FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
filtr stożkowy
Autor Wiadomość
student 
drifter
street racer


Auto: Żółte :P
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 205
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 16:43   filtr stożkowy

witam chcę załorzyć do swojej BM-ki filtr stożkowy moje pytakno to czy warto i czy nie popsuje to działania przepływomierza
_________________
Smoke Tires Not Drugs
 
 
 
Ministrant 
prawdziwy tuner


Auto: Destrukcja
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 22 Kwi 2005
Posty: 631
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 17:26   

Samego stożka niewarto zakładać. Poza komfortem psychicznym niewiele da jeśli wogóle coś da. :)
_________________
.::SZCZĘŚCIE SPRZYJA LEPSZYM::.
 
 
student 
drifter
street racer


Auto: Żółte :P
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 205
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 17:58   

a strumienica do tego ?
_________________
Smoke Tires Not Drugs
 
 
 
Taras 
streetracer

Auto: Cali
Skąd: Kalinowszczyzna
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 854
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 18:09   

Stozek ladnie buczy nic poza tym.
_________________
SilnaGrupaTrzymającaWładze
 
 
 
Ministrant 
prawdziwy tuner


Auto: Destrukcja
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 22 Kwi 2005
Posty: 631
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 18:31   

Trzeba by zrobić cały układ wydechowy. Strumienica, sportowy katalizator, przelotowy tłumik końcowy. Stożek odizolować od ciepła wytwarzanego przez silnik, doprowadzić nadmuch zimnego powietrza z zewnątrz. Może wtedy coś przybędzie pod maską. Napewno autko będzie się szybciej zbierać na wyższych obrotach. :)
_________________
.::SZCZĘŚCIE SPRZYJA LEPSZYM::.
 
 
Taras 
streetracer

Auto: Cali
Skąd: Kalinowszczyzna
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 854
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 18:50   

ale wolniej na niskich;d i jak masz gaz to nie polecam stozka
_________________
SilnaGrupaTrzymającaWładze
 
 
 
MicO 
prawdziwy tuner


Auto: VW Amarok
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 560
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 22:07   

Hym.. przy montazu filtra stozkowego wykres mocy i momentu jak sie nie myle w środkowej fazie obrotów złapie doła.. po prawda MocMax i NmMax moga wzrostąć ale nie oznacza to poprawy przyspieszenia.. zyskujesz np. 0,4sec. w gornej partii obrotow ale tracisz tyle lub wiecej na dole.. do seryjnego silnika seryjny filtr i elementu ukl. dolotowego bywaja dobrze wyliczone.. Inna sytuacja jest gdy zmodyfikowany jest kompletnie ukł. dolotowy, ale polega to na: obrobce kanałów dolotowych w głowicy, stworzeniu nowego ukł dolotowego zakonczonego filtrem w dobry sposob odizolowanym od cieplego powietrza z silnika.. warto za te 100 czy 150zł ile wart jest "zwykły" filtr storzkowy zalac np. VPower 99+... różnica bedzie bardzo podobna..
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Nie Mar 26, 2006 12:01   

jesli chcesz stozek nie tylko poto zeby sie pochwalic ze go masz to kup KIT K&N do twojego silnika/auta... ja mam i jestem zadowolony przede wszystkim mozna zaoszczedzic na wymianach bo zestaw do mycia wystarcza na bardzooo dlugo :D
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Pią Gru 15, 2006 20:36   

temat trochę zapomniany ale jesli ktoś jeszcze czyta :oops:
to osobiście polecam zamiast stożka wkładkę sportową oczywiście tylko firmy K&N :spoko:
zapraszam do G-tec na górkę ;) napewno coś w ofercie mamy :spoko:
zamówienie realizujemy z dnia na dzień :)

i zajżyjcie w wolnej chwili na naszą stronkę www.tuning-zone.pl
mamy w ofercie sporo asortymentu do e-30, e-36, e-34, e-46, e-39 :spoko:
_________________

 
 
MMaly 
drifter


Auto: BMW E36 Coupe
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 275
Wysłany: Sob Gru 16, 2006 18:46   

Ja to sie wybiore w najblizszym czasie do was popatzre sobie co tam macie ciekawego :) a propos tej wkladki jaka byla by tego cena?
_________________
www.BMWmotorsportKlub.eu
www.BMW-Klub.Lublin.pl
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Pią Gru 22, 2006 23:46   

MMaly napisał/a:
Ja to sie wybiore w najblizszym czasie do was popatzre sobie co tam macie ciekawego a propos tej wkladki jaka byla by tego cena?

sorki że nie odpisuję ale trochę miałem przestuj w necie :oops:
cena wkladki K&N okolo 200pln :spoko:
porównując ze stożkiem oczywiście koreańskim uniwersalnym to wychodzi mniej więcej to samo :/ bo kolanko za 20pln plus rura dolotowa 40pln a sam sztukancki stożek 110pln kosztuje i do tego modyfikacje i niepotrzebne wkurw.... się :mad:

wkladka 100% lepsza i firma renomowana :spoko: ale to moje zdanie :roll:
pytaj o agraba ;)
_________________

 
 
Pawel_M 
drifter


Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 337
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 09:29   

Jak już miałbym zakładać to stożek, miałem wkładke w bmw K&N i sądze że to wyrzucenie pieniędzy w błoto zero różnicy między filtrem standartowym a wkładką, a na stożku przynajmniej buczy hehe
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 14:42   

ja tez polecam stozek... ale tylko i wylacznie KIT pod silnik bo kupowanie od tak to bezsens... w sedanie lata KIT K&N i w maluŃkim tez :mrgreen:

[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 2:56 pm ]
Ministrant napisał/a:
Samego stożka niewarto zakładać. Poza komfortem psychicznym niewiele da jeśli wogóle coś da. :)


wiekszy przeplyw powietrza + lepsza filtracja...

Ministrant napisał/a:
Trzeba by zrobić cały układ wydechowy. Strumienica, sportowy katalizator, przelotowy tłumik końcowy. Stożek odizolować od ciepła wytwarzanego przez silnik, doprowadzić nadmuch zimnego powietrza z zewnątrz. Może wtedy coś przybędzie pod maską. Napewno autko będzie się szybciej zbierać na wyższych obrotach.


w KITach zawsze sa potrzebne elementy:
np do beemki byly: blaszka do zamocowania filtra (od kielicha aby nie dyndal), rurka 50tka do doprowadzenia zimnego powietrza ze zderzaka, obejmy metalowe, plastikowe obejmy samozaciskajace itp... jedyne co do dolozylem blache zeby odizolowac od silnika i rurke 50tke zamienilem na alu 100tke taka wentylacyjna
do turbo maleŃstwa: chwytak powietrza ala carbon (do montazu na zewnatrz)

w beemce stozek byl montowany przy okazji innych modow wiec nie bardzo wiem jak sam wplynal na auto natomiast w turbo maleŃstwie jest odczuwalna roznica :spoko:

Mic0 napisał/a:
Hym.. przy montazu filtra stozkowego wykres mocy i momentu jak sie nie myle w środkowej fazie obrotów złapie doła.. po prawda MocMax i NmMax moga wzrostąć ale nie oznacza to poprawy przyspieszenia.. zyskujesz np. 0,4sec. w gornej partii obrotow ale tracisz tyle lub wiecej na dole.. do seryjnego silnika seryjny filtr i elementu ukl. dolotowego bywaja dobrze wyliczone.. Inna sytuacja jest gdy zmodyfikowany jest kompletnie ukł. dolotowy, ale polega to na: obrobce kanałów dolotowych w głowicy, stworzeniu nowego ukł dolotowego zakonczonego filtrem w dobry sposob odizolowanym od cieplego powietrza z silnika.. warto za te 100 czy 150zł ile wart jest "zwykły" filtr storzkowy zalac np. VPower 99+... różnica bedzie bardzo podobna..



KITy sa rowniez specjalnie dobierane pod silnik i auto :spoko:
np K&N daje milion mil gwarancji na filtry a za 100 czy 150pln ile zrobisz km na Vpower99+ ??
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Czw Gru 28, 2006 21:44   

Jaqub napisał/a:
KITy sa rowniez specjalnie dobierane pod silnik i auto
np K&N daje milion mil gwarancji na filtry a za 100 czy 150pln ile zrobisz km na Vpower99+ ??

mądre spostrzeżenie :spoko: i nie mówię tu o przeliczeniach kilometrów na cenę V-powera choć to fakt :/ cytuję wypowiedź na temat przeliczeń i doboru optymalnych parametrów stożka wraz z dolotem ;)

zauważyłem że wśród ludzi jest przeświadczenie że im większe i droższe tym lepsze :/ a kolega Jaqub właśnie stwierdził że to gówno prawda :x i ma rację :spoko:
wiecie że stożek k&n do calibry 2.0 16V ma wielkość słoika o pojemności 0.5l :roll:

śmieszne nie :roll: niektórzy by pewnie pomyśleli ze to filtr do "odmy" :haha:

a V-power :roll: w polsce na wszystkim oszukują i nikt mi nie powie że nie :>
bo za dużo lat już w tym kraju przeżyłem :spoko:
_________________

 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Sob Sty 20, 2007 21:27   

MMaly napisał/a:
Ja to sie wybiore w najblizszym czasie do was popatzre sobie co tam macie ciekawego

byleś ?? :roll:
Taras napisał/a:
i jak masz gaz to nie polecam stozka

a to bardzo ciekawe :roll: bo nam ostatnio bardzo dużo stożków zchodzi :spoko:
a kto bierze :roll: GAZOWNICY właśnie :> bo jak sami twierdzą auto nie gaśnie na biegu jałowym (i nie trzeba dodatkowych dziur robić w obudowie filtra)
a przy wystrzale nic się nie rozpier.... bo większą przepustowość w obie strony jak się okazuje stożek ma :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam