przez niego sprawdza sie czy jest cisnienie na listwie i jakie jest , czasami wystarczy odkrecic "czapeczkę" i nacisnac ten wentylek.
 
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 18:01   

garul napisał/a:
kup sobie moze silnik nowy napewno cie to taniej wyjdzie niz te wszytkie remonty ktore robisz w samochodzi :P i bedzie ci normalnie chodzil a nie warczal jak traktor :P



to pisalem ja WILKU :P
samochodu nie robilem juz ho ho....a poza tym ten 14letni strucel łoi Cie jak chce :haha: :haha: :haha:


swiece chyba sa suche, dzis sprawdze czy jets iskra, i ten przewod paliwa obczaje...
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
Szeli 
Specjalista


Auto: Eclipse
Skąd: Lublin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 103
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 22:56   

Jeśli masz iskre i rozrusznik kręci to sprawdz układ paliwowy. Nie sprawdzaj z filtra tylko tak jak napisał TTomek na listwie wtryskowej. Może być tak, ze pompa ci sie odłancza przy próbie zapłonu, nie ma ciśnienia, nie ma paliwa... nie ma jazdy. Jesli nie masz wentylka na listwie to pokręc pare razy silnikiem, wykreć świece i zobacz czy jest na nich paliwo...

no i sprawdz aparat zapłonowy... iskre. Albo to paliwo albo prąd.
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pią Sty 27, 2006 23:15   

wentylek na 95% ma bo...to Ford :mrgreen: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

jeżeli nie słychać ze startuje pompa to może być denat lub nie robi elektryka , czyli nie ma zasilania na niczym (iskry w tym przypadku też może nie być) .

Podstawa to sprawdzić bezpieczniki :v

ale bardziej stawiam na pompę , gdyż trafiło mi sie tej zimy już kilka rozsadzonych przez zamarzającą wodę w paliwie :/ :mad: :mad:

nawet jeśli przez wentylek w pierwszej chwili coś pryśnie to należy spuścić to cisnienie co jest i po chwili krecenia sprawdzić czy ponownie wystepuje cisnienie.
 
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Sob Sty 28, 2006 09:01   

Rysiu i jak tam prace działasz coś???
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam