ale lexy o to nie pytał czy sprzeda,tylko czy organizowane są takie kursy więc dałem mu przykład
a ttomek napisal moze nie dokladnie a powinno byc tak zeby odbyc to szkolenie musisz byc ich przedstawicielem i tym chandlowac a co gorsze zeby zostac przedstawicielem to raczejobligujesz sie do kupma powiedzmy 2 egzemplazy wiec kazdy ma racje ale na swoj sposob
i co wynika? a to zeby sie nauczyc strojenia to albo bawisz sie na swoim sam. albo kolegi/klijenta albo pracujesz u kogos kto to potrafi i go podgadasz a potem otwierasz swoje lokum a jemu podkladasz SWINIE[najczestrze przypadki w polsce] albo zalatwiasz sobie legal robote za granica w celach edukacyjnych i potem zostajesz ich przedstawicielem albo i nie jak sobie zechca[w tym czasie placa jak studentowi a okres nauki od 3 miesiecy do 2lat!!] albo masz kupe siana i robisz sobie kursy i szkolenia obojetnie czy u nas czy zagranica i tak bedzie kosztowalo to woreczek kasy wybor nalezy do ciebie
do tego dochodzi koszt sondy AFR, bez której nie ma mowy o strojeniu.
Żeby taka inwestycja się zwróciła to policz ile aut musiałbyś wystroić. A później znajdz tylu chętnych, którzy się zgodzą żebyś się uczył na ich silniku.
znam kilku gazownikow ktorzy maja i nie tylko gazojady to posiadaja znam takich co do zakladu kupili gpsa zeby klijent wiedzial ile mu przeklamuje licznik i ewentualnie jakie ma zalozyc opony zeby bylo ok
very good sonda...taką posiadam
ma jedną wadę...ale to ne jest wada tej firmy tylko ogólnie... sondy lecą jak pop%$#ne...ja musiałem znależć przez to mete na sondy tańsze niż 120$ bo inaczej dokladałbym do auta każdego conajmniej 30$...
...a gaziarze mają ...zgadza sie...tylko poproś któregoś "świadomego" , żeby zbadał ci przedawkowaną benzynę to sie zgodzi...pierwsze 2 razy ...po czym przejdzie mu ochota na wymianę sondy , bo bedzie wolał za to przewalić z 50 wózków na gazie .
Aktualnie w czasie wolnym od nerwów pracuję nad mikrofonem do logowania pracy silnika, gdyż dochodzę do wniosku , że jeżeli silnik ma być wystrojony tiptop to AFR i dwukanałowe EGT(takie posiadamy ) jest OK ale nie do końca...
A najlepszy jest wielokanałowy logger instalowany np na 2 tygodnie jazdy auta...ale to może w przyszłą zimę ruszy
poza tym LM1 jest o tyle w pytę , że możesz go założyć jako kontroler AFR na stałe w aucie i bedziesz dostrajał skład w kompie w/g zadanych wartości...tylko kto wyda jednorazowo kasę na taki "board kompiuter" , żeby mieć spokojną głowę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach