Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 18:43 wydech do S6
Niedługo zamierzam trochę rozluźnić wydech w mojej S6. za kolektor nawet się nie biorę bo jest tak zamotany że serii raczej nie poprawię a raczej zepsuje . Za to robię od kolektora po sam koniec. Niestety nie znalazłem w necie żadnych przykładów jakiej średnicy ma być rura, liczyć mi się nie chcę, bo zajęło bi mi to z tydzień, a poza tym nie wiem czy dał bym radę zebra wszystkie dane potrzebne do wyliczeń (nie mówiąc już o tym że i tak pewnie bym źle policzył ). Wydech będzie na dwóch tłumikach przelotowych, kwestia tylko średnicy samej rury, nie chce przesadzić żeby za bardzo moment się nie przesunął w wyższe obroty. Może macie gdzieś jakieś dane dotyczące tego tematu? Najlepiej z wynikami z hamowni . Z góry dzięki za wszelką pomoc .
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Sob Lip 28, 2007 11:01
KOSA napisał/a:
Wydech będzie na dwóch tłumikach przelotowych, kwestia tylko średnicy samej rury, nie chce przesadzić żeby za bardzo moment się nie przesunął w wyższe obroty. Może macie gdzieś jakieś dane dotyczące tego tematu? Najlepiej z wynikami z hamowni . Z góry dzięki za wszelką pomoc .
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Sob Lip 28, 2007 11:20
firmę, zanm doskonale, ale po co mam tyle płacić jak za 600zł sam sobie zrobie, potrzebna mi tylko średnicę rury, wątpie żeby mi to zdradzili...
dlatego szukam kogoś kto zrobił sobie taki wydech i auto jeździ
wiem że zrobienie dokładnie na wymiar wyliczony jest praktycznie nie możliwe bo prawie zawsze wymiar wyliczony wychodzi taki że rury trzeba robić na zamówienie co kosztuję xxxxxx$
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Sob Lip 28, 2007 22:28
KOSA napisał/a:
firmę, zanm doskonale, ale po co mam tyle płacić jak za 600zł sam sobie zrobie, potrzebna mi tylko średnicę rury, wątpie żeby mi to zdradzili...
a dlaczego nie
skoro chcesz (czysto hipotetycznie) robić u nich wydech
to chyba masz prawo wiedzieć co ci zamontują
np.
klient:
dzień dobry chciałbym w państwa firmie wykonać wydech do mojego autka ble ble ble...
zakład:
tak oczywiście możemy to panu wykonać...
klient:
a ile to będzie kosztowalo??
zakład:
no około coś tam coś tam...
klient:
a jak to będzie wyglądało...
zakład
...aaaaa tego nie możemy panu powiedzieć
no przecież to parodia wszystko od nich wyciągniesz pod pretekstem zainteresowanego
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 19:35
rafii napisał/a:
zgadzam sie z agrabem w pelni
dodam jeszcze ze takimi sprawami (zmiana kpl. wydechu) powinni sie zajac specjalisci.
w robieniu wydechu nie ma nic trudnego, wystarczy trzymać się kilku prostych zasad i mieć dobrego spawacza. nie robie kompletnego wydechu, tylko od kolektora po koniec, bo sam kolektor w tym wypadku jest za bardzo skomplikowany. można będzie ewentualnie zrobić w nim porting...
zadzwonię jutro i się zapytam, choć pewnie odpowiedzą: wyliczony pod pana samochód, a te wyliczanie tak wygląda że dają standardowe 2,5cala albo 3 cale bo takie są tylko rury w handlu
myślałem że może ktoś się natknął na jakiś projekt z podobnym samochodem, chodzi tylko czy 2,5 cala czy 3 cale, środkowy tłumik sam zrobię, a końcowy to będzie jakiś przelot dostępny na rynku
Te 2.5 cala przy zejściu rur z 2 głowic mogą byc niewystarczające, u siebie seryjnie mam 50mm przechodzące w niecałe 3 cale zwężające się do 2.5 za środkowym tłumikiem.
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 20:25
nie mogę właśnie znaleźć, ale miałem gdzieś wykres jaka średnica wydechu do jakiej mocy wystarcza, tylko że do aut z turbo nie wiem jak to się ma do N/A gdzie mają znaczenie zjawiska falowe i dynamiczne
chyba zmierzę jeszcze seryjny wydech i w stosunku do tego dobiorę średnicę, myślę że i tak sporo da wywalenie katalizatorów i rozluźnienie samych tłumików
nie mogę właśnie znaleźć, ale miałem gdzieś wykres jaka średnica wydechu do jakiej mocy wystarcza, tylko że do aut z turbo nie wiem jak to się ma do N/A gdzie mają znaczenie zjawiska falowe i dynamiczne
chyba zmierzę jeszcze seryjny wydech i w stosunku do tego dobiorę średnicę, myślę że i tak sporo da wywalenie katalizatorów i rozluźnienie samych tłumików
u mnie w punto chyba za duzo to nie dalo. mam prosta rure 50mm(czyli fabryka) zakonczona przelotowym tlumikiem z wkladka wyciszajaca. Po wyjeciu wkladki jest gorzej, wwiec ogolnie chyba trzeba troche poglowkowac by w na zrobic dobry wydech
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 22:43
to racja w N/A prawie zawsze musi być przewężenie na końcu wydechu aby była duża różnica ciśnień, wtedy działania dynamiczne występują wcześniej
ja chce zrobić układ na dwóch tłumikach, środkowy prawdopodobnie przelotowy o takiej samej średnicy jak cała rura, końcowy też przelotowy ale o mniejszej średnicy od reszty, środkowy będzie możliwie długi aby ładnie wyciszył hałas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach