Auto: sti
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 794
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 16:20
289 funtów to mniej wiecej cena koncowego tłumika remus???to jakis ten remus musi być ze złota,cena ok.2 tyś zł to standardowa cena za wydech bez kolekotora,bierz dedykowany bo dużo na pewno nie zaoszczedzisz
_________________ // FK Autoserwis Lublin ul.Zemborzycka 116C //
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 16:28
kazik napisał/a:
289 funtów to mniej wiecej cena koncowego tłumika remus???to jakis ten remus musi być ze złota,cena ok.2 tyś zł to standardowa cena za wydech bez kolekotora,bierz dedykowany bo dużo na pewno nie zaoszczedzisz
sprawdzałem po numerze tłumik który mam w astrze ... cena to 450 ojro
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 16:58
kazik napisał/a:
289 funtów to mniej wiecej cena koncowego tłumika remus???to jakis ten remus musi być ze złota,cena ok.2 tyś zł to standardowa cena za wydech bez kolekotora,bierz dedykowany bo dużo na pewno nie zaoszczedzisz
Uniwersalny REMUS z duza puszka (ponad 150KM) z ladnymi koncowkami to troche ponad 1tys pln.. natomiast dedykowany np do mojej e36 to 3tys pln +vat, kolektor z remusa do silnika M50 to ok 5tys pln +vat (vat 22%)... to sa ceny z przed 1.5 roku... tlumiki remusa nie sa ze zlota ale maja 3lata gwarancji (uniwersalne) i np u mnie REMUS (zakladalem nowke) lata ponad 2 lata i prawie caly okres na wolnym wydechu (jako jedyny tlumik) i do tej pory (mimo katowania auta na odcince zeby plomienie szly) nie wydmuchalo tlumika...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 17:00
Paweel napisał/a:
kazik napisał/a:
289 funtów to mniej wiecej cena koncowego tłumika remus???to jakis ten remus musi być ze złota,cena ok.2 tyś zł to standardowa cena za wydech bez kolekotora,bierz dedykowany bo dużo na pewno nie zaoszczedzisz
sprawdzałem po numerze tłumik który mam w astrze ... cena to 450 ojro
tak to prawda do tradycyjnych czterocylindrowek koszt ponad 2tys pln...
Poszukaj sobie niezależnych testów wydechów, gdzieś kiedyś widziałem takie testy na włoskich i hiszpańskich stronach i zgadnij co???? Jedynymi zaletami Remusa jest dźwięk, dobra jakość i TuV nic pozatym.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 18:16
MACIOR napisał/a:
Poszukaj sobie niezależnych testów wydechów, gdzieś kiedyś widziałem takie testy na włoskich i hiszpańskich stronach i zgadnij co???? Jedynymi zaletami Remusa jest dźwięk, dobra jakość i TuV nic pozatym.
a czego jeszcze poza dzwiekiem, jakoscia i Tuv potrzeba od koncowego tlumika? dla mnie to wystraczy nie musi miec kolorowych diodek.. a co do wzrostu mocy to koncowy nigdy nic nie da...
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 18:26
MACIOR napisał/a:
Poszukaj sobie niezależnych testów wydechów, gdzieś kiedyś widziałem takie testy na włoskich i hiszpańskich stronach i zgadnij co???? Jedynymi zaletami Remusa jest dźwięk, dobra jakość i TuV nic pozatym.
ale przeca nikt nie napisał że jest hiper super ... ja założyłem tylko dlatego że ... dostałem go można powiedzieć za free i nie miałem seryjnego od 2.0 .......
lanczie też sa do pupy a jeździłeś
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 23:25
pewanie że zakładanie "tjuningowego" końcowego tłumika nic nie daje i też nie widze sesu robienia tego....... już lepiej wyciąć kat lub kto woli zastąpić go czymś o większej przepustowości, wzrost mocy czasami nawet o 5km........ a na końcowy jakąś końcówkę, albo po męsku od kolektora do końca z policzoną średnicą wtedy mozna nawet z 10% bonusa mocy dostać.......
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Lis 09, 2006 00:43
ja mimo ze poczatkowo nie bylem przekonany do REMUSa... bo to taki "najprostszy" sposob i najbardziej oczywisty w bmw.... aktualnie jestem bardzo zadowolony... mam 2.0 w 6sciu cylindrach w rzedzie i wiem ze to nie bedzie wyscigowka... (no chyba ze z ROTREXem ) wiec wole zeby ladnie wygladalo i brzmialo... tyllko troche trudno mi uwierzyc w to ze jakakolwiek firma w EU zrobi wydech (caly) porzadnie do 2tys pln... ja rozumiem ze jakis krajowy chalupniczy wyrob...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach