FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Micrus Lenki
Autor Wiadomość
goofy 
streetracer


Auto: Galant
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 13 Cze 2004
Posty: 933
Wysłany: Sob Mar 10, 2007 18:55   Micrus Lenki

Wracając do tematu:
http://lkt.pl/vie...ighlight=#70614

Lenka wczoraj wkońcu przyprowadziła mi Micrusa.

To nie jest zwalone wcale elektrosprzęgło,
Jest poprostu za bogata mieszanka i są za wysokie obroty. Bieg jałowy zmniejszyłem potencjometrem od przepustnicy. Jałowy ma cacy po przestawieniu i ładnie wchodzi w obroty. Pod obciążeniem nie ma siły jechać pyrcha i strzela jak Duży Fiat. Świece czarne jak wyjęte z komina, a spaliny mają taką temperature, że aż przypaliły mi futerko na ręce.

Auto jechało dobrze do ostatniego tankowania na JET koło Radomia. Paliwo spuściłem i wlałem nowe znanej jakości plus wymiana filtra paliwa i wymiana świeczek. Było jeszcze później jeżdzone autem i szrpaniem postępowało coraz bardziej. Na początku szarpało tylko przy zimnym silniku, że nie dało się ruszyć, a na ciepłym chodziło w miare szarpiąc czasami. Teraz nie da się już tym jechać maksymalna prędkośc to 70 km/h i wieczne szarpanie i strzelanie.

Mam pytanko co to może być. Bo ja już sprawdzałem praktycznie wszytko, zostało mi tylko podstawić wtryskiwacze, regulator i sonde. Po odłączeniu sondy auto jeździ tak samo. Nie ma żadnej różnicy i po odłączeniu nie pali czeka.
Po zdjęciu podciśnienia z regulatora spadają lekko obroty, ale objawy są te same.

Może ktoś mi podpowie co to może być jeszcze???

-sonda
-przepływka
-czujnik temperatury
-regulator paliwa
-wtryski leja
-czy coś jeszcze innego
_________________

 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Sob Mar 10, 2007 19:47   

moze problem nie lezy w mechanice a cos jest zwalone z komputerem? Dobrze bylo by sprawdzic kody bledow...nie wiem jak jest w nyskach ale w fordzie mozna to zrobic samemu w garazu przy pomocy przewodu i diody...
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Mar 10, 2007 20:10   

jak prychal to moze gdzies sie cos rozszczelnilo... jakas guma w dolocie lub przewod podcisnieniowy... opaska sie obluzowala... sprawdz wszystko... mi dawno dawno temu jak prychlo to spadl waz/wezyk od podcisnienia pod kolektorem dolotowym (WOGLE NIE BYLO TEGO WIDAC)... a moze (jesli bylo wiecej jezdzone) to moze glowica bedzie do remontu lub cus... nie wydaje mi sie zeby z powodu paliwa stalo sie cokolwiek z kompem/przeplywka itp (no chyba ze mocno prychlo)...
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Sob Mar 10, 2007 20:20   

jeżeli jest złącze diagnostyczne na obd2 to ja mam wtyczkę i można wszystko sczytać, ewentualnie wsadza się kabelek w dwa piny i odczytuje się kod błędu...
ja bym obstawiał pompę paliwa lub przepływkę, sonde bym raczej wykluczył bo by nie robiła takiego bałaganu w nissanie
sprawdź czy da się zrobić taką autodiagnostykę:
http://www.nissanklub.pl/...4&tcid=3&tid=16
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Sob Mar 10, 2007 20:57   

moze byc tez tak jak napisal KOSA, pompa paliwa umiera :> ale mysle ze nalzey zaczac od kodow bledow i wszystko bedzie jasne :spoko:
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
kicek 
prawdziwy tuner
F*ckThePrincess


Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 612
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 10:41   

u mnie objawy były identyczne w Nissanie, umarła pompa wachy ;(
_________________
Czarne Niskie i Szerokie
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 13:03   

Ja bym pod kompa podłaczał i pomyślał o przepływce.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 14:17   

Ja bym się do serwisu przejechał i potem sprzedał ten gruz i kupił coś normalnego.
_________________
 
 
 
goofy 
streetracer


Auto: Galant
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 13 Cze 2004
Posty: 933
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 18:05   

Dzięki KOSA jutro spróbuje.

Z przepływką jest problem w K11 bo jest ona z całą podstawą przepustnicy tak jak i krokowy.

Na temat serwisu Nissana nie będe się wypowiadał.
_________________

 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Nie Mar 11, 2007 21:23   

goofy napisał/a:
Dzięki KOSA jutro spróbuje.

Z przepływką jest problem w K11 bo jest ona z całą podstawą przepustnicy tak jak i krokowy.

Na temat serwisu Nissana nie będe się wypowiadał.


nissandata też mam, jak sobie nie poradzisz to pisz pw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam