FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
SLEEPER
Autor Wiadomość
bodek 
Dyrektor


Auto: maty
Skąd: Lublin
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 5018
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 14:33   SLEEPER






Performance:

Zero to 60 in four seconds
1/4-mile in 12 seconds
5-star NHTSA static rollover resistance rating
 
 
wilku 
speed demon

Auto: ...
Skąd: Polska
Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 3215
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 14:57   

ale smiesznie wyglada :D
_________________
"nie sztuką jest zwrócić na siebię uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."

www.shift-r.com




Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 14:59   

niezły przecinak :wow:
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
HaGie 
pro racer


Auto: sej, gej
Skąd: Wrotków
Dołączył: 03 Cze 2004
Posty: 2627
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 15:12   

a co tam siedzi ?
 
 
 
bodek 
Dyrektor


Auto: maty
Skąd: Lublin
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 5018
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 15:14   

Carbon fiber body
Connolly leather interior
Sparco seats
A/C & heater
Sparco steering wheel
MoTeC dash
400-Watt sound system
Mechanical:

Two Advanced DC electric motors producing over 1,000 ft-lbs of torque
2,000 amp Zilla controller with 600 kilowatt peak output
Front suspension: unequal-length control arms with coil-over shocks
Rear suspension: trailing arm with coil-over shocks
4-wheel disc brakes
Cruise control
Front and rear trailer hitch receivers
Dimensions:

39 inches wide, 5 inches narrower than a Honda Gold Wing
8 feet 5 inches long, shorter than many motorcycles, for perpendicular parking
60 inches high, 5 inches taller than a Honda Civic, for visibility
Expected gross weight approximately 2,500 pounds
Ground clearance of 4 inches, adjustable with coil-over shocks

Tango T600 (kit)

Retail price $108,000. This is the car that has been designed and built to showcase the potential of Commuter Cars' products. It is being sold as a mostly-assembled kit (less than a day to complete) in order to avoid the time and cost of a fully certified vehicle. The Tango T600 has been built around a racecar roll cage designed to protect occupants in 200 mph crashes. It has four times more protective steel in each door than a typical SUV, for example. It also has 4-point racing harnesses giving ease of mobility as well as outstanding security.

We've engineered the Tango T600 as a cost-is-no-object project. We believe it will rival the performance and handling of any production car. Our current prototype comes pretty close. With a carbon fiber body and other modifications by world-famous automotive engineers, the kit Tango T600 will perform even better.
 
 
wysek^^ 
technical monster
(^^,)

Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 1417
Wysłany: Sob Maj 13, 2006 18:12   

o kuźwa takie małe a takie pazerne na prędkość :wow:
_________________
W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
 
 
 
malcu 
prawdziwy tuner


Auto: Clio ;)
Skąd: Polska
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 643
Wysłany: Czw Maj 18, 2006 21:49   

tosz to VT jakis
_________________

 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Maj 18, 2006 22:46   

Już widze jak takie cuś killuje M5 :mrgreen:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam