Witam, jestem zainteresowany chipem, ale nie bardzo wiem co, jak i dlaczego.
Najbardziej zależy mi na tym żeby zrobić coś z dolnymi obrotami, samochód zaczyna dopiero jechać gdy na obrotomierzu jest koło 4 tys rpm.
Mam silnik 2,0 OPC wolnossący, sportowe wałki i jeszcze inne jakieś tam pierdołki.
Jaka była by cena takiej przeróbki i co one by dały.
Auto: ...
Skąd: Polska Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2004 Posty: 3215
Wysłany: Sro Lut 14, 2007 16:05
moze nie jestem mechanikiem , ale moim zdaniem chip nie wiele da , poniewaz specyfikacja Twojego samochodu jest sportowa , jak wymieniłes ostrewałki itp co wiąze sie z tym ze samochod bedzie jechał dopiero na wyzszych obrotach , niestety to nie jest turbo zeby ciagnełood samego dołu
ale niech TTomek sie wypowie lepiej na ten temat
_________________ "nie sztuką jest zwrócić na siebię uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."
Najbardziej zależy mi na tym żeby zrobić coś z dolnymi obrotami, samochód zaczyna dopiero jechać gdy na obrotomierzu jest koło 4 tys rpm.
kaczy napisał/a:
sportowe wałki i jeszcze inne jakieś tam pierdołki
jedno i drugie akurat nie idzie w parze i chip cudów nie zdziała.
żeby brało lepiej z dołu to wałki spowrotem seryjne i chip (niewielkie przyrosty ale niezła poprawa elastycznosci i przesuniecie charakterystyki momentu lekko w dół obrotów)
albo jak sam wspomniałeś gdzie indziej na wymiana na OPC po 2003...
bardzo zmieniła sie praca silnika po wymianie tych wałków???
Można trochę poprawić ten dół regulowanymi kółeczkami, pokrecić i postroić, i tak cały dzień TTomek w tej OPC siedzi jeszcze jakaś normalna elektrocznika ???
również jak na Opla z 2000 przystało wtryskiem i błyskiem steruje zapewne hybryda (czyli coś w czym nie można w cywilizowany sposób podłubać ) i pewnie ze dwie sondy lambda
nie daję sobie rączki uciąć ale programowanie tylko przez złącze diag (pod warunkiem , że nie ma fabrycznego zatrzasku zabezpieczającego przed flashowaniem )
czyli utopia bo na allegro nie nabedzie się klona eproma za 50 zeta
a na wszystkie pozostałe mody elektronika pozwoli ale w dość wąskim zakresie
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Sro Lut 14, 2007 22:23
domyślam się że jak neue elektrische to świnka też na nic nie poradzi i jedynie mogą się mapy rozjechać w seryjnym ecu....
ja bym najpierw to schamował i zobaczył jak wygląda krzywa, bo może wystarczy naprawić serie
świnka oczywiscie spowoduje nieustanne walenie kierowcy po oczach "żółtym światełkiem"...chyba ze zrobi sie to bardzo delikatnie (ale jaki wtedy to ma sens? )
MACIOR napisał/a:
Jezzo jak ja chwale pana naszego, że mam starego Volksagena w którym dłubiesz kablem z allegro za 15zeta
to były czasy nadal upieram sie , że "zieloni" powinni siedziec na Antarktydzie i zajmować sie spychaniem wielorybów z kry do wody a nie wpie%#ać sie w motoryzację...
bardzo zmieniła sie praca silnika po wymianie tych wałków???
te wałki wymienione zostały przez OPC i reszta tych spraw tj. zawieszenie i hamulce, nie znam sie zabardzo, a i jeszcze jest całkiem inny wydech. To jest przerobiony silnik x20xev z oznaczeniem x20xer
[ Dodano: Czw Lut 15, 2007 12:38 am ]
mam jeszcze jeden dylemacik, zagieły mi sie zdeka kolektory bo w coś przy*****em. Wpływa to w jakiś sposób na moc i jak to naprawić.
Zainstalowałem sobie strumiennice w miejsce tłumika środkowego, ale teraz nie wiem czy był to dobry wybór. Z tego co słyszałem to kilku gości montowało sobie środkowy w zwykłych astrach właśnie z OPC
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach