Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 1045
Wysłany: Sob Paź 28, 2006 12:40 Stożek... ?
Jak w temacie zastanawiam się nad stożkiem do padliny (opel vectra A)... Z tym że od kilku osób słyszałem że te silniki (2,0 OHC) niezdbyt przepadają za tym rodzajem filtru. Podobno jakieś sondy się pierniczą... Nie jestem zbyt dobrym mechaniorem Więc pytanie: Czy są jakieś przeciwności co do stożka w tym motorku?
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Sob Paź 28, 2006 12:47
jeżeli masz instalacje gazową (pierwszej lub drugiej generacji) to sobie daruj.........
jeżeli go dobrze zamontujesz i zrobisz CAI to jest szansa na wyrwanie z 5km
generalnie filtr stożkowy gorzej filtruje niż standardowy, papierowy i niektóre przepływomierze mogą na to źle reagować czyt. spierdolić się (myślę że o to Ci chodziło z tą sondą)
Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Sob Paź 28, 2006 13:12
Tak mialem gaz i stozek...Ze stozkiem moze ladniejszy dzwiek,ale osiagi moze nawet gorsze byly...A gaz mialem 2generacji...Ale nie dlawil mi sie nie gasl...itd...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Paź 28, 2006 19:48
jesli chodzi o przeplywki i filtry stozkowe to sprawa jest taka ze przeplywki z tzw. goracym drutem np montowane w bmw moga sie zalepiac oliwka stosowana do filtrow ale to tylko przy nieodpowiedniej eksploatacji... stozek ma byc zwilzony (nadmiar oliwki zbiera sie papierowym recznikiem jednorazowym np kuchennym) a nie zalany zeby sie z niego kapalo... poza tym taki przeplywomierz tez mozna przy okazji czyszczena filtra wymyc... stosuje sie do tego ten sam preparat co do mycia fitra... jesli masz przeplywomierz klapkowy to nie ma zadnych przeciwskazan... gazik mozna odpowiednio a nawet trzeba podregulowac... polecam orginalne zestawy filtrow dedykowane pod silnik... ja do kazdego autka wkladam K&N'y...
pewnie że się opłaca...robi to jak należy...
szczególnie jak nabedziesz drogą kupna 3 sztuki, wtedy gwarantowany przyrost wyniesie ok. 30% czyli znacznie wiecej niż modyfikacja elektroniki lub mechaniki silnika za znacznie mniejszą kwote (nizszą nawet od "allegrowych" chipsów)
Auto: Malarz
Skąd: Lublin Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Lut 2005 Posty: 1180
Wysłany: Nie Paź 29, 2006 09:18
miałem kiedyś calibre z takim silnikiem,zagazowaną i stozek.Jak dobrze go odizolujesz od silnika i doprowadzisz dużo powietrza z zewnątrz to będzie dobrze
Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 1045
Wysłany: Czw Lis 02, 2006 20:40
Szukam czegoś takiego jest to hmmm... Zakrywa standardowe głośniczki i miejsce ma na półce pod tylną szybą w vectrze A, sam niewiem jak to się nazywa ale ktoś kto miał takiego opelka ew. cali lub omege A powinien wiedzieć ocb Znalazłem w domu jedna sztuke (prawą) i pytanie mam czy komuś przypadkiem nie zalegają gdzieś w garażu takie "coś"? Dogadać się zawsze można
Założenie nowego tematu dla takiego gówna byłoby bez sensu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach