Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Nie Lut 12, 2006 16:55 No to odmulilem audiczke :(
Pomocy nie wiem co się dzieje.
Jadę sobie wczoraj po mieście droga sucha, ładna pogada nie pada w miarę ciepło, myślę sobie może by odmulił troszkę audiczke cały czas do 60km/h jeździła bo było ślisko . No to noga na gaz jadę tak 100-120km/h ( paliwa nie za dużo) wszystko jest ok, zakręcik 90' w lewo spokojnie powoli wpinam 2 bieg, wyskakuje na prosta patrzę na prędkościomierz a tu brak (nie działa) , parę sekund i znowu działa, (myślę pewnie gdzieś styku nie było ) ale nic jadę dalej, jakieś 2-3km dojeżdżam już do celu wjeżdżam na osiedlowe uliczki powoli a tu obroty 1700 zawieszają się , nic zaparkowałem i zostawiłem go na jakieś 7 godzin. Przychodzę odpalam wszystko ok. , jadę przez miasto i znowu zaczyna się , zauważyłem ze jak zrzucam na luz tak z 3000-4000 to zawiesza mi się na 3s na 2000 obrotach i spada na 900, a jak jadę 1700 zrzucam na luz to sam wchodzi mi na 2000 jakieś 3s się tam zawiesza i spada na 900. Dojeżdżam do domy na parking a tam 2000 i stoi parę razy podgazowałem i spadło na 900. Temp wody utrzymywała się (wzrosła tylko) 50-60 stopni jak jechałem w tamta i z powrotem. Trasa po mieście gdzieś 15km w jedna stronę. Chłodnice mam 2 od wody ( zasłonięta atrapa na zimę ) i 1 od kilimy. To wszystko się panowie dzieje w audi coupe 2,3 ng z 90r bez gazu.
I teraz panowie pytanie do Was co to może być?
Czy to jakieś zwarcie było ze prędkościomierz się wyłączył na parę sekund nie działał, czy to zima i gdzieś guma sparciała i lewego powietrza dostaje? czy co to może być? bo ja już pojęcia nie mam i potrzebuje waszej pomocy.
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
odepnij kleme na 10minut, pozniej zapal silnik i przytrzymaj go na 1500rpm jakies 2/3minuty, pozniej sie przejedz jakies 10km, na roznych predkosciach
,
bez jaj sterownik w tym silniku jest tak tępy , że takie czary spowodują co najwyżej zubożenie kieszeni Mlodego o kilka litrów cennego paliwa i nic poza tym.
Wydaje mi sie , że wilgoć i mrozy negatywnie wpłynęły na formę linki gazu, ułożyskowania przepustnicy ale przede wszystkim na kondycję okablowania silnika i m.in. predkościomierza i tak nadgryzionych przez ząb czasu.
Po prostu szykuje się konkretny przeglądzik pod maską ale tego nie rozwiążesz poprzez forum .
Na początek psiknij czymś smarującym w okolice przepustnicy i obejrzyj "gumki" idące do silnika krokowego.
takj sie ustawia komp. w escortach to myslalem ze w innych padlinach z tamtych lat tez
[ Dodano: 12 Luty 2006, 23:48 ]
dokladnie chodzi o to zeby silnik po zdjeciu klemy popracowal dluzej az sie nagrzeje, i pozniej ustawia sie komp poprzez jazde chodzziac z tym jest roznie jesdni mowia ze nalezy jechac jedna predkoscia inni ze roznymi...niewiem nie interesuje sie zarobiony jestem
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
takj sie ustawia komp. w escortach to myslalem ze w innych padlinach z tamtych lat tez
ale to nie escort umnie w renowce ma chodzic na wolnych obrotah tak ok 900-1000rpm
TTomek napisał/a:
Na początek psiknij czymś smarującym w okolice przepustnicy i obejrzyj "gumki" idące do silnika krokowego.
hmmm a mi sie wydaje ze to moze być wina silniczka krokowego sam miałem podobny przypadek u siebie ze raz było ok a raz głupiał np na światłach dodawał sobie sam gazu albo silnik krecił sie na ok 2500rpm niedotykajac nawet noga gazu lub jak kreciłem go do 4000rpm to sie zacinał i jeszcze bardziej przyśpieszał i pomagało tylko przekrecenie kluczyka w stacyjce poźniej wymieniłem silniczek i porblemy sie skończyły wiec to moze być podobny przypadek
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Pon Lut 13, 2006 19:33
Dzięki wszystkim za podpowiedzi czekam na jeszcze bo jak zrobi się cieplej zacznę sprawdzać poklei to co napisaliście
TTomek - no pod maskę musze zajrzeć bo od tamtego czasu co od Was ja odebrałem nie było tam zaglądane
mattey - silniczek krokowy drugi mam, podmienię i zobaczę
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Nie koniecznie musisz podmieniać silniczki krokowe... może się zdarzyc, że podmieniony będzie tez nadszarpnięty zębem czasu. Poprostu wyjmij stary i przemyj go dokładnie benzynką ekstrakcyjną - jeśli to jego pierwsze czyszczenie to powinno dużo syfu wylecieć z niego, następnie pozwól benzynce wyparowac i zamontuj silniczek z powrotem. Ja u siebie tak miałem z tym, że u mnie obroty na wolnych falowały i silnik gasł oraz w czasie jazdy po wrzuceniu na luz obroty spadały do 0 i silnik także gasł... po wyczyszczeniu wszystko wróciło do porządku.
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Sro Lut 15, 2006 19:58
Jak narazie to jest wszystko ok samo sie naprawilo ale dla pewnosci przemylem silniczek krokowy (ale nie benzynką ekstrakcyjną tylko preparatem z tego co tam pisalo smarujacym i zabezpieczajacym przed rdza i takimi tam ) styki popsiukalem i te okolice przepustnicy tez.
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach