FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: agrabsabi
Nie Sty 27, 2008 19:49
Co zmienić w A3.
Autor Wiadomość
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sob Gru 02, 2006 21:59   

W S3 zrób dobry program na jakieś 260km i jeździj ciesząc się z bezawaryjności.
_________________
 
 
 
Mega 
znawca
Mega


Auto: RS6MTM/911turbo s techart
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 74
Wysłany: Nie Gru 03, 2006 22:44   

najpierw sprzedaj A3 za cenę która cię satysfakcjonuje kup S3 które będzie dobrym następcą obecnego auta to będzie już dobrze później będziesz się martwił jakimikolwiek przeróbkami...
_________________

 
 
 
Czarunio 
Specjalista
Czarunio wieeesz...

Auto: A3
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Posty: 155
Wysłany: Sro Gru 13, 2006 15:44   

No wlasnie. Sprzedac moja za satysfakcjonujaca cene. I kupic S3 w dobrym stanie. Swoja mam od nowosci i jestem jej w 100% pewien. Nic nigdy sie nie zepsulo. Caly czas regularnie serwisowalem. Chcialbym kupic cos czego moglbym byc tak samo pewny. Tylko, ze taki samochod bedzie pewnie kopsztowal kosmiczne pieniadze.
 
 
 
Szczypior 
Widać, że się stara
Audi


Auto: Audi 80 Quattro
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 33
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 21:24   Re: Co zmienić w A3.

Czarunio napisał/a:
Doradźcie mi co zrobić bo sam już nie wiem. Chcę dodać trochę mocy do mojego A3 1.8T i nie bardzo wiem co zrobić. Czy wymienić silnik na S3, czy samo turbo plus wydech, dolot i komputer. Pytałem już kilku osób i różne opinie słyszałem. Zwracam się również z prośbą do Was. Pomóżcie.


Mi się wydaje ze dłubanie silnika jest bardziej opłacalne niz kupno od S3.
Popierwsze to masz swoj silnik to wiesz co masz a jak kupisz silnik od s3 to i tak musisz go rezebrac i sprawdzić gdzie wiadomo wiąże sie to zkosztami, a twoj stary silnik rózni sie tylko paroma detalami jest jeden koleś który dłubie tylko audi i robi co tylko sobie zamażysz i robi to najlepiej w polsce. Napewnio musisz nową turbinke mapsensor , nowa pompka paliwa , wtryski wydech pełny przelot 2,5 cala plus kolektor wydechowy i ssący i jest sporo kucyków do ogarnięcia [/quote]
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 22:03   

zmieniać i modyfikować to tu można naprawdę dużo :roll:
tylko koszty trzeba policzyć :mad: to takie proste :/ wystarczy zejść na ziemię :spoko:
no i maciek wcześniej napisał że w pewnym momencie dół silnika nie wytrzyma :(
następny dodatkowy koszt :| i zupelnie nie potrzebny a napewno nieunikniony :(

co do wagi autka to a4 z 1.8T waży 1275kg to jak to się dzieje :roll:
że a3 waży 1400 i więcej :mrgreen:

nie mylcie ludzie masy własnej z masą całkowitą czy tam dopuszczalną :/

tam wszystko pisze w dowodzie R ;)
_________________

 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 22:16   

Co do wypowiedzi kolegi Szczypior :D
Jestem pewien, że nawet zanim zacznie dłubać swoje A3 to tak czy siak musi motor wyrwać i rozebrać na czynniki pierwsze, z tego co pamiętam to kiedyś Czarek jeździł na gazie, a to już ma jakiś wpływ na silnik, pozatym nasze paliwa i serwisy. Plusem obecnego silnika jaki ma w aucie jest niesprawiająca problemu elektronika z paroma modułami, 1 sondą i paroma czujnikami, przy modach niebędzie sprawiała znacznych kłopotów. Tak dla ostudzenie to dłubnięcie 1.8T 150km w bazie na jakieś 250-270km na lekko modyfikowanym dole to koszt około 7-10tyś robiąc wszystko od A-Z, do tego dochodzą zegary i strojenie. Osobiście wolałbym sprzedać A3 dołożyć te 10-15tyś i kupić S3 tym się bawić, robisz soft na 250-260km i jeździsz spokojnie ciesząc się niepsującym się zapieprzającym cywilnym autem nie wydumką w której coś się będzie sypało. Pozatym w VAGach nie ma mapsensora tylko notorycznie padający :D Mafsensor czyli popularna przepływka. No i za S3 przemawia pseudohaldex quattro.
_________________
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 22:33   

mapsensor zawsze można dołożyć, ale osobiśie też bym był za opcją S3, tak duże kombinacje nigdy do końca nie będą przewidywalne
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 22:35   

KOSA napisał/a:
mapsensor zawsze można dołożyć, ale osobiśie też bym był za opcją S3, tak duże kombinacje nigdy do końca nie będą przewidywalne


W tym wypadku mamy trochę wredny sterownik, mozna zrobić ale po co jak seryjna przepływka daje dare z seryjnym kompem.
_________________
 
 
 
DTM 
drifter


Auto: Audi A3 1.9TDi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Lip 2004
Posty: 287
Wysłany: Czw Sty 18, 2007 20:12   

MACIOR, a ja skomentuje ze wszystko zalezy od stanu posiadanej A3 przez niego :P bo S3 w dobrym stanie za te powiedzmy +10tys zl jest ciezko dostac - wiekszosc jest po mniejszych czy wiekszych przejsciach i pozniej moze byc wrecz odwrotnie - moze stac sie skarbonka bez dna ;)

co do samej modyfikacji to zeby dojsc do tych 250 to wystarczy osprzet od jakiejs 225'tki i troche szczescia - czyli za nieduza kase mozna miec mocniejsze auto ;)
_________________
A3 1.9 TDi
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Sty 18, 2007 21:40   

DTM napisał/a:
MACIOR, a ja skomentuje ze wszystko zalezy od stanu posiadanej A3 przez niego :P bo S3 w dobrym stanie za te powiedzmy +10tys zl jest ciezko dostac - wiekszosc jest po mniejszych czy wiekszych przejsciach i pozniej moze byc wrecz odwrotnie - moze stac sie skarbonka bez dna ;)

co do samej modyfikacji to zeby dojsc do tych 250 to wystarczy osprzet od jakiejs 225'tki i troche szczescia - czyli za nieduza kase mozna miec mocniejsze auto ;)


Ja dalej upieram się żeby otworzyć motor, wiem jak wygląda 1.8T po 170tyś na szkopskich drogach :D I dalej się upieram nad S3 bo ciągnie na 4 łapy :mrgreen:
_________________
 
 
 
Czarunio 
Specjalista
Czarunio wieeesz...

Auto: A3
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Posty: 155
Wysłany: Wto Sty 23, 2007 12:14   

No wlasnie. S3 ma naped na 4. To moim zdaniem najwieksza zaleta. A co do stanu mojej A3, to ja nie narzekam. Nigdy nie byla bita i do tej pory nic nigdy SIE nie zepsulo. Jedyne co to spalilem sprzeglo przy 50 tys. przebiegu. Auto mam od nowosci wiec wiem o nim wszystko. Zrobilem pare kilometrow na gazie wiec jesli bede chcial JA zatrzymac to bez rozbiorki sie nie obejdzie.
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Wto Sty 23, 2007 14:06   

Czarunio napisał/a:
i do tej pory nic nigdy SIE nie zepsulo



teraz to Ty nas kłamiesz :haha:
_________________

 
 
 
Czarunio 
Specjalista
Czarunio wieeesz...

Auto: A3
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Posty: 155
Wysłany: Pią Sty 26, 2007 13:37   

Qsy, czepiasz sie :D . Jakies tam bzdury sie popsuly :) , ale to chyba normalne. W kazdym razie jeszcze nigdy sie nic nie zepsulo tak, ze musialbym samochod holowac. No poza autoalarmem, w ktorym juz dwa razy antynapad sam z siebie podczas jazdy sie wlaczyl.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam