Co do wyłączenia ABS to wypinasz czujnik, albo bezpieczniki i pozamiatane, tylko nie wiem czy sterownik w BMW nie przejdzie w tryb awarynjy i ukręci jaja silnikowi.
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Sob Maj 12, 2007 14:22
Spoko czyli koledze chodzilo o e-36 lub pierwsze modele e-46 .Moje zdanie jest takie ze lepiej ostatni model e-36 lub jak ma byc e-46 to po 2000 r. Sam mialem e-36 '91 rok i wiem ze czesci byly drozsze niz np. do rocznika 93.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Maj 13, 2007 08:58
ja aktualnie jezdze bez abs'u w BMW 300
MACIOR napisał/a:
Co do wyłączenia ABS to wypinasz czujnik, albo bezpieczniki i pozamiatane, tylko nie wiem czy sterownik w BMW nie przejdzie w tryb awarynjy i ukręci jaja silnikowi.
nie ukreca jajek... jezdzi tak jak trzeba (przynajmniej w e36)...
ale czasem jak sie zapomnie i tak jak ktos pisal hamuje awaryjnie z predkosci powiedzmy 160km/h (przy moich sportowych hamulcach) to auto znika... znika w klebach DYMU (opony 225/45r17 ) i czasem ustawia sie bardziej bokiem... ogolnie to w bmw abs dziala na tyle dobrze ze odlaczanie go mija sie z celem... o ile na suchym asfalcie (w miare czystym -bez piachu) mozna bez absu przy mocnym hamowaniu skrocic droge hamowania (kosztem opon) o tyle na mokrym jest to loteria i bez wprawy zle sie to skonczyc moze...
wg mnie to kolega (w tym budzecie co wspominal w innym temacie) moze kupic super wyposazone e36 np 328i z konca produkcji ale radze jako pierwsza tylnio napedowke kupic cos slabszego (z mniejszym motorem) i zostawic troche $$ na swapa za 2-3lata
Co do wyłączenia ABS to wypinasz czujnik, albo bezpieczniki i pozamiatane, tylko nie wiem czy sterownik w BMW nie przejdzie w tryb awarynjy i ukręci jaja silnikowi.
nie ukreca jajek... jezdzi tak jak trzeba (przynajmniej w e36)...
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Nie Maj 13, 2007 13:19
Z tym nie ma problemu aby kasa byla , czesci sa dostepne. Najpierw hamulce klocki EBC z kevlaru , tarcze np. brembo ORO , wezyki goodridge jakis dobry plyn i heble masz ok . Pozniej jakis dobry zawias fele oponki.
whiteraben001, Ty wez saobie najpierw coś kup pojezdij chwile a potem sam sie domyslisz co trzeba zmotac, bo te pytania co najpier tuningowac jakos działaja mi na nerwy. NAJPIERW KUP SAMOCHOD, POJEżDZIJ NIM A POTEM KOMBINUJ ot taka moja rada
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
crOOchy takie wypowiedzi tylko zaśmiecają forum....pytam to odpowiadaj normalnie albo milcz... maly841 umie się wypowiedzieć kulturalnie, bierz z niego przykład.
_________________ Dojechać z puntku A do punktu B, ale w dobrym stylu
crOOchy takie wypowiedzi tylko zaśmiecają forum....pytam to odpowiadaj normalnie albo milcz... maly841 umie się wypowiedzieć kulturalnie, bierz z niego przykład.
miałem coś napisac ale zrezygnowałem bo ta dyskusja i tak jest bezcelowa
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach