Dokładnie. Tu jest kilka warunków jakie trzeba spełniać przed kupnem takiego Ferrari.
1.Aby nabyć je trzeba było posiadac około 700 tys Euro brutto.
2.Trzeba było kupić co najmniej 3 nowe Ferrari V12 np.F40
w Salonie przed zakupem Enzo.
3.Otrzymać opinie servisu czy umie ktoś nimi jęździć(sportowa
jazda) i autko było sprzedane. Oczywiście cała sumę trzeba było
wpłacić w dniu zamówienia.
Ponieważ chętnych na takie FERRARI było więcej, a nie każdy mógł
je nabyć mimo posiadania takich pieniędzy napedziło to
sprzedaż nierejestrowanych pojazdów i jeszcze nawet nie
odebranych z fabryki przez ludzi którzy spełniali owe werunki
zakupu w fabryce.
Od dawna już nie można Enzo nabyć w Salonach Firmowych FERRARI.
Sprzedawane egz. sa za cene. 665000euro netto plus
odstępne (od50 do250tyś euro netto) od ludzi którzy kupili w
fabryce po kilka takich egz. na handel.
Stąd i nasza oferta 3 nowych fabrycznych ENZO.
Ceny na rynku wtórnym z każdym miesiącem sa coraz wyższe.
Najcenniejsze Enzo jest w kolorze białym tylko 1 egz. z 399sztuk
w tym kolorze za cene 2.000.000Euro !!!
biorąc pod uwage wszystkich "kolekcjonerów FERRARI" których na swiecie jest napewno wiecej niż 399!!!!(i którzy nie da sie ukryc zamieszkują głównie Stany Zjednoczone i inne panstwa "BOGATE" do których daleko POLSCE!!!) czy jest możliwość aby 3 sztuki trafiły do jednego człowieka prowadzącego komis samochodowy w Warszawie????
i czy FERRARI zgodziło by sie na sprzedaż po kilka sztuk jednemu włascicielowi??? tylko po to aby mógł je odsprzedac drożej???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach