Tak sie zastanawiam, na zakupem ktoregos z tych nissanów, pytanie do koloegów co mozesie o tym powiedziec?
jak z awaryjnoscia, koszt i dostepnosc czesci, jak jest z osiagami?
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Sro Lip 11, 2007 20:13
co do silnika:
SR20DE - bardzo żywotne i dynamiczne, rozrząd na łańcuchu, do póki nikt przy nim nie grzebie i nie hałasuje to jest bezobsługowy
części mnóstwo
prosty w budowie
podatny na proste zabiegi podnoszenia mocy, pod warunkiem że jest w dobrym stanie
w skrzyni lubi paść 5 bieg (wyskakuje)
znam samochody z tymi silnikami z przebiegami ponad 500000km.... i jeszcze jeżdżą
co do budy:
lubi rdzę... okolice kielichów mogą pękać, progi, podłoga (tam najczęsciej zaczyna rdzewieć)
zawiecha to sunny gti, czyli części bardzo tanie
osobiście wolałbym kupić sunnego gti, więcej czesci blacharskich, bardziej funkcjonalny i mi sie bardziej podoba
jak sobie cos przypomnę to napiszę
jezeli chodzi o silnik i zawias to jest kupe gratow bo to to samo co sunny, a co do blacharki to nawet w aso nie dostaniesz wiec pozostaja szroty i posciagane z zachodu na czesci... jezeli zdecydujesz sie na setke to obejrzyj dokladnie blache - zajrzyj pod wykladzine w bagazniku, zobacz nadkola z tylu i progi (z moich wylalo sie wiadro blota) poza tym auto wygodne tylko i wylacznie dla dwoch osob - z tylu dziewczyna moze sobie torebke polozyc. moj ma prawie 300 tys przebiegu i nic sie z nim nie dzieje(mam GA16DS a sr20de jest wytrzymalsze). SR20DE to cud techniki, fajna sprawa w 100NXach to targa.
_________________ Bóg dał nam nogi po to abyśmy doszli tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
Ostatnio zmieniony przez Brzozka Pią Lip 13, 2007 11:31, w całości zmieniany 1 raz
z przodu jest sporo miejsca za to z tylu jet ciezko (chociaz moj kumpel, ktory ma 204 cm wzrostu jechal z tylu ze swoja dziewczuna:D ) jak chcesz to Ci udostepnie mojego do przymiarki
_________________ Bóg dał nam nogi po to abyśmy doszli tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 612
Wysłany: Czw Lip 12, 2007 23:39
Jako że tłukłem sie NX GTi prawie dwa lata to moge coś dodać od Siebie...
SR20DE-niezniszczalny motor, podatny na mody, odetkanie wydechu i dobre CAI dało w przypadku mojego całe 161ps, zmiana wałków i jakiś ECU master badź inna świnka i masz granice 180-190ps co w tak lekkiej budzie radzi Sobie znakomicie
Skrzynia-lubi wypadać piąty bieg, jak ktoś bardzo mocno upalał bedzie zgrzytała przy szybkiej zmianie na max obrotach z 1 na 2 i z 2 na 3, u Mnie skrzynia wytrzymała miss shifta przy 200kmh wrzuciłem 3 bieg, korba wyszła bokiem ale skrzynia cała
Nadowzie-ma swój urok, jednym sie podoba innym mniej, ludzie oglądają sie na ulicy bo tych aut jest stosunkowo mało, u Mnie z tyłu położyły sie kielichy ale dobry blacharz i rozpórka załatwiły sprawę, jak napisał Brzózka progi lubi jeść ruda ale to wina zapchanych odpływów lub zabiteksowanych...
Zawieszenie-GTi jest sztywne ale wybacza dziury i koleiny, jeśli będziesz miał zamiar posadzić go na glebie nie zapomnij o rozpórkach, pierdoły typu tulejki, sworznie, łączniki stabilizatora są stosunkowo tanie i jak na nasze dziurawe drogi bardzo wytrzymałe....
Auto z pierwszego linku moge śmiało polecić, jeśli chcesz znajomy wyciągnie je z komisu i cena bedzie mniejsza, zostało one sprowadzone z Luxeburgu, stan wg. mnie igła, malowany był tylny zderzak i tylny pas....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach