Auto: quattro ;-)
Skąd: Czuby Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 359
Wysłany: Wto Mar 06, 2007 21:35
wiec tak jak mowilem wybadamy co i jak
[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 9:48 pm ]
auto musi posiadac wszytskie aktualne homologacje kubly pasy klatka itd z tego co wiem nie ma podzialy na samochody A grupowe i N grupowe liczy sie tylko pojemnosc (chyba) mowa oczywiscie o RSMP
w GSMP jest tez klasa historyczna ale nie mam pojecia jakie zasady tam panują ale jest chyba przepis ktory mowi ze auto musi byc ponizej ktoregos tam roku ( chyba 1987 )
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Sro Mar 07, 2007 13:10
Klasa Historyczna czyli wszystkie samochody z utraconą homologacją, zbudowane wg niej i spełniające współczesne wymogi bezpieczeństwa . Mogą one startować jedynie w ramach Pucharu PZM....
startują i w RSMP ale zdaje sie ze za mało chetnych zeby stworzyc klasę...... tak samo jak klasę rwd... a szkoda fajnie by było jakby na trasach polski zamiatały dupą stare bm-ki, kadety, volvo, fiaty itd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach