skoro to wolnossace ropidelko to podobnie jak z wolnossaco benzyna, malo niutow malo koni, jedynie dosc wyrazna poprawa charakterystki krzywej momentu i mocy...
koszta do dogadania osobiscie
www.tdi-tuning.pl zakladka odzialy i masz lubelski, wczesniej sprawdz sobie tabele przyrostow
Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny Pomógł: 16 razy Dołączył: 05 Wrz 2004 Posty: 918
Wysłany: Czw Wrz 28, 2006 08:20
po czym wszyscy wnosicie że to wolnossący diesel ?? z tego co wiem Rover SDi oznaczał swoje dieselki na turbinie a w tym przypadku 2.0 105KM co wg Masters Tuning można zamienić na 140KM a 210Nm na 270Nm
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Czw Wrz 28, 2006 09:36
nie mylcie tego silnika z silnikiem vag sdi , silnik rovera jest doladowany i spoko sie go dłubie , to jest na BOSCH EDC15C DDE , idzie po kwp2000 , więc bedzie szybko i bez lutowanka
po czym wszyscy wnosicie że to wolnossący diesel ?? z tego co wiem Rover SDi oznaczał swoje dieselki na turbinie a w tym przypadku 2.0 105KM co wg Masters Tuning można zamienić na 140KM a 210Nm na 270Nm
zgadza sie to jest Turbo ale czy to realne te 140 Ps i ok 250 Nm bo zeby nie bylo ze zakladajac chipa wyjdzie mi 115ps i troche niutkow wiecej...a i Pyt do TTomka ile to by kosztowal taki chip??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach