X360 :
Sprzęt:
1. Wsparcie dla formatów DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 cd, JPEG oraz CD
2. Wszystkie tytuły pracujące w trybie 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
4. 3 USB 2.0 ports
5. Maksymalnie 4 kontrolery wireless
6. Odłączany 20GB dysk
Informacje na temat zainstalowanego procesora IBM
- Częstotliwość 3,2Ghz trzech rdzeni symetrycznych
- 2 sprzętowe potoki na rdzeń symetryczny
- 1 VMX-128 jednostka wektorowa na rdzeń
- 1 MB L2 cache
Możliwości generowania procesora
- 9 miliarda punktów na sekunde
Custom ATI Graphics Processor
- 500 Mhz
- 10 MB osadzonej pamięci DRAM
- 48-way parallel floating-point shader pipelines
- Niezidentyfikowana architektura shader
Memory
-512 MB GDDR3 RAM
- 700 MNz DDR
Memory Bandwidth
- 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
- 256 GB/s memory bandwidth EDRAM
- 21.6 GB/s frontside bus
procesor Cell zaprojektowany wspólnie przez firmy IBM, Sony i Toshiba. Składa się on z głównego 64-bitowego procesora PowerPC .Do użytku w grach pozostanie sześć rdzeni, gdyż siódmy jest deaktywowany, by usprawnić produkcję (nawet gdy procesor opuści taśmę produkcyjną z niesprawnym jednym rdzeniem, może być użytkowany jako w pełni funkcjonalny), a ósmy zarezerwowano do obsługi systemu operacyjnego konsoli. Cały układ taktowany jest zegarem 3,2 GHz.
Charakterystyka PPE:
kontroler koordynujący pracę rdzeni SPE
512 KB pamięci podręcznej L2
po 32 KB pamięci podręcznej L1 dla instrukcji i danych
jednostka wektorowa VMX
dwie operacje na cykl zegara przy podwójnej precyzji i osiem operacji przy pojedynczej precyzji
Karta graficzna (RSX)
Zaprojektowana wspólnie przez firmy NVIDIA i Sony. Jej osiągnięcia można porównać do układu graficznego - 6800Ultra w trybie SLI (2x 6800 Ultra).
jądro zbudowane z 300 mln tranzystorów
taktowanie 550 MHz
wydajność zmiennoprzecinkowa - 1,8 TFLOPS
jedno wyjście wysokiej rozdzielczości (do 1080p)
programowalne, szeregowe potoki cieniowania
256 megabajtów pamięci RAM dla grafiki
Pamięć operacyjna
256 MB XDR DRAM pamięci systemowej (Rambus), taktowanej z częstotliwością procesora (3,2 GHz) i o przepustowości 25,6 GB/s
256 MB GDDR3 pamięci graficznej, taktowanej z częstotliwością 700 MHz i o przepustowości 22,4 GB/s (przy czym karta graficzna może również korzystać z głównej pamięci systemowej)
Ogólna wydajność
Teoretycznie PlayStation 3 jest w stanie wykonać blisko 2 biliony operacji zmiennoprzecinkowych na sekundę (2 TFLOPS-y). Składa się na nie 1,8 TFLOPS-ów karty graficznej RSX oraz około 200 GFLOPS-ów procesora Cell przy obliczeniach wymagających pojedynczej precyzji (około 15 GFLOPS-ów przy podwójnej).
Dźwięk
dekoder Dolby Digital 5.1, DTS (za przetwarzanie odpowiedzialny jest procesor).
Pamięć masowa
Blu-ray: PLAYSTATION 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE
DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PLAYSTATION 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
CD: PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer) SACD HD, DualDisc, DualDisc (dźwięk), DualDisc (DVD)
miejsce na podłączenie przenośnego dysku twardego 2.5" (pojemność jeszcze nieznana)
w zależności od wersji dysk 20GB lub 60GB
Komunikacja
Można będzie podłączać za pomocą:
Bluetooth 2.0
porty USB 2.0 (4 z przodu)
IEEE 802.11 b/g Wi-Fi (do łączenia się z PlayStation Portable - brak w wersji z 20 GB dyskiem)
Gigabit Ethernet - 1 gniazdo
slotów Standard/Duo oraz standard/mini Memory Stick (brak w wersji z 20 GB dyskiem)
CompactFlash - sloty Type I oraz Type II (brak w wersji z 20 GB dyskiem)
sieć IP
slot na dysk 2,5 cala o całkowitej pojemności 20 lub 60 GB
Wyjście Audio/Video
możliwe rozdzielczości: 480i (SD), 480p (ED), 720p (HD), 1080i (HD), 1080p (HD)
jedno wyjście HDMI dające możliwość wyświetlania obrazu 1920x1080 bez przeplotu
wyjście optyczne audio (S/PDIF)
różne wyjścia analogowe
Cena X360 Premium 1479.00 zł PS3 : 2399.00 zł (ceny z ultima.pl bardzo podobne w media)
Ja wybralem x360 jest tanszy wyszed wczesniej, ps3 stracilo pare tytulow na wylacznosc np Devil May Cry4, Virtua Fighter4 , co do konsoli sony planuje jej zakup jak stanieje i bedzie wiecej gier
Zacznijmy od podstaw
HD Ready-720p
FullHD-1080p
Jedna i drógą rozdzialke mozesz wybrac w menu konsoli:) jesli oczywiscie uzywasz złącza komponent jesli Dsub to masz rozdzielczosci jak na kompie 800x600 1024x768 az po typowo panoramiczne 1280x768 oraz wieksze.
Ogromna przewagą PS3 jest HDMI ale W USA a u nas w wrzesniu bedzie premiera ulepszonego czrnego X360 o nazwie "ELITE" z złączem HDMI oraz cichszym i lepszym wentylatorem
Co do gier Gears of War Forza Call of Duty3 ,Dead or Alive4 raczej ich na blaszaku niezobaczysz , słyszałem ze gears maja byc na PC za rok lub cos takiego
Dodam jeszcze Halo3, Ace Combat 6, Call Of Duty 4, Advanced Warfighter 2 i w pyte dużo, dużo więcej. Jeżeli chodzi o gry Xbox ma tu zasadniczą przewage, pozatym po dokupieniu odpowiedniego interface`u można podpiąc normanlą klawiature i mysz. Ja osobiście jak skończe upgradowac kompa to kupuje X360.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach