FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: .Gelo.
Nie Paź 28, 2007 15:43
problem z 2.3 NG...
Autor Wiadomość
bartolinii 
Specjalista
PIMPEK DYSKO


Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 140
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 17:41   problem z 2.3 NG...

kolega ma audi 90 2.3 NG ciezko mu pali,i niewchodzi w obroty?moze ktos pomoze ale bo ma dobrego specunia? :D
_________________
TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
 
 
 
Szczypior 
Widać, że się stara
Audi


Auto: Audi 80 Quattro
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 33
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 22:22   

bartek niech najpierw sprawdzi zapołon przepływke to podstawa potem przewody
 
 
 
bartolinii 
Specjalista
PIMPEK DYSKO


Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 140
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 22:47   

zaplon juz ustawial przewody sa dobre!tez mu o przeplywomierzu mowilem.?a czujnik temperatury? :|
_________________
TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
 
 
 
.:MŁODY:. 
Specjalista


Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 106
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 15:53   

moze niech ustawi regulator wtrysku
_________________
AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
 
 
 
bartolinii 
Specjalista
PIMPEK DYSKO


Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 140
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 17:21   

ok dzieki a wiesz gdzie to mozna zrobic bo on sam cos grzebal przytych wtryskach i pewnie cos popier...
_________________
TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
 
 
 
rafii 
Specjalista


Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 129
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 19:29   

ja bym zaczal od wymiany wszystkich filtrów, potem dobierz się do katalizatora i sprawdź czy jest w ogóle drożny, a potem zrób test kodów błyskowych silnika.

muli sie czy może przerywa? jak przerywa to do sprawdzenia TPS jak tylko muli to sprawdź to co radzili koledzy i dodatkowo ciśnienie paliwa powinno być 0,8 do 1,2 bara
_________________
my red, pussy ;-) zobacz http://lkt.pl/viewtopic.php?t=9629
www.lkaudi.pl
 
 
 
bartolinii 
Specjalista
PIMPEK DYSKO


Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 140
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 20:12   

koi dzieki...oprucz niewkrecania sie w obroty to faluja mu jescze
_________________
TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 23:12   

rafii napisał/a:
ciśnienie paliwa powinno być 0,8 do 1,2 bara


:wow: :wow: :wow: NG to o ile pamietam jak jeszcze w nich dłubałem to mechaniczny wtrysk...

jeżeli sie wypowiadasz w ten sposób to sprecyzuj: 1,2 bara nad tłoczkiem , pod nim , obok ... na reg. różnicowym ... na zimnym silniku , na ciepłym ??? a może na powrocie???

Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie wprowadzaj przynajmniej ludzi w błąd 8) 8) 8)
 
 
 
bartolinii 
Specjalista
PIMPEK DYSKO


Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 140
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 23:19   

aha...???
Cytat:
...

jeżeli sie wypowiadasz w ten sposób to sprecyzuj: 1,2 bara nad tłoczkiem , pod nim , obok ... na reg. różnicowym ... na zimnym silniku , na ciepłym ??? a może na powrocie???

Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie wprowadzaj przynajmniej ludzi w błąd
_________________
"Więc z punktu,mając na uwadze,
że ewentualna krytyka może być...
kolega a niemasz jakiegos speca do tego silnika
tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było...
tylko aplauz (...)"


[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 23:20 ]
kolego aniemasz jakiegos speca do tego silnika
_________________
TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 23:50   

teraz to nie wiem kto w tym jeszcze ma ochotę sie "babrać"...

może Marek Pęcak na Zemborzyckiej...
 
 
 
M@rcus 
Specjalista


Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 150
Wysłany: Sob Maj 26, 2007 07:11   

Niech sprawdzi jeszcze palec i kopułkę, może sonda siadła, a co do mechaniora to na zemborzycką niech podjedzie gość się tylko w benzynce specjalizuje.
_________________

 
 
 
kolczyx 
pr0 killer

Auto: VW
Skąd: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1017
Wysłany: Sob Maj 26, 2007 12:47   

TTomek napisał/a:
może Marek Pęcak na Zemborzyckiej...


ja Bardzo doberze znam Marka i znajac jego powie ze nie ma czasu i wysle go gdzie indziej

Ale jak chcesz to moge z toba do niego podjechac i znim pogadam
 
 
bartolinii 
Specjalista
PIMPEK DYSKO


Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 140
Wysłany: Nie Maj 27, 2007 09:52   

kolczyx napisał/a:
ja Bardzo doberze znam Marka i znajac jego powie ze nie ma czasu i wysle go gdzie indziej

Ale jak chcesz to moge z toba do niego podjechac i znim pogadam

ok kolczyx to dam ci znac co ijak...tylko z koleszka sie dogadam :spoko:
_________________
TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
 
 
 
Łukicoupe 
Nowiciusz ;>


Auto: Audi coupe B2
Skąd: Chełm
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 4
Wysłany: Nie Maj 27, 2007 17:43   

ten wtrysk w audi to nie wybaczalna pomyłka no prawie nie wybaczalna i dużym błędem było pchanie w ten wtrysk rączek, musisz dorwać dobrego speca żeby to zestroił. Jak autko "strzeliło" w kolektor, to warto sprawdzić czy talerz nie jest pogięty, wszystkie podciśnienia muszą być szczelne (to podstawa)
 
 
 
bartolinii 
Specjalista
PIMPEK DYSKO


Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 140
Wysłany: Pon Maj 28, 2007 16:32   

Łukicoupe napisał/a:
ten wtrysk w audi to nie wybaczalna pomyłka no prawie nie wybaczalna i dużym błędem było pchanie w ten wtrysk rączek, musisz dorwać dobrego speca żeby to zestroił. Jak autko "strzeliło" w kolektor, to warto sprawdzić czy talerz nie jest pogięty, wszystkie podciśnienia muszą być szczelne (to podstawa)

dzieki koleszko przekaze mu tez mu powiedzialem ze bardzo glupio postopil ze tam raczki swoje pchal :mad: :mad:
_________________
TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam