Prawde powiedziawszy te 2.8 w quattro całkiem przyjemnie sobie radzi, na trasy i do normalnej jazdy jest akurat, ciagnie od dolu, ogólenie elastyczne bydle, minusem jest jego waga, wyjeżdza ryjem przy ostrzejszych manewrach , najlepszym rozwiązaniem jak chesz poszaleć troche będzie 2.3 20V w quattro, lubi się kręcić, nie są strasznie awaryjne, minusem jest wiek aut w 80 i coupe były pchane tylko do B3. Pozatym 2.3 20v fajnie się dłubie, z tego co czytałem to osiągnięcie 210-220km niewymaga worka kasy pod warunkiem że motor zdrowy.
Jeszcze jedno, 2.3 spali troche mniej przy pałowaniu niż 2.8, moje przy ostrej piździe na trasie wychlało 23.5/100, ale w stoolicy byliśmy w godzinke dwadzieścia
Auto: mat
Skąd: Woj. Lubelskie Pomogła: 1 raz Dołączyła: 15 Lis 2005 Posty: 124
Wysłany: Sro Mar 15, 2006 10:28
MACIOR napisał -
"Jeszcze jedno, 2.3 spali troche mniej przy pałowaniu niż 2.8, moje przy ostrej piździe na trasie wychlało 23.5/100, ale w stoolicy byliśmy w godzinke dwadzieścia "
Wydaje mi się ,że chyba było to w nocy??? i z włączonym CB. :wow:Takiego zużycia nawet moje 4.2 quattro nie widziało!!!a szczególnie w trasie!
Auto: mat
Skąd: Woj. Lubelskie Pomogła: 1 raz Dołączyła: 15 Lis 2005 Posty: 124
Wysłany: Czw Mar 16, 2006 07:44
MACIOR napisał/a:
Było to w dzień, kfako mi świadkiem, obok siedział i modił się do boga o litość dla jego duszy bo jedzie z jakimś debilem
bez komentarza,ja jeżdżę szybko...ale bezpiecznie i z głową od 15 lat nie miałem żadnej kolizji ani wypadku......i będę starał się dalej , napisałem o nocy bo tylko wtedy i nad ranem można wykręciś taki czas...ale.....jak ci szczęscie dopisało to tylko pogratulować i życzyć szczęścia w dalszej jeździe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach