ten gosc ma sprawdzone rzeczy... bralem od niego troche roznych gratow poza tym silnik jeszcze chyba w aucie... ma tez inne silniki miedzy innymi M52B20!
Auto: A6C5Q,Taunus3,Taunus1
Skąd: LSM
Dołączył: 28 Mar 2006 Posty: 20
Wysłany: Czw Kwi 06, 2006 21:17
Czesc !
Dzięki za rady i opinie. Właśnie wróciłem z Radomia przywiozłem silnik 1,6 m40 taki jak miałem, samochód jest pewny silnik tak samo. Pełna dokumentacja samochodu .. serwisowany w salonie ( Szwajcar ). Zakupilem go za 800 zl bez osprzętu. Mam umowe i gwarancjęna ciśnienia na cylindrach i mam 5 dni na ocenienie czy chcę go na stałe czy oddaje.
Co do BRJ to widac na pierwszy rzut oka że chłopaki wiedzą co robią, wiedzą co od czego jest zależne itp. Jak najbardziej im ufam .. Wynikami się podziele.
Auto: A6C5Q,Taunus3,Taunus1
Skąd: LSM
Dołączył: 28 Mar 2006 Posty: 20
Wysłany: Sro Kwi 12, 2006 01:23
Silnik podobno trafilem w stanie bardzo dobrym ( ocena po rozebraniu ) aktualnie poskładany + wymiana rozrządu + przekładki osprzętu ze starego silnika. Jutro uruchomienie ... zobaczymy . Tym czasem pieszcze taunusa .. mialem sprzedawac ale jakos sam juz niewiem .. mam okzaje oddac w dobre rece za 2000 .. ale sam niewiem .. co myslicie ? www.taunus.in.lub.pl
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Sro Kwi 12, 2006 19:54
-MrG- napisał/a:
Tym czasem pieszcze taunusa .. mialem sprzedawac ale jakos sam juz niewiem .. mam okzaje oddac w dobre rece za 2000 .. ale sam niewiem .. co myslicie ? www.taunus.in.lub.pl
za 2000 tysie to niech on lepiej stoi pod domem u Ciebie...widac ze samochód jest dopieszczony, mi było by szkoda go oddac
Auto: A6C5Q,Taunus3,Taunus1
Skąd: LSM
Dołączył: 28 Mar 2006 Posty: 20
Wysłany: Sob Maj 06, 2006 16:02
Odzywam sie ponownie .
Od momentu odebrania autka z BRJ zrobilem 600 km i jak narazie
jest elegancko silniczek pracuje równo a mocy ma jak fabryka przykazała.
Opis:
Zakup drugiego silnika bez osprzetu : 800 zl
Po oględzinach dogłębnych na zaś poprosiłem o wymiane:
- półpanewki dystansowej na wale ( czy jak ona sie tam nazywa )
- panewek korbowodowych
- simeringi
- uszczelniacze
- pompa wody
- rozrząd
- paski
- no i widomo filtry olej itp ..
Sumaryczny koszt części : 1000 zł
Koszt roboty : 600 zł
Biorąc pod uwagę że w robociznie zostało ujęte :
- oględziny starego silnika ( zdjęcie miski olejowej, zdjęcie rozrządu, zdjęcie głowicy )
- oględziny nowego silnika ( zdjęcie miski olejowej, zdjęcie dekla od klawiatury, badanie wziernikiem )
- prace nad nowym silnikiem ( wymiana półpanewki która z tego co wiem wymaga wyjęcia wału, wymiana panewek korbowodowych, wymiana simeringów, uszczelniaczy, rozrządu, pompy wody )
- Wrzucenie nowego silnika + odpalenie + ustawienie komputera
Wydaje mi sie że BRJ ma wręcz umiarkowane ceny. Sam prowadze firme i wiem że za darmo to nie ma roboty ( www.nowanet.pl może ktoś skorzysta ) ). W ich działaniach widać dogłębne obeznanie w temacie, praktycznie jak i teoretycznie.
Jak dla mnie to n1 ! i Polecam innym !
powiem tyle, pare razy BRJ odwiedzilismy z mrg'giem, robota wyglada na full profi, ale czekanie jak w kazdym zakladzie troche sie przeciaga, tak czy siak samochodzik juz jezdzi i jest dobrze.
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Pon Maj 08, 2006 22:52
Dzwoniłem dzisiaj do BRJ za wyjęcie silnika w is-ie i montaż ż wymianą rozrządu powiedzieli 500zł więc cena jest bardzo przystępna, wcale nie mają takich cen jak to niektórzy mówią...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach