moja pani sie napaliła na to. dziś jedziemy oglądać.
czy ktoś z was moze oglądał to auto? albo zna je?
albo wogóle czy ktoś z posiadaczy cali moze powiedzieć pare słów o tym egzemplarzu?
mi osobiście ten tuning silnika wydaje sie podejżany (żeby sie nie rozpadł itp.)
Tak jakos niekoniecznie podoba mi sie ta cali
Wymieniany byl silnik hmmm.....
z moca to nie dowiesz sie jak na hamownie nie pojedziesz
zreszta za ta cene bym sobie odpuscil calibre bo drugie tyle wlozysz tym bardziej ze jest podobno po tuningu
takie jest moje zdanie
Auto: Audi 80 GT 5S, Audi A4
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Maj 2005 Posty: 351
Wysłany: Sob Maj 06, 2006 10:16
Taras napisał/a:
Tak jakos niekoniecznie podoba mi sie ta cali
Wymieniany byl silnik hmmm.....
z moca to nie dowiesz sie jak na hamownie nie pojedziesz
zreszta za ta cene bym sobie odpuscil calibre bo drugie tyle wlozysz tym bardziej ze jest podobno po tuningu
takie jest moje zdanie
zgadzam sie cos tu jest nie tak, chociaż moze wrazenie być mylące bo w sumie jeszcze trzeba ją zarejestrowac wiec dojdzie ze 2 tys a to juz nie jest młody samochód i po przeróbkach. Zobacz a sie przekonasz
_________________ Audi quattro You will always be in my heart...
...:::Audi Usque Ad Finem:::...
Audi A4 Avant 1.9 TDi
Audi 80 Coupe 5S 1981 r. 1.9
Audi 90 B2 quattro 2.2 KV - sprzedane
VW Polo GT 1992 - sprzedane
Audi 80 B4 2.0 sedan - w rodzinie
Ostatnio zmieniony przez ete Sob Maj 06, 2006 10:21, w całości zmieniany 1 raz
Tak jakos niekoniecznie podoba mi sie ta cali
Wymieniany byl silnik hmmm.....
z moca to nie dowiesz sie jak na hamownie nie pojedziesz
zreszta za ta cene bym sobie odpuscil calibre bo drugie tyle wlozysz tym bardziej ze jest podobno po tuningu
takie jest moje zdanie
zgadzam sie w pełni cos tu jest nie tak , moze sie okazać ze pojezdzisz 5 tys i sie "rozpadnie "silnik, przeróbki są dobre jak sam wiesz co wykonałes. Poza tym wyglada na potłuczona i cekawe jak blacha. Zreszta zobaczysz to pewnie sie przekonasz
Blacha jest ale wiecej na nadkolach rdzy bo nawet klijent napisal ze reperaturki wstawiac trzeba wiec dochodza koszty malowania.
Odpuść sobie ta cali i znajdz cos w lepszym stanie i nie po tuningu.
zobacz czy nie ma bialego ''szlamu'' w zbiorniczku plynu chlodzacego'' bo jak jest szlam to moze byc glowica peknieta gdzies i glowiece zobacz jaka ja kKS 500 to (niby najgorsza) KS 700 juz lepsza twardsza, i jak Cossa to GIT pozatym wydech nie wyglada na A grupowy... to jakies zwylke tuningowe koncowki i ten dolot.....
Auto: Audi 80 GT 5S, Audi A4
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Maj 2005 Posty: 351
Wysłany: Sob Maj 06, 2006 10:24
: Taras zmieniłem swoja wypowiedz myślałem ze jest zbyt radykalna ale widze ze sie zgadzasz
A co do tematu to wez ją na warsztat, jak sie klijent nie zgodzi to znaczy ze cos jest nie tak
_________________ Audi quattro You will always be in my heart...
...:::Audi Usque Ad Finem:::...
Audi A4 Avant 1.9 TDi
Audi 80 Coupe 5S 1981 r. 1.9
Audi 90 B2 quattro 2.2 KV - sprzedane
VW Polo GT 1992 - sprzedane
Audi 80 B4 2.0 sedan - w rodzinie
zobacz czy nie ma bialego ''szlamu'' w zbiorniczku plynu chlodzacego'' bo jak jest szlam to moze byc glowica peknieta gdzies i glowiece zobacz jaka ja kKS 500 to (niby najgorsza) KS 700 juz lepsza twardsza, i jak Cossa to GIT pozatym wydech nie wyglada na A grupowy... to jakies zwylke tuningowe koncowki i ten dolot.....
Hmmm co do wydechu to nie sadze by wogole on byl w lexmaul-u robiony, seryjny kolektor (chociaz lexmaul-a jest podobny), dual krzywo zamontowany, a tak nawiasem jak by lexmaul robil silnik to napewno wpakowal by swoj dolot (taki ladny czerwony) zamiast puchy SFI
I jeszcze jedno zastanawia mnie czy to ABS sie swieci czy tylko poducha bo kierownica zmieniona od vectry
Szczerze bym sobie odpuscil
mi także nie bardzo widzi sie ten samochód szczególnie że trzeba ingerowac w blacharke silnik ze był zmieniany to nie znaczy ze musi być w super stanie
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Maj 06, 2006 11:41
pod maska ma SFI a powinno byc SYF
nie kupilbym tego... sa ladne cali z 4x4 turbo w dobrych pieniadzach na allegro (tak ze 3 razy drozsze min) ale to auto i tak nie wyjdzie taniej niz 10tys (rejestracja +blacharka +lakier) wiec ja bym bral od razu cos OKa...
Jesli mialbym auto tak jak on pisze ze zawieszenie wypas silnik 180kucy i lata to napewno nie oddałbym za takie grosze, wiec albo on wchuja leci albo napewno wchuja leci
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
pod maska ma SFI a powinno byc SYF
nie kupilbym tego... sa ladne cali z 4x4 turbo w dobrych pieniadzach na allegro (tak ze 3 razy drozsze min) ale to auto i tak nie wyjdzie taniej niz 10tys (rejestracja +blacharka +lakier) wiec ja bym bral od razu cos OKa...
Auto: Stazza JA, MA70
Skąd: Śródmieście Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Sie 2005 Posty: 635
Wysłany: Sob Maj 06, 2006 13:34
dzieki wszystkim za opinie.
teraz ja coś napisze:
veni,vidi,castigi.......
w tylnich nadkolach są dziury jak w jakimś 20 letnim poldku, ogólnie stan blacharsko lakierniczy to żenada......prócz blacharki to jeszcze pare elementów do lakierowania.
także tak jak i wy odradzacie tak i ja odradzam
mojej dziewczynie sie poprostu spodobała cena (bo to dla niej ma być wóz) i chciała go bardzo obejżeć.
ps. tak na marginesie to poszukuje właśnie jakieś cali albo nissana 100nx (do 5000zł) wiec jesteśmy chętni na propozycje
Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Sob Maj 06, 2006 18:11
No i tak apropo tych 180KM
Jak ma 140KM to było by pewnie dobrze...
Jeśli naprawde był silnik robiony u Lexmaula...to kolektor ssący powinien być inny,wydech A-grupowy...moze nie widac na fotkach.
Wygląd wizualny Jedna z ładniejszych szrotowych Calibr jakie widziałem...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Maj 06, 2006 22:19
Taras napisał/a:
Jaqub napisał/a:
pod maska ma SFI a powinno byc SYF
nie kupilbym tego... sa ladne cali z 4x4 turbo w dobrych pieniadzach na allegro (tak ze 3 razy drozsze min) ale to auto i tak nie wyjdzie taniej niz 10tys (rejestracja +blacharka +lakier) wiec ja bym bral od razu cos OKa...
Calibre turbo za 12 tysi kupisz taka sama jak ta co dal kolega w ogloszeniu tylko silnik inny. Za dobra cali turbo trzeba dac oklo 16-18 tysi.
auto stoi za prawie 5tke a ja napisalem ze trzeba dac 3 razy wiecej... wiec jak ktos po podstawowce pomnozy to wyjdzie 15 mysle ze za 15staka cos napewno z turbo i 4x4 znajdziesz w przyzwoitym stanie.. ja kiedys ogladalem wypas czerwona 4x4 turbo z orginalnymi listwami poszerzajacymi (z dokladka pod zderzak) i byla za 25 tys (ale to bylo niecale 3 lata temu) byla w ekstra stanie silniczek byl igielka i wogle OKa ale jakos sie wyleczylem z calibr (łopel)... ale tak podsumowujac to jesli ja mialbym sie decydowac na cali to tylko turbo i 4x4... jak dziewczyna ma 5tys to zapomnij o cali bo kupisz gowno... wez cos mniejszego w dobrym wyposazeniu i poszukaj troche zeby nie bylo bite bo blacharka bedzie szybko leciec... nie ma cudow i calkiem niedawno to za 5tke mozna bylo dobry rower kupic albo skuter i chyba tak zostalo... nie chce robic reklamy ale jak Pawel M nie sprzedal jeszcze celici swojej to wydaje mi sie ze bylby to dobry kompromis... w sumie auto stare dosc ale technicznie OKa z nowym gazem i sporo czesci ma nowych (zawiecha itd.) a cena deczko nizsza niz ta do ktorej chcecie autko!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach