Co do dystansów to faktycznie H&R są kozak, ale płacisz jak za prezydenta, jednak warto.
o ile pamietam to 2szt chyba 650pln (albo 800) do bmw po 25mm/szt
MACIOR napisał/a:
do tego trzeba głowy,
i troche sprytu....
Do Porsche kupowałem po 30mm i płaciłem 950zł za 4sztuki w używce która wcale nie była używana. Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał.
Daniel miałeś kiedyś te dystanse w rękach, bo ja tak, ważą sporo, pozatym po zamontowaniu pojawia się bicie na fajerze czyli raczej nikt nieprzykłada się do wyważania.
Takich akurat nie miałem w ręku.
Co do ich wagi to zależy z jakiego są materiału, bo aluminiowe to nic praktycznie nie ważą.
W opisie tego sklepu
http://www.tuning-design....id=14&Itemid=28
znalazłem informację że:
Dystanse tego rodzaju pozwalają
na zamontowanie felgi o rózniącym się rozstawie otworów.
NP 4X100 NA 4X112 LUB 5X108 NA 5X120 ITD...
TECHNICZNIE NIE JEST MOZLIWE WYKONANIE ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA DYSTANSÓW
NP 4 X ... NA 5 X .... !!! Cena takich dystansĂłw zaczyna sie od 600zł - 4szt
Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Sty 04, 2007 19:29
MACIOR napisał/a:
Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał.
a sruby co sa w komplecie sa nie do zdarcia
[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:31 pm ]
daniel napisał/a:
Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg.
ja i MACIOR pisalismy o robieniu dziury w piascie i tarczy hamulcowej a pozniej o jej nagwintowaniu pod srube... i dopiero do tego przykrecasz felge!!!!!!!!!! widzieliscie kiedys auto bez zalozonego kola... bo wydaje mi sie ze nikt nie kuma
Co ciekawe rozstaw ten sam jak fabryka, tylko najpierw przykręcasz dystans, potem felge do dystansu, a nie tak u rodzimych producentów dajesz 10cm śrube na przestrzał.
a sruby co sa w komplecie sa nie do zdarcia
[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 7:31 pm ]
daniel napisał/a:
Ale i tak myślę, że bardziej niebezpieczne jest rozwiercanie felg.
ja i MACIOR pisalismy o robieniu dziury w piascie i tarczy hamulcowej a pozniej o jej nagwintowaniu pod srube... i dopiero do tego przykrecasz felge!!!!!!!!!! widzieliscie kiedys auto bez zalozonego kola... bo wydaje mi sie ze nikt nie kuma
Chyba nikomu niechciało się pobrudzić łapek przy swoim aucie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach