FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
FORZA Motosport 2 Recenzja
Autor Wiadomość
kwachus 
drifter


Auto: Seat Toledo
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 247
Wysłany: Sro Cze 20, 2007 22:45   FORZA Motosport 2 Recenzja

Zachęcam do przeczytania recenzji oraz obejrzenia zawartości strony związanej z tą grą :D :D jesli miałes stycznosc z ta serią to podziel sie wrażeniami z gry 8)
_________________
http://www.xboxlc.com/car.../kwach%20pl.jpg
 
 
 
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 09:10   

Cytat:
Żadna konsola nie może się obejść bez specjalnie dla niej przygotowanych gier wyścigowych. Na PlayStation mieliśmy serię Gran Turismo, natomiast Xbox otrzymał Forza Motosport. W maju tego roku, już na Xboxie 360 pojawi się długo oczekiwana kontynuacja, zatytułowana po prostu Forza Motosport 2. Będzie więcej, będzie szybciej, będzie sieciowo.


Microsoft Game Studios już od dłuższego czasu pracuje nad drugą częścią swojego flagowego symulatora jazdy samochodem. W skrócie gra oferować będzie ponad 300 wozów, 60 tras, ogromne możliwości personalizacji i tuningu oraz rozbudowany tryb sieciowy. Czyli zasadniczo wszystko w ramach konwencji. Jednak siłą Forza Motosport 2 nie będą liczby (choć one też robią wrażenie), ale jakość wykonania. Nie rozwodząc się zbytnio, przejdę od razu do konkretów.


Dla gry aspirującej do miana symulatora, najważniejszym elementem jest szeroko pojęta fizyka jazdy. Stworzenie modelu, który najwierniej oddałby to, co czujemy, gdy siedzimy za kółkiem, jest bardzo trudne. Moim zdaniem wręcz niemożliwe, gdyż pewnych aspektów nie da się zaimplementować w grze. Jednakże można sprawić, że prowadzony przez nas samochód będzie zachowywał się jak najbardziej realistycznie. Forza Motosport miała na tym polu ogromne zasługi, więc postanowiono ulepszyć to, co już stworzono. Ponownie zaprzęgnięto do pracy fachowców: inżynierów, doświadczonych kierowców oraz profesjonalnych programistów, których umiejętności mają zapewnić doskonałą jakość. Cały system składa się z wielu modułów, odpowiedzialnych za zawieszenie, ogumienie (ciśnienie i temperatura), aerodynamikę, pracę silnika, hamulców, skrzyni biegów itd. Nie zabraknie również opcji wspomagania jazdy, takich jak m.in. kontrola trakcji, stabilności, automatyczne hamowanie. Pojawi się także znana z poprzedniej odsłony linia sugerująca najbardziej optymalną trasę, która będzie zmieniać się odpowiednio do prędkości. Oczywiście wszystko to można włączać/wyłączać według uznania/umiejętności.


Skoro wiemy już, jak się jeździ, czas zająć się tym, czym będziemy śmigać. Garaż składający się z ponad 300 samochodów robi wrażenie. Znajdziemy tutaj bryki osiągalne oraz te, które zwykli śmiertelnicy mogą jedynie oglądać w programach typu Top Gear. Podzielono je na 10 klas, które mają zapewnić, że nie znajdzie się jeden, dominujący wóz, a reszta pozostanie jedynie dodatkiem. Aston Martin, Jaguar, Bentley, Lotus, TVR, Saab, Volvo, McLaren, Ferrari, Porsche, Nissan, VW, GM oraz Lamborghini – w sumie ponad 50 producentów, więc od możliwości wyboru może rozboleć głowa. Należy spodziewać się, że każdy model będzie wyglądał jak prawdziwy, z mnóstwem szczegółów i połyskującym lakierem. Wszystkie detale zdobiące pojazdy wykonano w pełnym trójwymiarze, koniec z płaskimi teksturami i uproszczeniami. Dzięki temu oświetlenie i cienie na nich będą wyglądać bardzo realistycznie.


Od wyglądu samochodów już tylko krok do reszty oprawy graficznej. Xbox 360 pokazał już nie raz, że ma wystarczającą moc, aby generować realistyczne otoczenie. Trasy mają składać się z większej liczby elementów – znaków, barier bezpieczeństwa i wszystkiego, co można na nich spotkać. Nawierzchnie również sprawiają wrażenie prawdziwych. Generalnie nie ma tu się za bardzo o czym rozpisywać, w końcu są to tylko tory, ale wykonane idealnie. Forza Motosport 2 będzie niewątpliwie ucztą dla naszych zmysłów i wszystko to płynnie w 60 FPSach.


Pojawi się również zaawansowany model zniszczeń. Można zgubić większość „luźnych” elementów nadwozia, zarysować lakier, rozbić światła itd. Samochody, których producenci nie są mocno przeczuleni na punkcie pokazywania bardziej zaawansowanych zniszczeń ich aut, rozsypią się w bardziej malowniczy sposób (latające koła itp.). Naturalnie jazda jak w Destruction Derby wpłynie na zachowanie wozu na trasie, więc nie liczcie, że wrak dojedzie do mety. Jest to naturalne rozwinięcie tego, co zaprezentowano w pierwszej części (jak zasadniczo cała Forza Motosport 2).


Głównym trybem w Forza Motosport 2 jest oczywiście kariera. Będzie to 90 różnych zawodów pogrupowanych w 9 kategorii. Według zapewnień autorów, aby ukończyć grę, powinniśmy poświęcić jej blisko 100 godzin, co jest dość znacznym czasem, jak na wyścigi, co mnie ogromnie cieszy. Tyle zabawy dla pojedynczego gracza, a pozostaje jeszcze tryb sieciowy, który doskonale wykorzysta możliwości Xbox Live. Do 12 graczy będzie mogło spróbować swoich sił w zmaganiach z żywym przeciwnikiem. Pojawi się również coś na wzór PGR TV, więc każdy chętny może dołączyć do wyścigu w postaci obserwatora. Pasuje to idealnie do Forza Motosport 2 ze względu na bardzo rozbudowany tuning. Licencjonowanych części jest mnóstwo, podobnie lakierów czy innych naklejek, więc szykuje się raj dla lubiących tworzyć własne samochody. Nasze dzieła nie pozostaną anonimowe, wyścigi online będą czymś w rodzaju pokazu mody, gdzie pochwalimy się swoimi dziełami.

Bez wątpienia w maju tego roku, właściciele Xboxów 360 otrzymają najlepsze wyścigi (a w zasadzie symulator jazdy - żeby nie doczepił się żaden ortodoks pojęciowy) na swoją platformę. Idealnie dopracowany model jazdy, który obejmuje mnóstwo szczegółowych elementów, doskonała grafika, kilkaset samochodów, kilkadziesiąt tras, dopieszczona SI oraz korzystanie z dobrodziejstw Xbox Live – to nie może się nie udać, będzie HIT.
 
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 15:57   

mialem przyjemnosc pykac w FORZE, powiem tak - 3xZ, gra jest wyczesana, ilosc aut, sposob prowadzenia, naprawde bardzo wiarygodne odniesienie do rzeczywistosci, jestem w szoku.
jedyne co mnie bardzo boli to zbyt mala realistyka "dzwonu" i szkoda ze tak malo jest startujących naraz aut.
_________________
 
 
Łukasz_Opel 
Nowiciusz ;>

Auto: Opel Kadett
Skąd: Polska
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 1
Wysłany: Sob Cze 30, 2007 12:47   

również grałem i jestem pod ogromnym wrażeniem.samochodów jest taka ilośc ze powala,mozliwosci tuningu troche malo ale daje rade
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam