z tego co gadalem kiedys z kickiem to 200sx fajne autka ale silniki w nich to syf...poza tym ciezko z czesciami
Wcale nie syf, tylko wszystkie polskie to syf, zazwyczaj 2 albo 3 szlif na wale, a nowy kosztuje 3,5k w serwisie, a tak pozatym 300-330km seryjny silnik spokojnie wytrzymuje więc nie jest taki całkiem syfiasty.
Auta bardzo fajne do jazdy..
NIestety nie wierze w dobrą kondycję silnika w aucie za 6-8 tys..
Te auta sa w cenie.. mamy mode na drift..
Sam wał korbowy w nominale do tego silnika chodzi w cenie 800zł
Tłoki używka to min od 150zł w góre... ( zamienniki tylko w nominale i tez nie za bardzo dedykowane do 1.8T )
Dobrze zrobiona głowica ok 350-400zł.. i nie wierze w inną cene do tego motoru..
Powiem tak...
Remont silnika to koszt ok 3tys i w góre na seryjnych bebechach...
Silnik używka to koszt od 2.5tys. ( w stanie takim sobie ), 3tys. ( w stanie dobrym ale do remonciku bo kompresja wacha sie średnio w 9 ) i super stan, to 3tys w góre..
Za silnik z S14 2.0turbo krzyczą 7tys w góre..
Reasumując jest to super zakup jeżeli bierzesz pod uwage zakup naprawde w dobrym stanie lub gdy liczysz się na dzień dobry z remontem silnika..
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Pią Paź 06, 2006 23:36
Juzek napisał/a:
http://www.turbokillers.com/
polecam poczytac :]
Także polecam poczytać a przed ewentualnym zakupem części prosze o kontakt ze mną..
Ukierunkuje kogo należy omijac szerokim łukiem..
Kto troche kantuje i zbytnio zarabia...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach