Sluchajcie tak mnie naszło wczoraj czy wykonalne jest samemu podłączyć intercooler jako laik ?? Chodzi Mi o śilnik 1.9 dTi w Clio 2 Ph 2 z 2003 roku i jaki koszt tej zabawy by był. Bo wiem że trzeba by było Intercoolera albo z Iveco albo z jakiejś Osobówki plus stożek chyba na końcu no i rury z jakimiś złączkami ale nie wiem bo niełapie za bardzo tego
Auto: nie istotne
Skąd: Polska
Dołączył: 22 Paź 2005 Posty: 98
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 22:19
Vesti napisał/a:
Jeżeli nie masz pojęcia naprawde nie pchaj tam łapek bo zapłacisz x 2.
To nie jest takie latwe!!! Trzeba dobrze po uszczelniać, i wybrać odpowiednie miejsce żeby się nie grzał od silnika, bo tylko pogorszy sprawę. Musi to być zrobione naprawdę fachowo. A intercooler weź sobie od jakiejś osobówki tak do 2L, większy nie mały i tak załatwi sprawę.
A moze by tak Dolot chociaż Zrobić ?? Bo narazie kasy nie mam na fachowo zrobionego Icka Oto fora śilnika Nieprzeraźcie sie bo elektryke skadał taki fachowiec że ja P****e
Pytanie która rurka to ta własciwa ?? To na dole wychodzące chyba z tego plastiku bo tam jest filtr i teraz co zrobić wywalić filtr z tej komory i zrobić na końcu rury storzek czy wymienić filtr i rure na lepsza wymienić ?? czy jeszcze na końcu dac storzek ??
I co to Za rura na górze wychodząca od turbo ??
A to Majne Clio Czasami moze ktoś widział w Niej starego bo ja mam jakiś zakaz ruszania jej na jakieś 30 Lat
Są plany w przyszłości Takie zeby większe turbo dać, Intercooler, Coś tam w śilniku na mocniejsze wymienić, Program, wydech przelotowy i wyciągnąć z niego jak najwięcej mocy i puśćić na 1/4 mili albo zrobić killerka Takiego
Auto: Audi A3 1.9TDi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Lip 2004 Posty: 287
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 01:03
sienias napisał/a:
Są plany w przyszłości Takie zeby większe turbo dać, Intercooler, Coś tam w śilniku na mocniejsze wymienić, Program, wydech przelotowy i wyciągnąć z niego jak najwięcej mocy i puśćić na 1/4 mili albo zrobić killerka Takiego
no to , to szczególnie pomoże żeby go puścić na ćwiartkę
sienias napisał/a:
Pytanie która rurka to ta własciwa ??
wszystko zależy od tego, do czego chcesz jej użyć
na początek pomyśl o zmianie programu (to na początek wystarczy w tym autku) a przed nastepnymi modami pomyśl czy jesteś odpowiednio przygotowany na "efekt domina"
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 12:29
DTM napisał/a:
sienias napisał/a:
Są plany w przyszłości Takie zeby większe turbo dać, Intercooler, Coś tam w śilniku na mocniejsze wymienić, Program, wydech przelotowy i wyciągnąć z niego jak najwięcej mocy i puśćić na 1/4 mili albo zrobić killerka Takiego
taniej wyjdzie sprzedac i kupic cos z rodziny VAG
jezeli planujesz wieksze mody niz chips to sobie z tym autem odpusc, i za rada DTM kup VAG'a,a potem to juz klocki lego . No chyba ze masz duzo kaski i chcesz byc pionierem,ale watpie zeby ta france dalo sie solidnie dlubnac.... poza tym w PL z wiekszym niz chips dlubaniem franc to malo kto mial stycznosc takze ryzyko jest dosc spore.aha i sprzegla ponoc dosc szybko mowia papa,takze szykuj sie
i sory za niska skladnosc mojej wypowiedzi ale mam strasznego kaca...
Hehe Jak nie Clio to jeszcze Transporter 2.5 TDi Został Ale to to chyba niezabardzo sie nadaje do modów Sprzedawać Mi sie nie chce Bo przywiązałem sie do tego francuskiego g***a. Pozatym chciałem Eclipsa z 2002 roku Ale chyba na opłaty i części bym niewyrobił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach