Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Sro Wrz 06, 2006 19:41
Widziałem ją, stala na wiosne na niemieckich tablicach przy wylocie z Garwolina, ostatnio tez tamtedy przejezdzalem to stała juz przerejestrowana z wygladu całkiem ladna ale jak silnik i cala reszta to pojecia nie mam
Auto: Fajne
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 308
Wysłany: Sro Wrz 06, 2006 21:58
Nie lubię słowa "idealne". Idealne to często nawet auto z salonu nie jest, pewnie handlarz jakiś. Warto dokładnie sprawdzić auto, najlepiej na kanale/podnośniku.
Te silniki nie palą najgorzej, 9-10 w mieście przy w miarę spokojnej jeździe, trasa nie wiem, za to z padniętą sondą 13 zawsze i wszędzie
Nie chce zadnych sruningów. Chce seryjna, nieposzerzana, w miare zdrowa astre. Zadnych tuningow, ani zadnego gazu. A co do waszego podrzucania ogloszen to zadna nie pasuje mi .
Auto: sti
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 794
Wysłany: Czw Wrz 07, 2006 07:39
ANGEL napisał/a:
Daniel dlaczego, dlaczego, no dlaczego chcesz kupic Opla???
a dlaczego ty masz mazdę,ople z tymi motorami to niezłe autka do katowania za rozsądną cenę,z dużą dostępnością cześci,hgcie zastanów się nad tą z promotora,nie jest to seria ale widać że z głową robiona
_________________ // FK Autoserwis Lublin ul.Zemborzycka 116C //
Auto: Fajne
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 308
Wysłany: Czw Wrz 07, 2006 08:44
Z Promotora ci kolorek podejdzie
W tym niemieckim jak moc została podniesiona to i pewnie auto było użytkowane tak by tą moc wykorzystać.
Jak bedziesz oglądał to skup się na blachach (które są cienkie i gniją) i tym czy silnik był coś rozbierany, majsterkowany. Silniki te dożywają bardzo długich przebiegów bez remontu ale jak się jakiś niewprawny tjuner/mechanik do niego podczepi i zacznie coś tworzyć to żywotność rach ciach i silnik do wymiany/remontu.
W tym niemieckim jak moc została podniesiona to i pewnie auto było użytkowane tak by tą moc wykorzystać.
Jak bedziesz oglądał to skup się na blachach (które są cienkie i gniją) i tym czy silnik był coś rozbierany, majsterkowany. Silniki te dożywają bardzo długich przebiegów bez remontu ale jak się jakiś niewprawny tjuner/mechanik do niego podczepi i zacznie coś tworzyć to żywotność rach ciach i silnik do wymiany/remontu.
jemu nie musisz tego tlumaczyc
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Auto: sti
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 794
Wysłany: Czw Wrz 07, 2006 12:23
Spawos napisał/a:
hmm miasto raz mi sie udalo 9 ale nie jazda dla mnie trasa okolo 7L daje rade trzeba dodac do tego co napisal okolo 1L
spawos twój nie ma sondy więc może palic troszkę więcej niż tamten,twój fabrycznie ma 156KM a tamten 150KM więc jak qsy mówi konie z powietrza sie nie biorą
_________________ // FK Autoserwis Lublin ul.Zemborzycka 116C //
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach