Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 16:16
truespinmice napisał/a:
Jaqub napisał/a:
Rysiek napisał/a:
zmieniasz piasty pod rozstaw srub felgi i powinno byc ok.
minimum to piasty+ tarcze hamulcowe.... no chyba ze rozwiercisz stare tarcze.... to wtedy wszystko przypasuje....
a z tarczami nie będzie takiego ryzyka jak w przypadku felg ?
wg mnie to wszystko zalezy od tarcz... tzn jak sie beda nakladac otwory w tarczy juz istniejace z nowymi (tymi ktore bedziesz wiercil)... jesli nie beda zbyt blisko siebie to ja bym wiercil.... i wg mnie osobiscie jest to lepsze rozwiazanie od dystansow...
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Pią Wrz 29, 2006 15:29
Borzędzki na ul.Pięknej ( boczna Kunickiego ) może a przynajmniej kiedyś coś takiego robił tanie to nie jest i raczej się nie opłaca pozatym nie polecam tak jak inny użytkownicy forum...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Sty 03, 2007 18:23
daj fotki takich felg i zobaczymy czy wogle warto sie wypowiadac w tym temacie... jesli juz sie upierasz jak dziki to chyba lepiej wywiercic i nagwintowac (jakos profi) tarcze i piasty niz dotykac sie do felg ( o ile oczywiscie nie beda sie pokrywac dziury lub nie beda zbyt blisko)...
Auto: Stazza JA, MA70
Skąd: Śródmieście Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Sie 2005 Posty: 635
Wysłany: Sro Sty 03, 2007 18:44
siwy napisał/a:
truespinmice napisał/a:
teraz już wiem ,że musze szukać felg w moim rozmiarze (albo zmienić piasty i tarcze).
mysle ze nic sie nie zmienilo wiec temat powinien spac dalej
truespinmice napisał/a:
Wymiana piast w Starionie....hmm....wątpliwe - skąd dopasuje, skąd wezme ?!?
Jaqub napisał/a:
daj fotki takich felg i zobaczymy czy wogle warto sie wypowiadac w tym temacie...
o gustach się nie dyskutuje dla mnie są jak marzenie
Tak jeszcze w temacie to głównie ma auto ładnie wyglądać, nie jeżdże bokami, nie wyjeżdżam w trasy Starionem, nie jeżdże szybko.......ładny wygląd przy wolnym kruzingu
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Sty 03, 2007 19:29
truespinmice napisał/a:
Tak jeszcze w temacie to głównie ma auto ładnie wyglądać, nie jeżdże bokami, nie wyjeżdżam w trasy Starionem, nie jeżdże szybko.......ładny wygląd przy wolnym kruzingu
skoro tak i nie zalezy Ci na bezpieczenstwie to klej na POXIPOL... jesli bedziesz kruzingowal z V ok 20km/h to nic CI bedzie
a tak serio to mysl nad tym co wczesniej napisalem...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Sty 03, 2007 20:18
tarcz i piast...
ja mysle ze wystarczy ktos kto ma zaklad/warsztat z dobra wiertarka stolowa i gwintownica... a Ty masz felgi montowane na szpilkach (jak np w hondzie jazz) czy na sruby?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach