Misiu kolorowy , to chyba zaleta tego auta , a wadliwe to są nasze drogi
Zgadza się,super autko ale na zachodnie drogi,na naszych totalnie się nie sprawdza.Na szoszońskich wahaczach jeździ się chwile a koszt kompletu oryginałów to.....
Jeśli ktoś robi duże przebiegi to odradzam ten model i pokrewne z nim B5
Misiu kolorowy , to chyba zaleta tego auta , a wadliwe to są nasze drogi
Zgadza się,super autko ale na zachodnie drogi,na naszych totalnie się nie sprawdza.Na szoszońskich wahaczach jeździ się chwile a koszt kompletu oryginałów to.....
Jeśli ktoś robi duże przebiegi to odradzam ten model i pokrewne z nim B5
Wachacze występują już w zamiennikach, z zasłyszanych opini to na takim zestawie spokojnie robi się 100tyś.
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 14:46
wszyscy których znam właścicieli a4rek obalają mit z zawiechą, może nie 100tyś jak Maciek napisal ale pojeździ sie spokojowo na zamiennikach..... a jesli jeździsz trase to 100tyś spokojnie.
Auto: Audi A4
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 691
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 20:38
Drift_King napisał/a:
Hugo napisał/a:
Vesti napisał/a:
Wielowahaczowe zawieszenie..
Jedyna wada auta..
Misiu kolorowy , to chyba zaleta tego auta , a wadliwe to są nasze drogi
Zgadza się,super autko ale na zachodnie drogi,na naszych totalnie się nie sprawdza.Na szoszońskich wahaczach jeździ się chwile a koszt kompletu oryginałów to.....
Jeśli ktoś robi duże przebiegi to odradzam ten model i pokrewne z nim B5
Człowieku piszesz takie banialuki , że ręce opadają Nasłuchałeś się głupot i tak powtarzasz.A co kosztów zawieszenia to dużo ono kosztowało 10 lat temu.Jak chcesz to Ci za 1200zł załatwie komplet oyginalnych wachaczy , łączników i końcówek drążka.I nie wypowiadaj się już lepiej na temat A4 bo ludzie czytają i później będą powtarzać
Misiu kolorowy , to chyba zaleta tego auta , a wadliwe to są nasze drogi
Zgadza się,super autko ale na zachodnie drogi,na naszych totalnie się nie sprawdza.Na szoszońskich wahaczach jeździ się chwile a koszt kompletu oryginałów to.....
Jeśli ktoś robi duże przebiegi to odradzam ten model i pokrewne z nim B5
Człowieku piszesz takie banialuki , że ręce opadają Nasłuchałeś się głupot i tak powtarzasz.A co kosztów zawieszenia to dużo ono kosztowało 10 lat temu.Jak chcesz to Ci za 1200zł załatwie komplet oyginalnych wachaczy , łączników i końcówek drążka.I nie wypowiadaj się już lepiej na temat A4 bo ludzie czytają i później będą powtarzać
Tak?A ja Ci załatwie za 1100 i co?Z czego?Hiszpańskiego RTSa ?Szoszońskiego FEBI czy może tureckiego PRISa?Polcar sprzedaje jeszcze taniej bo za 80 sztukę(TECNOROT)i co z tego?Na tym chłamie jeśli zrobisz w miejskim ruchu 20 tys km to max,któryś napewno się wysypie,zmienisz go,poleci następny i tak w kółko.
Rozumiem że nie jedno a4 zjeździłeś,naprawiałeś ,prawdopodobnie delikatnie eksploatujesz i ogólnie lubisz to auto a co za tym idzie chwalisz je ale oszczędź haseł typu "banialuki" bo prawda jest taka,że sam je wypisujesz.Sprzedaję kilka"walizek" tygodniowo i wiem od ludzi którzy to montują jakie okresy wytrzymuje.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 00:55 ]
MACIOR napisał/a:
Drift_King napisał/a:
Hugo napisał/a:
Vesti napisał/a:
Wielowahaczowe zawieszenie..
Jedyna wada auta..
Misiu kolorowy , to chyba zaleta tego auta , a wadliwe to są nasze drogi
Zgadza się,super autko ale na zachodnie drogi,na naszych totalnie się nie sprawdza.Na szoszońskich wahaczach jeździ się chwile a koszt kompletu oryginałów to.....
Jeśli ktoś robi duże przebiegi to odradzam ten model i pokrewne z nim B5
Wachacze występują już w zamiennikach, z zasłyszanych opini to na takim zestawie spokojnie robi się 100tyś.
Już dawno występują(ww) ale takiego przebiegu w miejskim ruchu(wschodnia polska ) niestety na tych zamiennikach nie da rady zrobić,co innego na oryginalnych....
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 18:54
Drift_King napisał/a:
Tak?A ja Ci załatwie za 1100 i co?Z czego?Hiszpańskiego RTSa ?Szoszońskiego FEBI czy może tureckiego PRISa?Polcar sprzedaje jeszcze taniej bo za 80 sztukę(TECNOROT)i co z tego?Na tym chłamie jeśli zrobisz w miejskim ruchu 20 tys km to max,któryś napewno się wysypie,zmienisz go,poleci następny i tak w kółko.
he he he
GPD lata już w komplecie razem z łącznikami i końcówkami po 700pln
a co do tych przebiegów to i racja jak ludzie gówno kupują to i 20.000km tylko wytrzyma ja powtarzam mam na wahaczach prawie 250.000km zrobione więc mówienie że zawieszenie jest wadliwe to faktycznie banialuki
wina oszczędzania na zakupie części tanim kosztem wyprodukowanych a nie wina konstrukcyjna auta
A ja mam na liczniku 315 tys auto kupilem we wrzesniu tamtego roku z przebiegiem (przeklamanym z 180tys) 270tys. Wiec od wrzesnia 45tys zrobilem. Autko bylo serwisowane tylko w salonach audi w niemczech i bardzo zadbane i od nowosci nic z wahaczami nie bylo robione i do tej pory jest wszystko ok. A autko jest z 2001r. B6 1.9TDI
Tak?A ja Ci załatwie za 1100 i co?Z czego?Hiszpańskiego RTSa ?Szoszońskiego FEBI czy może tureckiego PRISa?Polcar sprzedaje jeszcze taniej bo za 80 sztukę(TECNOROT)i co z tego?Na tym chłamie jeśli zrobisz w miejskim ruchu 20 tys km to max,któryś napewno się wysypie,zmienisz go,poleci następny i tak w kółko.
he he he
GPD lata już w komplecie razem z łącznikami i końcówkami po 700pln
a co do tych przebiegów to i racja jak ludzie gówno kupują to i 20.000km tylko wytrzyma ja powtarzam mam na wahaczach prawie 250.000km zrobione więc mówienie że zawieszenie jest wadliwe to faktycznie banialuki
wina oszczędzania na zakupie części tanim kosztem wyprodukowanych a nie wina konstrukcyjna auta
AA fakt zapomniałem o German Parts... ale to niestety ta sama jakość co TECNOROT i reszta taniego chłamu.Zgadzam się że oryginalne kupione w salonie wytrzymują długo tylko żę ich nie kupisz już ani za 700żł ani za 1200zł tylko zdaje się coś koło 3000zł ale nie jestem pewien bo nie kupowałem.Wiec porównajcie sobie teraz koszt tych oryginalnych z kosztem tulejek 4 tulejek i 2 sworzni do Audi 80 B4(około 100zł za kpl w detalu).
To samo tyczy się A6 i starej sety C4.Niestety ale B4,C4 passat B4 to ostatnie generacje z koncernu VW AUDI które tanio jeździły po naszych drogach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach