Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Sty 04, 2007 00:32
siwy napisał/a:
nie rozwiercaj
jesli sie uparl to co poradzisz... jedynie to zeby to zrobil w jakims dobrym warsztacie... o ile dziury (w tarczach i piastach) nie beda sie bardzo pokrywac tzn nie beda za blisko siebie to mysle ze nie bedzie to mialo wplywu na bezpieczenstwo... a 5 srub bedzie trzymac kolo lepiej niz 4ry a myslisz ze dystanse z allegro sa bezpieczniejsze.. wg mnie wydluzaja tylko dzwignie i powoduja wiecej naprezen itd...
truespinmice nie ma po co wiecej klepac na darmo... zrob tak zdejmij jedno kolo, odrysuj sobie na papierze tarcze (tzn ta czesc ktora sie styka z felga) i dziury orginalne, pozniej przyloz to do wymarzonej felgi i popatrz jak jest z otworami... przemyslenia powinny nasunac sie same
Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny Pomógł: 16 razy Dołączył: 05 Wrz 2004 Posty: 918
Wysłany: Czw Sty 04, 2007 00:37
dokładnie tak jak siwy, pisze lepiej poszukać odpowiednich felg
wiercąc otwory w piaście czy poddając ją innej obróbce osłabisz jej konstukcję , nie takie głowy myślały nad tym by to było wytrzymałe i bezpieczne a w tym przypadku głównie o to chodzi
bo problem nie w tym czy to się da zrobić tylko w tym czy to się w naj mniej oczekiwanym monencie nie rozleci
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Czw Sty 04, 2007 01:29
Jaqub napisał/a:
siwy napisał/a:
nie rozwiercaj
jesli sie uparl to co poradzisz... jedynie to zeby to zrobil w jakims dobrym warsztacie... o ile dziury (w tarczach i piastach) nie beda sie bardzo pokrywac tzn nie beda za blisko siebie to mysle ze nie bedzie to mialo wplywu na bezpieczenstwo... a 5 srub bedzie trzymac kolo lepiej niz 4ry a myslisz ze dystanse z allegro sa bezpieczniejsze.. wg mnie wydluzaja tylko dzwignie i powoduja wiecej naprezen itd...
truespinmice nie ma po co wiecej klepac na darmo... zrob tak zdejmij jedno kolo, odrysuj sobie na papierze tarcze (tzn ta czesc ktora sie styka z felga) i dziury orginalne, pozniej przyloz to do wymarzonej felgi i popatrz jak jest z otworami... przemyslenia powinny nasunac sie same
sranie w banie, jak bedzie wygladala taka felga z jajowatymi otworami, albo inaczej, jak juz sie uda trafic tak ze beda to nowe zupelnie otwory... to jak to bedzie wygladalo ?
bleh, ja wiem ze to jest po prostu magia wizji, a najlepiuej to siasc wypic piwo i sie zastanowic po wytrzezwieniu. juz raz doszedl do wniosku ze to bez sensu. teraz rowniez powinien dojsc do takiego wniosku bo to madry chlop
oczywiście większość z was powie ale uwierzcie - jak one mi sie podobają...
Wogóle cała sytuacja nakręciła się jak jeden gość zaproponował mi , że za 400zł sprzeda mi siedem felg !! - cztery na auto , a reszta na ściane
ale nic, jakoś zacisne mocno zęby
troche kasy mam odłożone - jak nie bede robił nic z obecnym Starionem , to może w przyszłości pomyśle(cały czas myśle - tylko nie mam narazie aż tyle kasy ) nad sprowadzeniem sobie najukochańszego W/B
ale zły jestem
.....dzięki wam za rady...wszystkim
ze smutkiem w duszy - pozdrawiam
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Sty 04, 2007 16:42
siwy napisał/a:
sranie w banie, jak bedzie wygladala taka felga z jajowatymi otworami, albo inaczej, jak juz sie uda trafic tak ze beda to nowe zupelnie otwory... to jak to bedzie wygladalo ?
ja nie pisalem o rozwiercaniu felgi tylko wierceniu otworow w piastach i tarczach hamulcowych a potem ich nagwintowaniu!!!!!! z zewnatrz nie byloby ZADNEJ roznicy... cena ktora podales za 7DEM felg jest naprawde imponujaca... ja bym kupil te felgi i odlozyl...
Tak jak Jakub napisał nawiercenie nowych otworów w piastach i tarczach, jednak do tego trzeba głowy i sprzętu, można jeszcze kupić dystanse z przejściem ale to już kosztowniejsze. Obie opcje sprawdzane na polskich drogach, rallycrosie i nic się nie działo, więc opinie użytkowników typu kup sobie felgi na 4 śruby wsadź sobie między książki, wszystko się da tylko trzeba podejść do tego z głową.
/Edit
Dopiero doczytłem że przednia piasta jest przycienka, to trzeba zrobić drugą, albo przerobić tą co masz.
_________________
Ostatnio zmieniony przez MACIOR Czw Sty 04, 2007 18:40, w całości zmieniany 1 raz
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Czw Sty 04, 2007 18:39
Cytat:
ja nie pisalem o rozwiercaniu felgi tylko wierceniu otworow w piastach i tarczach hamulcowych a potem ich nagwintowaniu!!!!!! z zewnatrz nie byloby ZADNEJ roznicy..
Jaqub napisał/a:
siwy napisał/a:
nie rozwiercaj
jesli sie uparl to co poradzisz...
do tego sie odnosilem, ale zacytowalo calosc i pisalem do True nie do Ciebie
MACIOR napisał/a:
opinie użytkowników typu kup sobie felgi na 4 śruby wsadź sobie między książki
pytanie bylo czy rozwiercac - nie rozwiercac. a niektorzy nie maja zwyczaju powtarzac dokladnie slowo w slowo przedmowcow, skupilem sie na wybiciu pomyslu rozwiercania felg z glowy, dajac lepsza alternatywe - kupna na 4 sruby, bo lepiej kupic na 4 niz rozwiercac felge, to moj poglad.
oczywiscie zabawa z piasta jest kozak, jest tez opcja z dystansami, ktora wyszla by chyba najtaniej
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Sty 04, 2007 18:46
siwy napisał/a:
oczywiscie zabawa z piasta jest kozak, jest tez opcja z dystansami, ktora wyszla by chyba najtaniej
do nawiecenia piast i tarcz nie potrzeba wiele... tak jak pisalem wczesniej wiertarka stolowa +gwintownica i w miare trzezwego operatora... jedynym problemem moze byc to ze otwory NOWE ze starymi beda zbyt blisko lub beda na siebie nachodzic... dlatego moj pomysl z kartka...
Daniel miałeś kiedyś te dystanse w rękach, bo ja tak, ważą sporo, pozatym po zamontowaniu pojawia się bicie na fajerze czyli raczej nikt nieprzykłada się do wyważania.
Jakub jak uważasz że wiertarka stołowa i trzeźwy operator wystarczą to dzwoń, zrobię Ci od ręki, ale jak będzie biło to nie miej pretensji. Najpierw trzeba zwymiarować piaste i wywiercić odpowiednio otwory w równych odległościach od środka piasty, bla bla bla.
to jest za:
PIERSCIENIE CENTRUJACE MIEDZIANE 25zł/szt
dystanse:
DYSTANSE STALOWE 80zł,szt
dystanse ze zmiennym rozstawem:
DYSTANSE Z ROSTAWEM[pn:108 na 100] 110zł,szt
ALE:
nie ponosimy zadnej odpowiedzialnosci i reklamacji na wymiary z 4 na 5 otworów i nie zwracamy piniedzy tylko wymieniamy towar na nowy.
+dolicz do tego sruby
tzn
4x4szt
i 4x5szt
i zrobi sie ciekawie...
[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:10 pm ]
MACIOR napisał/a:
Jakub jak uważasz że wiertarka stołowa i trzeźwy operator wystarczą to dzwoń, zrobię Ci od ręki, ale jak będzie biło to nie miej pretensji. Najpierw trzeba zwymiarować piaste i wywiercić odpowiednio otwory w równych odległościach od środka piasty, bla bla bla.
jesli felga ma ten sam srodek tzn otwor centralny to mozna sprobowac od nowej felgi odznaczyc... temat rzeka... ale mysle ze na pewno taniej i lepiej niz dystanse z przejsciem zwlaszcza takie jak z aukcji... dobre dystanse sa np h&R widzialem/mialem w rekach do bmw sa z alu i sa profi a to jest ze stali itd itp...
zreszta to nie mi potrzeba tego bo ja mam 5x120 i mam bardzoooo duuuzzyyy wybor bardzo duzych, szerokich i ciekawych felg
Odznaczysz od felgi i dalej będzie biło, do tego trzeba głowy, sprzęt schodzi na drugi plan. Co do dystansów to faktycznie H&R są kozak, ale płacisz jak za prezydenta, jednak warto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach