Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Sob Gru 30, 2006 19:31
ja mam problemy z 18 bo to w wiekszosci warsztatów max srednica która moga obsługiwac montazownice opon ale chłopaki smigaja na 19 i gdzies to zakładaja zawsze mozesz wpasc do scani na piaseckiej tam powinni sobie poradzic
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 30, 2006 20:42
Macior a myslisz ze da rade tak zrobic jak napisalem tzn z takim rozmiarem? bo 225/40 i 8 cali to przy tym zaden hardcore bo mierzylem dzis 245/35R19 na przod i 265/35R19 na tyl i byly wlasnie na 9x19cali przod et 18 i 10x19cali tyl et tez chyba 18... wygladalo to kozacko fele od e39 (gdzie wchodza na styk) z tym ze przod nawet nawet ale tyl duzo za duzo wystaje... i dlatego sprobuje pokombinowac z gumami... jak by sie udalo
nie chce na razie zbyt wiele zdradzac bo nie wiem czy wszystko wyjdzie albo czy nie znajde czegos ciekawszego ale poki co fotka tylu z 265/35R19...
Na tą samą obręcz można zazwyczaj założyć kilka opon o różnych szerokościach. Powyższa tabela prezentuje, jakie istnieją relacje pomiędzy szerokością felgi i opony
nie chce na razie zbyt wiele zdradzac bo nie wiem czy wszystko wyjdzie albo czy nie znajde czegos ciekawszego ale poki co fotka tylu z 265/35R19...
[url=http://img240.images...hi2.jpg]Obrazek[/URL]
NIe chce krakać, ale jak będziesz miał opony wystające poza obrys samochodu, to przy każdym dołku, a raczej górce będziesz ocierał oponą o błotnik, nawet na najtwardszym zawieszenieu.
Co za dużo to nine zdrowo....
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Nie Gru 31, 2006 09:31
daniel napisał/a:
Jaqub napisał/a:
nie chce na razie zbyt wiele zdradzac bo nie wiem czy wszystko wyjdzie albo czy nie znajde czegos ciekawszego ale poki co fotka tylu z 265/35R19...
[url=http://img240.images...hi2.jpg]Obrazek[/URL]
NIe chce krakać, ale jak będziesz miał opony wystające poza obrys samochodu, to przy każdym dołku, a raczej górce będziesz ocierał oponą o błotnik, nawet na najtwardszym zawieszenieu.
Co za dużo to nine zdrowo....
Auto: Malarz
Skąd: Lublin Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Lut 2005 Posty: 1180
Wysłany: Nie Gru 31, 2006 11:18
daniel napisał/a:
NIe chce krakać, ale jak będziesz miał opony wystające poza obrys samochodu, to przy każdym dołku, a raczej górce będziesz ocierał oponą o błotnik, nawet na najtwardszym zawieszenieu.
Co za dużo to nine zdrowo....
ja to juz przerabiałem i nie polecam, szkoda opon!
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Gru 31, 2006 12:29
zawias to koni sport KIT z reg twardosci amorow... jest skrecony na twardo... na fotce jest opona 265/35R19... bede chcial naciagnac 245/35R19 lub nawet 235/35R19... tak zeby opona poszla w tzw. trapez... blotniki ciut podklepie... i zrobie wiekszy negatyw tylnych kol (mozna na wachaczu dolnym podregulowac)... musze jakos wcisnac tam te 10cali... nie beda to felgi do jazdy na codzien tylko od swieta do codziennej jazdy sa 17tki...
widzialem na e36 coupe z tylu 11calowe hammany tylko nie pamietam czy 17tki czy 18tki ale ET mialy chyba ok 30 a nie 18 z tym ze tam byly tylko leciutko podklepane blotniki (nie wyciagniete wogle) i mega negatyw z naciagnieta guma w trapez tak ze powierzchnia uzytkowa opony byla ok 1/3 moze ciut wiecej wewnetrznej strony opony...
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Nie Gru 31, 2006 12:44
Tez teraz wywijam rant błotnika, ale na tym zabiegu dużo nie zyskasz, co do opony 245 to chyba minimum przy tej szerokości felgi niedawno przerabiałem podobna opcje. A z kontem pochylenie nie przesadzaj, bo zrobisz z auta kalekę
[ Dodano: Nie Gru 31, 2006 12:45 pm ]
pozatym przy 19 twoje tarcze znowu zrobia sie smiesznie małe
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Gru 31, 2006 12:51
daniel325 napisał/a:
A z kontem pochylenie nie przesadzaj, bo zrobisz z auta kalekę
na mega negatywie beemka wyglada mega kozacko....
daniel325 napisał/a:
Tez teraz
wywijam rant błotnika
ale wywijasz tzn.. klepiesz te czesc w srodku czy wyciagasz caly blotnik na zewnatrz? wrzuc jakies fotki i napisz kto Ci to robi... czy uszkadza sie lakier itd...
daniel325 napisał/a:
pozatym przy 19 twoje tarcze znowu zrobia sie smiesznie małe
ale rant mi to zrekompensuje i to z ogromna nawiazka
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Wto Sty 02, 2007 11:39
cały błotnik na zewnatrz bo to w srodku juz dawno mam zklepane a co do uszkodzen lakieru nikt nie moze ci zagwarantowac ze lakier nie odprysnie, popeka u mnie bedzie szlo do malowania prawdopodobnie cale auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach