Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 612
Wysłany: Wto Sie 21, 2007 12:13 kolejny problem z e36
Pacjent BMW e36 320iA czyli R624v w Automacie, 97rok, 220tyś nabite...
Otwierając maske na ciepłym silniku bucha z niego straszny gorąc(nigdy tak nie było)..
i tu pytanie:
-czy olej stracił Swoje właściwości? jeździ na Midlandzie 10w40, jest 4 tyś po wymianie...
auto dostaje czasami po pupci(użytkowane przez mojego ojca)
-czy może z czujnikiem temp coś nie halo? (na zegarach temp. w normie)
Problem pojawił sie wczoraj! oleju nigdy nie ubywało, wycieków też brak, na zimnym czy ciepłym nie widać zadnej chmury a jednak ubylo 0.5 litra oliwy...
Nie mam pojęcia czy ta wiskoza sie załącza? jak sie włączy klime to pod maską jest tak jak było czyli elegancko... Jak to sprawdzić?
Powiem szczerze że w nissanie też jeźdzliłem na midlandzie 10w60 i też po pałowaniu dolewałem ok 0.5 litra na 200km co raczej nie jest normalne w silniku po kapitalnym remoncie, temp. pod maską też była wysoka a po pałowaniu na dodatkowym wskaźniku temperatura dochodziła do 100-110stopni... przed remontem tego nie było... termostat ok, wszyskie czujniki nowe....
Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 94
Wysłany: Sro Sie 22, 2007 11:03
po pierwsze olej midland to szajs i nie tylko ja tak sądze a po drugie viskoza może powoli zdycha zobacz jak ona pracuje czy niema luzów na boki a sprawdzisz ją w następujący sposób po przejechaniu autem tak żeby temperatura była na połowie wskaźnika wtedy gasisz silnik i patrzysz czy viskoza sie lekko obraca czy ciężko jak ciężko to git a jak nie to masz już przyczyne a jeszcze jedno masz gaz ??
Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 612
Wysłany: Sro Sie 22, 2007 13:05
paoloz napisał/a:
po pierwsze olej midland to szajs i nie tylko ja tak sądze a po drugie viskoza może powoli zdycha zobacz jak ona pracuje czy niema luzów na boki a sprawdzisz ją w następujący sposób po przejechaniu autem tak żeby temperatura była na połowie wskaźnika wtedy gasisz silnik i patrzysz czy viskoza sie lekko obraca czy ciężko jak ciężko to git a jak nie to masz już przyczyne a jeszcze jedno masz gaz ??
dzieki za odpowiedź, auto nigdy nie widziało LPG i nie zobaczy
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Sro Sie 22, 2007 22:23
Moze jako uzytkownik bmw sie wypowiem bo jak miałem problem z wiskiem lub pompa wodna ,co ma wpływ na temperature silnika to po pierwsze grzało sie auto i na wskaznikach az do czerwonego szło.Jesli na wskaźnikach jest oki,a czujnik temperatury jest sprawny to szukaj przyczyne gdzie indziej,tymbardziej ze tyle oleju ubywa.
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 10:20
Jeżeli auto trzyma temperature w normie to nie ma się co przejmować, co do dużej temperatury w komorze silnika zwróć uwagę czy przy chłodniejszych dniach też bucha ciepło z pod maski czy tylko w upały ( lub takie temperatury jak mieliśmy wczoraj ) U mnie w Iveco wczoraj to przechodząć koło grila gdzie są duże wloty powietrza na chłodnicę bez otwierania maski było czuć duże uderzenie ciepła. W Bmw mam to samo w ciepłe dni, a co do ubytku oleju, jak jest ciepło i jeszcze auto dostanie w D.U.P.E to może pobrać troche oliwy. Chyba że ubyło tak jak w nissanie 0.5l na 200km to faktycznie jest coś nie tak....
Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 94
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 15:48
ja w sklepie sprzedaje dobry olej quaker state 10w 40 jak masz ochote na taki olej to zapraszam (olej sciągany ze stanów nie rozlewany w polsce ) lub olej comma 10w40 jest to angielski olej grupy mobil (kod kreskowy zaczyna sie od 5 0.... więc anglia )
a po takim przebiegu to już pełnej syntezy nie polecam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach