ja bym bral zestaw 1 moim zdaniem RedStuffy beda musialy sie torche nagrzac zeby dobrze hamowaly a green odrazu sa powiedzmy dobre, pozatym na Red bedzie piszczesc troche ... w lagunie na Green piszacza czasem troche
Auto: Fajne
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 308
Wysłany: Nie Lis 26, 2006 21:10
Ja bym wziął tarczki Tarox'a i klocki Greenstuff, Redstuffy hamują od nich lepiej dopiero po rozgrzaniu, pozatym będą się szybciej ścierac bo są lekko wyścigowe
Co do płynu to ja u siebie mam DOT 5.1 Ferodo (coś mnie wzięło, żeby litra kupic i mi sporo zostało - czyt. ponad połowa ), nie wiem czy auto hamuje z nim dużo lepiej bo gdy go wlałem założyłem też większe heble wiec nie mogę powiedziec czy coś zmienił, ale autko hamuje mi całkiem zajebiście mimo seryjnych tarczy i nie sportowych klocków. Na wiosnę może jakiś dobry zestawik wjedzie
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Nie Lis 26, 2006 22:40
a moze rozwazysz ATE PD? niedawno wsadzilem do ibizy ten zestawik + ferodo premiery. Na zimnym hamuje troche lepiej ale za to nie udalo mi sie jeszcze ich zmeczyc- pare hamowan a skutecznosc ta sama-naprawde polecam
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Lis 26, 2006 23:01
ja u siebie mam turbo groove i greeny na przodzie... klocki juz ponad 30tys km i jeszcze zostalo troche (na jakies 5-8tys km)... roznica w hamowania z bardzo duzych predkosci jest niesamowita... niektorzy twierdza ze ten zestaw jest glosny... nie wiem ja tego nie zauwazam bo auto dobrze wyciszone... klocki sa fajne bo nie brudza felg na czarno... mam zmieniony plyn na dot 5.1.... polecam EBC jakbys chcial namiar na duzo tansze wyroby tej firmy to moge Ci podac namiar na goscia co jest importerem...
Na taroxach jeżdzą WRC i inne wynalazki które łamią prawa fizyki, ale mówie Ci chłopcze postaraj się wsadzic coś większego, może od accorda czy innego szajsu coś podpasuje, nic niezastąpi większej średnicy tarcz.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Lis 26, 2006 23:17
wilku napisał/a:
no własnie tez słyszałem ze EBC sa dobre ale głosne
ja Ci mowie ze ja tego nie dostrzeglem... moze w jakis oplach itd gdzie nie ma zadnych wygluszen a fabryczne heble sa z gumy to mozna uslyszec roznice... ale nawet jesli mialy by byc glosniejsze to i tak nic nie pobije tego ze NIE BRUDZA FELG... na ORI klockach po myciu i wykonaniu kilku hamowan felgi byly czarne a tu nie bierz EBC... mnie tez namawiali na power dyski z ATE ale gdybym mial jeszcze raz kupowac to bez mrugniecia oka wzialbym EBC
Auto: sti
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 794
Wysłany: Pon Lis 27, 2006 00:25
temat większych tarcz jest praktycznie nieosiągalny,nie było większych tarcz w hondzie na 4 śruby(podobno mozna coś wsadzić od rovera czy innego wynalazka-ale trzeba patentować)
Auto: Fajne
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 308
Wysłany: Pon Lis 27, 2006 01:24
A zastanawiałeś się nad zestawem klocki+tarcze Taroxa ? Taki zestaw powinien bardzo słusznie hamowac.
Żeby było bardzo dobrze to do całości można by założyc jeszcze przewody w oplocie.
A co do hebli z innych modeli to coś się da, tylko roboty przy tym jest, no i trzeba w tarczach otwory nawiercac żeby było 4x100
http://www.honda-tech.com/zerothread/1811824
Kurde, jakieś cieniutkie te tarczki Honda dawała, ja w swoim mam 26mm, a w S14, Z32 czy Sky'ach to 30mm grubości tarcze były montowane.
Tarox oferuje takie bigbrakekity do wielu aut ale z tego co widzę, to do Cifa trzeba już większe kółka
http://tarox.com/kcw.pdf
A w Nissanie 298mm i w 15" się mieści, zonk
O Stoptechu czy innych nie wspominam bo oni to tylko duże zestawy proponują.
Auto: quattro ;-)
Skąd: Czuby Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 359
Wysłany: Pon Lis 27, 2006 08:53
MACIOR, ale tarcze tarox w wrc maja malo wspolnego z tarczami dla zwyklych ludzi heheh dla mnie jedyne sluszne marki to brembo i ferodo troche na nich juz jezdze i nigdy sie nie zawiodlem nawet po kilku okrazeniach na torze z lewa... hamulce dalej hamowaly
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach